Dodaj do ulubionych

Ronkowski drzwi wewnętrzne.

27.06.19, 22:25
Mam do siebie trochę żal że nie poszukałem opinii na temat tego producenta drzwi a jest naprawdę co poczytać. Część pokrywa się z tym co osobiście doświadczyłem na całym etapie zakupu drzwi i ich użytkowania. Ale zacznijmy od początku.
Zamówiłem dwie sztuki drzwi wewnętrznych z futrynami, z litego drewna marki "RONKOWSKI" w kwietniu 2016, w sklepie "MADERA-ART" w Gdańsku (kierując się zapewnieniami pracujących tam Pań o wysokiej jakości drzwi i opowiedzianą mi historią o profesjonalnym podejściu firmy "RONKOWSKI" do klienta). Jakoby podobno zdarzył się przypadek że po upływie gwarancji producent usunął usterkę drzwi. Jak się okazało później, przyszło mi zweryfikować te wszystkie informacje na własnej skórze. Drzwi przyszły do mnie w czerwcu 2016. Gdy dokładnie przyjrzałem się dostarczonym mi drzwiom, myślałem że nastąpiła jakaś pomyłka, że może przysłali mi jakieś używane drzwi. Drzwi i futryny były w opłakanym stanie, wgniecenia, pęknięcia, zadrapania, źle spasowane względem siebie elementy futryny, niedomalowania powierzchnia a miejscami pod farbą były widoczne drobne ziarenka, jakby piasek, ogólnie tragedia. Nie pisałem o tym nigdzie w opiniach bo drzwi momentalnie wróciły do sprzedawcy z reklamacją celem ich ponownego wykonania. W odpowiedzi z firmy "RONKOWSKI" na moje spostrzeżenia część wad została uznana za zasadne jednak inne zostały określone jako, cyt. "wady powstałe na skutek niewłaściwego transportu i montażu drzwi" zaznaczam że drzwi nie zostały jeszcze u mnie zamontowane, następny cyt. "niepomalowana lewa strona ościeżnicy i pęknięcia od lewej strony ościeżnicy, nie są wadami wyrobu. Jest to standardowe wykończenie", następny cytat dotyczy ziarenek piasku pod powłoką farby na skrzydłach drzwi cyt. "Wady wskazane przez klienta na skrzydłach są elementami typowymi dla drzwi drewnianych i nie są to wady wyrobu. Ze względu jednak na prośbę klienta zostaną one ponownie przeszlifowane oraz pomalowane w celu usunięcia zgłaszanych uwag". Mimo wszystko jeszcze wtedy tliła się we mnie iskierka nadziei, wiara w solidność marki "RONKOWSKI" w końcu każdemu może zdarzyć się popełniać błędy. W listopadzie 2016 po pół roku drzwi wreszcie przyjechały do mnie i zostały zamontowane, poprawione drzwi miały nawet pomalowane futryny od środka tzn. w części która idzie do ściany i jest niewidoczna po montażu, na moje pytanie dlaczego tak zostało zrobione Pan odpowiedział że "zrobili to specjalnie dla mnie". Teraz jednak z biegiem czasu myślę że drzwi nie zostały wykonane na nowo a jedynie poprawione a malowanie części wewnętrznej futryny miało jedynie ukrycie wad. Następnie minęło niespełna dwa i pół roku a na jednych ze skrzydeł zamawianych drzwi pojawiło się kilka pęknięć (zdjęcie jednego z nich możecie zobaczyć wpisując "RONKOWSKI" w google, załączyłem tam też podobną opinię jednak do tej pory się nie ukazała?????). Gwarancja na drzwi wynosiła dwa lata. Zareklamowałem tą wadę 15 kwietnia 2019 w sklepie gdzie kupowałem drzwi "MADERA-ART" ale odpowiedz była taka jakiej mogłem się spodziewać tzn. upłynął już termin gwarancji (opowiedziana historyjka w sklepie okazała się bajką do poduszki). Pani z "MADERA-ART" poinformowała mnie też że "RONKOWSKI" przyśle do mnie serwisanta i że jeżeli zdecyduję się naprawić, a jeżeli taka naprawa będzie niemożliwa to kupić nowe skrzydło, to potraktuje mnie "łagodnie" (chodzi o cenę) podobno od kilkuset do około tysiąca złotych. Do dnia dzisiejszego pomimo moich maili do sklepu, nikt się nawet ze mną nie skontaktował w sprawie oceny tych wad. Mówię wam że jeżeli nie zamówiłbym dwóch sztuk drzwi i jeżeli chociażby były one w innych miejscach, to już dawno wylądowały by one na śmieciach. Drzwi jednak są osadzone jedne przy drugich i inny rodzaj drzwi (innego producenta) psuły by cały efekt. Szkoda mi jeszcze demontować te drugie zamontowane drzwi puki co jeszcze wyglądają na dobre. Podsumowując jeżeli stać was na stratę czasu, pieniędzy, nerwów i jeżeli akceptujecie fakt że po upływie gwarancji (dwóch lat) możecie się liczyć z wymianą drzwi to zapraszam was do firmy "RONKOWSKI". Ja ze swojej strony myślę że firma powinna się zająć czymś innym np. produkcją drewna kominkowego, wtedy wszystkie te wady które wam opisałem będą faktycznie tak jak to przedstawia producent będą standardowym wykończeniem. Żal też mam do sklepu w którym kupowałem drzwi o którym w jednej z opinii na google jeden z klientów napisał cyt. "Panie dobrze doradzają. Problem zaczyna się potem".

Czy skorzystacie z mojej opinii, wybór pozostawiam wam. Ja mogę wam tylko przedstawić moją historię. Osobiście nie skorzystam już z usług producenta tych drzwi ani z usług sklepu w którym je zakupiłem.

Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.