Dodaj do ulubionych

nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

04.09.09, 19:01
Co moze byc jej powodem?nie jestem ani w ciazy,nie biore tabletek
hormonalnych.Najgorszy czas to przed okresem i sam okres.
--
dzien dobry

Rak to nie wyrok,pomozcie Adrianie:
www.nowakadriana.blog.interia.pl/
Edytor zaawansowany
  • Gość: Shila IP: *.ostnet.pl 04.09.09, 19:09
    Wygląda mi to na zespół napięcia przedmiesiączkowego, czyli
    popularny PMS. Boryka się z tym znaczna liczba kobiet, w tym i ja wink
    Jedyna rada to chyba poprostu przeczekać, no chyba, że jest to
    bardzo uciążliwe, to wtedy wizyta u gina by się przydała.
  • listopadowa81 04.09.09, 19:14
    ale ja mam tak w sumie przez caly miesiac,a w okolicach okresu jeszcze
    gorzej.
    --
    dzien dobry

    Rak to nie wyrok,pomozcie Adrianie:
    www.nowakadriana.blog.interia.pl/
  • Gość: Monika IP: *.chello.pl 04.09.09, 20:05
    A jakie dokładnie masz TSH? Sprawdzałaś inne hormony? Zwłaszcza estrogeny -
    niski poziom może być przyczyną huśtawek, oraz depresji, dołków etc. Spr się
    między 2-3 dniem cyklu. TSH nie powinno być większe niż2 jak jest to ft 4 oraz
    usg i przeciwciała trzeba robić!
  • Gość: MONIKA IP: *.chello.pl 04.09.09, 20:06
    usg dopochwowe było robione, wszystko ok?!
  • listopadowa81 04.09.09, 20:08
    Gość portalu: MONIKA napisał(a):

    > usg dopochwowe było robione, wszystko ok?!

    tak
    --
    dzien dobry

    Rak to nie wyrok,pomozcie Adrianie:
    www.nowakadriana.blog.interia.pl/
  • amoremio7 04.09.09, 21:08
    na pierwszym miejscu zbadałabym tarczycę ,mówię z własnego doświadczenia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka