Dodaj do ulubionych

Cilest i straszne bole glowy!!!

29.03.09, 23:02
Moj ginekolog przepisal mi Cilest na pozbycie sie cysty z jajnika ale niestety
po zazyciu tabletki mam straszne bole glowy i mdlosci, zdarzylo mi sie nawet
wymiotowac. Czy moge przerwac zazywanie tych tebletek, czy skutki uboczne mina
z czasem?
Edytor zaawansowany
  • fabiankaa 29.03.09, 23:24
    A ile wzielas tabletek?

    --
    http://img231.imageshack.us/img231/1266/repasn6.gif
  • marzena604 29.03.09, 23:36
    Brałam kiedyś Cilest i też miałam okropne bóle głowy. Zmieniłam na Logest i
    minęło. Poproś o inne tabletki, pewnie nie tylko te pomogą pozbyć się tej cysty.
    Pozdrawiam
    --
    www.noworodek.bobasy.pl
  • pyskab 29.03.09, 23:44
    przy pierwszym opakowaniu plamilam a teraz rozpoczelam drugie opakowanie, dzis
    wzielam trzecia tabletke. Problem jest w tym ze nie mieszkam w kraju i wizyte
    kontrolna mam dopiero zaplanowana na maj i dlatego chcialam sie doradzic czy
    meczyc sie dalej czy sobie darowac.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka