Dodaj do ulubionych

pilna prośba o radę/ tabletki a biegunka

IP: 83.238.23.* 16.06.09, 12:02
Wiem, wiem ulotka... Ale naczytalam sie na roznych forach i juz sama nie wiem
co mam o tym myslec. Czy wystapienie biegunki ok 6 rano wplywa na
antykoncepcje, w przypadku brania tabletek o godz 21? Bardzo prosze o rade.
Edytor zaawansowany
  • Gość: green IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.06.09, 12:08
    Nie powinno, ale lepiej zabezpieczyć się dodatkowo prezerwatywą albo globulkami.
  • fabiankaa 16.06.09, 13:20
    A mylisz, ze jestesmy madrzejsze od ulotki?

    --
    http://img231.imageshack.us/img231/1266/repasn6.gif
  • Gość: kasia IP: *.jjs-isp.pl 16.06.09, 18:12
    A w ulotce jest chyba mowa o ciezkiej biegunce prawda? A przy takiej
    bigunce nie wychodzi sie z wc przez pare dni.A jednorazowe oddanie
    luznego stolca o 6 rano, nawet nie mozna nazwac 'zwykla' biegunka ...
  • cafem 16.06.09, 20:17
    Nie wplywa, przeciez ta tabletka dawno sie juz wchlonela.

    Ale jesli nadal masz biegunke, to sie bezwarunkowo dodatkowo zabezpieczaj. Lepiej zabezpieczyc sie podwojnie niz wpasc.
  • Gość: ania IP: 83.238.23.* 17.06.09, 20:26
    a czy mozna brac tabletki 20 dni i zaczac 7 dniowa przerwe? chodzi mi o to czy
    po np wymiotach, gdy tabletka zostanie zwrocona i wezmie sie nastepna trzeba
    dobierac te na 21 dzien z nastepnego opakowania czy mozna zaczac przerwe 1 dzien
    wczesniej?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka