Dodaj do ulubionych

bolesna owulacja

19.12.03, 13:26
Mam bardzo bolesne jajeczkowanie, właściwie bardziej cierpię podczas owulacji
niż podczas miesiączki. Są to bóle kolkowe, przy których nie mogę nawet
chodzić. Trwa to około doby ale jest bardzo uciążliwe. Tak myślę, że są to
bóle związanene z owulacją, ponieważ mam je so miesiąc dokładnie 13 dni po
okresie. Taki sam rodzaj bólu miałam kiedyś, gdy leczyłam się na bezpłodność
i doszło wówczas do tzw. hiperstymulacji. Czy są jakieś leki, ziółka sama nie
wiem co, coś co przyniosłoby ulgę? I czy to wogóle jest normalne? Z góry
dziękuję za porady... Dodam jeszcze, że przed porodem (3lata temu) nie miałm
czegoś takiego.
Edytor zaawansowany
  • monikaj 27.12.03, 23:36
    Ja mam podobne objawy od kilku miesięcy. Wg dwóch lekarzy ogólnych, którym się
    skarżyłam to "opis książkowy owulacji". To cytat jednego z nich. Jednakże
    odpowiedź ta wcale mnie nie uspokoiła. Niestety w kraju, w którym mieszkam
    trzeba miec skierowanie do ginekologa a lekarz nie widzi ku temu podstaw póki
    co.
    Może pani doktor coś napisze.
    Pozd
  • dorotakatarzyna 28.12.03, 13:46
    Hej. Ja też mam bardzo bolesne owulacje. Przy okresie nie boli nic, a przy
    owulacji muszę brać tabletki przeciwbólowe. Trwa to kilka godzin. Ginekolog
    stierdził, że pomogą jedynie tabletki antykoncepcyjne hamujące owulację.
    Niestety nie mogę ich brać, więc cierpię dalej.
    --
    Dorota,mama Michała, Ani i Amelki

    "Dziecko kosztuje więcej niż cokolwiek innego
    na ziemi: całą twoją miłość, całe twoje życie"
  • nglka 28.12.03, 16:06
    Wiem jedynie tyle, że nospa działa rozkurczowo - co na pewno przyniesie ulgę ale
    nie wiem, czy akurat Tobie (niektórzy, wiem, że są odporni na nospę) poza tym
    bardzo dobrze działają na bóle tabletki anty. Nie wiem, czy chcesz i czy mżesz
    je stosować, skoro leczyłaś się na bezpłodność ale jak wiadomo, przy braniu
    tabletek owulacja nie występuje wcale, okres jest o wiele mniejszy a jeśli ktoś
    cierpi na bóle mentsruacyjne - przy braniu tabletek zazwyczaj się już tak nie
    uskarża.
  • monika.antepowicz 30.12.03, 21:14
    Mozna stsować pochodne ibuprofenu, leki hamujace owulacje. Czasami pomocny jest
    castagnus

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka