• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Zolte uplawy Dodaj do ulubionych

  • IP: *.bb.sky.com 11.07.09, 15:31
    Od jakiegos tygodnia zauwazylam u siebie dziwne bialo-zoltawe uplawy. Nie jest tego duzo, bez zapachu, nic mnie nie boli ani nie swedzi i w zasadzie poza ta wydzielina nie mam zadnych dolegliwosci.
    Ale uplawy sauncertain

    Od kilku dni uzywam dostepnego bez recepy zelu z laktacydem (do traktowania lekkich zakazen bakteryjnych/zaburzenia flory bakteryjnej), ale chyba nie ma zadnej poprawy (ani pogorszenia).

    To nie wyglada na grzybice. Zakazenie chlamydiami badz rzesistkiem wykluczam, bo 2 miesiace temu bylam przebadana na wszystkie choroby przenoszone lub nie droga plciowa, a od tego czasu nie wspolzylam.

    Nigdy w zyciu nie mialam zadnych uplawow ani problemow, i w zasadzie nie wiem, czy sie martwic i leciec do lekarza, czy dalej stosowac ten zel i liczyc ze mi przejdzie?

    Czy to moze sugerowac problemy z przydatkami?
    Edytor zaawansowany
    • Gość: kasia IP: *.jjs-isp.pl 11.07.09, 15:59
      A ten sluz pojawil sie w polowie cyklu ?
      • Gość: efka IP: *.bb.sky.com 11.07.09, 16:07
        Tak, dokladnie!
        I tak to trwa, a juz za trzy dni dostane okres (a w zasadzie krwawienie miedzypigulkowesmile
        • Gość: ś IP: *.chello.pl 11.07.09, 16:35
          Pigułki zmieniają i zagęszczają śluz, może o to chodzi?
          • Gość: efka IP: *.bb.sky.com 11.07.09, 16:43
            Tak, tylko ja te same pigulki juz od lat biore...

            Kurcze, nie wiem, z jednej strony wydaje mi sie ze wszystko jest ok, bo wlasnie nie boli, nie swedzi, nie ma przykrego zapachu, z drugiej - jest inaczej niz zwykle.
            Jesli po krwawieniu mi nie przejdzie - polece do lekarza.
            Troche sie z tym ociagam, bo musialabym wziac dzien wolny w pracy, jechac do innego miasta na badania i sporo zamieszania z tym by bylo, ale jesli bedzie trzeba - coz.
            • Gość: ś IP: *.chello.pl 11.07.09, 20:40
              Lepiej idź, chociaż ja jakieś 3 lata temu zaczęłam mieć wyraźnie więcej
              wydzieliny (gęsta, żółtawa) i mam tak do dziś. Innych objawów brak, tylko pewien
              dyskomfort. Robiłam różne badania i kilku lekarzy nie znalazło niczego
              niepokojącego. Do tej pory nie wiem co to jest.
              • Gość: kasia IP: *.jjs-isp.pl 11.07.09, 21:14
                Taki sluz wystepujacy od polowy cyklu to norma.Nawet w czasie
                stosowania tabletek anty.Zreszta i tabletki maja wplyw na wyglad
                sluzu.
                Jezeli nie jest zmieniony chorobowo,nie towarzysza temu zadne
                niepokojace objawy to nie musisz leciec na cito do lekarza.Powiedz
                mu o tym na kontrolnej wizycie.
                • Gość: ś IP: *.chello.pl 12.07.09, 04:03
                  A jak wytłumaczyć jego nagłe pojawienie się po wielu latach posiadania czystej
                  bielizny? U mnie nie ma to związku z tabletkami.
                  • Gość: kasia IP: *.jjs-isp.pl 12.07.09, 12:13
                    A ile masz lat ?
                    • Gość: efka IP: *.bb.sky.com 12.07.09, 12:29
                      Ja mam 28... Zawsze czysta bielizna, a teraz tosad

                      Eh, jak mi po okresie nie przejde, biegne do lekarza...
                    • Gość: ś IP: *.chello.pl 12.07.09, 12:35
                      30
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.