Dodaj do ulubionych

ketonal na bol miesiaczkowy...

29.03.09, 12:18
Dziewczyny znacie jakis inny skuteczny lek, ktory zlagodzilby bol
miesiączkowy bo ten lek mi wcale nie pomaga. A zwariuje, dzisiaj
niedzielasad
Edytor zaawansowany
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 12:31
    spacer
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 12:40
    ja to umieralam wczoraj nad ranem bylam u 2 lekarzy, mialam badania -usg,
    wszystko w normie,kazali mi wziac pyralgine. zakaszlec nie moglam, lekka dziura
    na drodze, jadac w autobusie - mocniejszy bol. zmiana wysokosci kraweznika -
    mocniejszy bol.gdy wstalam, usiadlam, odwrocilam sie (lezac) - bol
    wyobrazcie sobie ze moj bol jest jak przy zakwasach - kazdy ruch i bol. leze- bol
    "praca" jelit - wzmozony bol.
    i nie wiem od czego

    stwierdzili ze to od miesiaczki, bo nic nie widzieli na 2 usg. kazali mi zrobic
    badania moczu, ob i jeszcze jakis i isc do mojej gin

    nie mowiac ze apetytu nie mialam - wczoraj zjadlam 3 kromki i 2 jajka, pol
    wafelka i 3 lyzki salatki.

    juz nie mialam co wziac to wzielam polopiryne. zasnelam- troche lepiej, wzielam
    juz 3 polopiryny i nie co lepiej
  • Gość: Hmm IP: *.kalisz.mm.pl 29.03.09, 12:53
    ...znam to z autopsji, gdy mam okres to dla mnie 1 dzień to masakra
    ale jestem po kilku operacjach ginekologicznych(zrosty i inne
    sprawy) to moja lekarka na dzień dobry (w 1 dniu okresu) kazała brać
    2 ketonale forte...działało kilka lat ale...mam zmianę leku i biorę
    obecnie Zaldiar (tramal z paracetamolem) Ulgaaaaa.
  • Gość: z. IP: *.sds.uw.edu.pl 29.03.09, 15:49
    Jeśli USG nic nie wykazało, to lepiej zbadaj sobie hormony (estrogeny,
    androgeny, prolaktynę).
  • 29.03.09, 19:52
    NIE WOLNO brać polopiryny, aspiryny w czasie miesiączki!!! Możesz dostać krwotoku!
    --
    Hubcio szczęście moje smile 20.01.2008
  • 29.03.09, 15:55
    A lekarz nic nie poradził? Nie określił jaka jest przyczyna bólu?
    --
    "Kiedy Puchacz i Kicia wyruszyli w rejs życia|W zgrabnej łódce
    groszkowozielonej|Wzięli z sobą parówki,duży zapas gotówki|I słój
    miodu z nalepką The Honey". (Edward Lear)
  • 29.03.09, 16:23
    Wybieram sie dopiero do lekarza, bylam jakies 5 miechow temu,
    przepisal jakies leki, ktore niestety nic nie pomogly...... Czy to
    mozliwe zeby az okres przebiegal tak bolesnie>??
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 16:27
    bol miesiaczkowy?
    wlasnie planuje isc do lekarza przed swietami.

    musze zrobic badanie moczu, ob i jeszcze jakis crp?
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 16:33
    a czy moge poprosic lekarza pierwszego kontaktu o skierowanie na badania? albo
    ginekologa?

    niestety z pieniedzmi krucho
  • 29.03.09, 18:51
    Jeśli masz normalnego lekarza, to tak ;>
  • 29.03.09, 17:14
    Możliwe,ale warto stwierdzić przyczynę.Gorzej,jak wszystko jest OK,a
    boli nadal.Tak jest u mnieuncertain
    --
    "Kiedy Puchacz i Kicia wyruszyli w rejs życia|W zgrabnej łódce
    groszkowozielonej|Wzięli z sobą parówki,duży zapas gotówki|I słój
    miodu z nalepką The Honey". (Edward Lear)
  • Gość: Hmm IP: *.kalisz.mm.pl 29.03.09, 17:21
    Ja miałam badania hormonalne i wszystko ok, wyniki tarczycy w
    normie, ale nie mam jednego jajnika/jajowodu, który został usunięty
    w trakcie operacji i zostały zrosty...1 dzień cyklu to
    masakra...prawie mdlałam z bólu...ketonal działał jakiś czas (ale po
    nim za bardzo spadało mi ciśnienie, które i tak mam niskie), a teraz
    stosuje zaldiar i starcza mi jedna tabletka na okres.
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 29.03.09, 17:38
    nigdy takiego bolu nie mialam. teraz mnie boli predzej ze strony zoladka-jelit,
    moze to od za-swiezego ciasta

    dzisiaj wzielam 3 tabletke polopiryny.
    zobacze jak jutro bedzie. jesli nadal bedzie mnie bolal to pojde w czasie
    wykladow do lekarza I kontaktu. jeszcze chodze do dziecinnego a tam przyjmia
    mnie o kazdej porze dnia smile
    dla doroslych - trzeba sie wystac od 7 rano
  • 29.03.09, 19:55
    Jeszcze raz powtórzę: NIE WOLNO brać polopiryny, aspiryny w czasie miesiączki!!!
    Możesz dostać krwotoku!
    Poza tym, co niby miałaby zdziałać?
    --
    Hubcio szczęście moje smile 20.01.2008
  • 29.03.09, 22:17
    u mnie zadzialalo, a nie mialam nic pod reka . sobota, apteki nie czynne. no i
    widac skutek smile
    --
    zaby sa obrzydliwe,ohydne i obslizgle
    ale zabulinki wspaniale i kochane i milusie smile
  • 29.03.09, 22:23
    >Możesz dostać krwotoku!

    przepraszam za te slowa : noo , wtedy moze by lekarz cos zrobil,a nie powiedzial
    : prosze wziasc leki przecibolowe.

    bralam pylargine ktora ginek zalecil i nie pomoglo - 3 tabletki az ;/
    --
    zaby sa obrzydliwe,ohydne i obslizgle
    ale zabulinki wspaniale i kochane i milusie smile
  • Gość: kasia IP: *.jjs-isp.pl 29.03.09, 23:13
    Salicylany w czasie miesiaczki? !!!! I to jeszcze w takich dawkach?
    Czy Wy mysliscie troche? Pomijajac krwotok, wiece jak latwo sie nimi
    zatruc....!!!! Uzywajcie czasami mozgu.
  • Gość: ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 23:24
    dlaczego używasz liczby mnogiej?
  • 29.03.09, 23:31
    Polopiryna w czasie okresu? 3 tabletki pyralginy? Jestes odwazna czy
    glupia?Czy jedno i drugie? Wiesz,ze salicylany maja niski prog
    toksycznosci?Wiesz ile w Pl czeka na dawce watroby?I dziwisz sie,ze
    zoladek albo jelita Cie bola?A wiesz,ze te tabletki z*****
    uszkadzaja ich sluzowke? A Ty na dodatek w takich ilosciach je
    bierzesz...Jezeli masz silne bole miesiaczkowe i skape krwawienie w
    pierwszych dniach okresu ( co moze wzmagac bol ) to kwas salicylowy
    mozesz brac na jakies 2-3 dni przed okresem, nie dluzej.Wtedy tez
    mozesz zaczac brac leki rozkuroczowe, ( nos-pa,buscopan),a jak juz
    zoabczysz krew to mzoesz wziac lek.bolowy,a nie czekac do monetu az
    zacznie bolec.Tylko jakis rozsadny i w rozsadnych dawkach.Ja juz
    przerabialam ketonal,diclofenac itp.Teraz biore paracetamol z
    kodeina, i w polaczeniu z reszta dziala cuda.I moze zmien lekarza,bo
    jak kaze brac pyralgine na bole miesiaczkowe to dobrze o nim nie
    swiadczy.Nie wiem jakie masz silne bole, ale moje prawie mi zycie
    zrujnowaly, az trafilam na lekarke,ktora potrafila mnie ustawic na
    leczeniu p/bolowym.I u mnie walka z bolem nie zaczyna sie w 1 dniu
    okresu, tylko wczesniej.
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.09, 23:56
    hmm ja mam takie bole ze 1 nospa wystarczy, przez 1-2 dni troszke silniejsze
    skurcze.
    ale wczoraj rano obudzilam sie z takim ostrym bolem ze nie ogarnialam co jest
    grane. pomyslalam sobie - cos sie dzieje niedobrego. wstalam wzielam nospe,
    troche przeszlo. polozylam sie w nadziei ze zasne ale bol przyszedl z powrotem.
    zamowilam taksowke i pojechalam na
    izbe przyjec , odeslali mnie do drugiego szpitala, bo sprzetu nie mieli a tam mi
    zrobili morfologie i usg, powiedzieli ze nic nie pokojacego nie widza i kazali
    jechac do drugiego
    szpitala na konsultacje z ginem. oczywiscie gin zbadal mnie na fotelu, zrobil
    usg i bylo w normie. kazal zrobic w/w badania i sie skonsultowac z moim ginem.

    powiedzialam ze biore nospe, a on odparl ze nospa to nie lek przeciwbolowy, tzn
    ze nic nie da, i zeby, brala pyralgine

    pyralgina podzielilam sie z moim facetem, bo jest chory i wzielam 3 dawki w
    ciagu dnia.

    mialam bol jak wyzej wymienilam (tzn jakbym miala zakwasy, za kazdym ruchem
    bolal mnie brzuch), ale non stop bolal, nie bylo ani minuty przerwy, non stop
    bolal. czy sie przewrocilam na drugi bok, czy usiadlam, czy zakaszlnelam to mnie
    bolal bardziej. przy dotyku tez bolal.

    odstawilam wszystko - gotowanie, sprzatanie, zakupy.

    skonczyly mi sie tabletki to musialam sie ratowac co mialam pod reka, no to
    trafilam na polopiryne. po kazdej tabletce czulam poprawe, ale nadal mnie brzuch
    bolal.

    teraz jest lepiej bo bol ustapil na tyle ze moge normalnie funkcjonowac

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.