Dodaj do ulubionych

kiedy poprawa cery przy Diane 35?

03.01.04, 09:03
Pewnie powiecie że jestem niecierpliwa...biorę Diane pierwszy cykl (ok. 2
tygodni) a poprawy cery kompletnie żadnej...krosty pojawiają się ciągle
nowe... łojotok skóry się nie zmniejszył...czy to znaczy że ten lek po prostu
jest nie dla mnie czy to jeszcze za wcześnie na jakąkolwiek poprawę? Kiedy
można zauważyć zmniejszenie się trądziku/łojotoku?
Edytor zaawansowany
  • agatka_dd 03.01.04, 09:25
    Czesc. Ja bralam Diane 35 przez 4 cykle i niestety nie bylo zadnej poprawy.
    Odstawilam tabletki, bo tylko coraz gorzej sie czulam. Kazdy organizm reaguje
    inaczej. Badz cierpliwa!!! A robilas badania na hormony?? Moze tradzik nie
    jest wcale spowodowany przez hormony???
  • mallamysz 03.01.04, 10:23
    No nie robiłam. Ale myślę że to sprawka hormonów, bo kiedyś jak brałam
    regularnie tabletki anty było dobrze, a potem w ciąży cera piękna jak nigdy...
    A teraz znowu walczę z wiatrakami...
  • mallamysz 03.01.04, 10:26
    Aha, jeszcze jedno - testosteron zawsze miałam niby w normie, ale jest jeszcze
    ta tajemnicza wrażliwość organizmu na wydzielany testosteron, a to już niestety
    nie wiem jak zbadać...
  • dorotakatarzyna 03.01.04, 10:48
    U mnie poprawiło się dopiero po 5 miesiącach brania diane. Brałam w sumie 10
    miesięcy, po odstawieniu wszystko wróciło.
    --
    Dorota
  • agatka_dd 03.01.04, 14:13
    Czytajac rozne broszurki na temat Diany 35 pisza,ze efekty sa widoczne po 3
    miesiacach stosowania terapii. Jednak w przypadku ciezszych objawow
    hiperandrogenizacji efekty leczenia pojawiaja sie dopiero po wielomiesiecznym
    stosowaniu leku. I zaleca sie stosowanie Diany 35 co najmniej przez 3-4
    miesiace po ustapieniu objawow, w razie aby nie powrocily. Musisz jak narazie
    czekac. Pozdrawiam.
  • monika.antepowicz 04.01.04, 15:22
    Za wcześnie- dobry efekt widoczny jest po 6 m-cach przyjmowania diane
  • petra82 04.01.04, 22:59
    ja biore diane 10-ty miesiac, widac naprawde poprawe. Nawet wiem kiedy moge
    sobie zaplanowac jakies wieksze wyjscia, tzn. zeby moja cera byla ladna i czuc
    sie dobrze,miedzy 8 a 16 tabletka zaczynaja wyskakiwac krostki, ale szybko gina
    wlasnie w tym czasiesmiletrzeba naprawde uzbroic sie w cierpliwość!!!!moja pani
    gin. powiedziala ze leczenie moze potrwac nawet do poltora roku.! to dopiero
    jestem cierpliwa!!pozdrawiam
  • mariannabo 14.01.04, 13:41
    ja miałam poprawę po 3 opakowaniach... wtedy wyglądałam juz całkiem nieżle ale
    po 6 miesiącach jak pupka niemowlaczka... trzeba zaczekaćwink przy odstawieniu
    wszystko działa odwrotnie tzn. cera wraca do "normy" po 3 miesiącach. Ja brałam
    diane 2 razy. raz jako terapię na torbiele na jajnikach - około roku razem z
    progesteronem (zastrzyki/tabletki 13-17 dz.c.) a potem po 2-óch latach jako
    antykoncepcję przez prawie 3 lata. Muszę przyznać że cera znacznie mi się
    poprawiła - po ostatnim odstawieniu pojawiły się małe zmiany skórne ale na
    prawdę do zniesienia. dianę odstawiłam 1,5 roku temu i wszystko jest w
    porządku. Na początku miałam bardzo krótkie i skąpe okresy pózniej wszystko się
    uregulowało. od 9 tyg. jestem w ciąży... smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka