• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Balkon -jak odgrodzić sie od sąsiada??? Dodaj do ulubionych

  • 20.03.06, 20:38
    Mieszka koło mnie stara panna i gdy tylko ciepło się robi przesiaduje na
    balkonie .Gdy tylko wejde na balkon ona już tam jest.W tym roku postanowiłam
    coś zrobić z balkonem żeby mieć troche prywatności.Tylko nie wiem co mam
    zrobić.Mieszkam na parterze.Może ktoś mi doradzi w jaki sposób zabudować
    balkon .Może wy macie jakieś pomysły????
    Edytor zaawansowany
    • 21.03.06, 05:23
      Matowa ścianka,nawet z poliwęglanu.
    • Gość: Artur IP: *.c155.petrotel.pl 21.03.06, 08:39
      Ustalić z panią sąsiadką godziny przebywania na balkonie :) na poważnie -
      Można zamocować kratkie z skrzynką zakupić clematisy i poplątać po kratce za
      rok się rozrosną i zasłonią :)
      • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.06, 08:56
        dokładnie , takie zielone odgrodzenie jest najlepsze , naturalne i estetyczne
        zarazem
        • Gość: cromwell IP: 217.153.82.* 21.03.06, 09:02
          najtaniej i najlepiej bedzie jak sie usmiechniesz
          powiesz dzien dobry
          i wymienisz 2,3 zdania
          moze byc o pogodzie:)

          pzdr.

          • Gość: malina76 IP: *.mt.pl / *.mt.pl 21.03.06, 12:28
            Jeżeli chodzi o rośliny to odpadają.Miałam dzikie wino puszczone po
            balkonie,sasiadka potrafiła nożyczkami obciąć je żeby nie pieło się w góre bo
            jej zasłaniało widoki na mój balkon,roslinki odpadają -jeszcze mi zachlapią
            okno-słowa sąsiadki.Szukam czegoś takiego co jak sie zamontuje to nic przez to
            nie będzie widać.

            ps.Cromwell tak właśnie robie rano jak ją widze na balkonie,usmiecham
            się ,porozmawiam.Ale co zresztą dnia .To jest taki typ kobiety że siedzi cały
            czas na balkonie i obserwuje(balkony sa bardzo blisko siebie)Chciałabym miec
            troszke prywatności na swoim balkonie,tym bardziej że ta osoba jest naprawde
            bardzo wścibska i gdy ktokolwiek wyjdzie na balkon ona zaczepia go,Sasiedzi
            inni też maja jej dość.
            • 21.03.06, 12:59
              A może tradycyjna cykuta i spokój.
              • Gość: Artur IP: *.c155.petrotel.pl 21.03.06, 13:13
                Jak zieleń odpada to juz nie wiem , to zostaje eksmitować sąsiadkie:)
                • Gość: zenio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.06, 13:29
                  można pierdzieć, bekać, wydalać gazy. Ucieknie. A na poważnie, to tylko sie
                  wyprowadzic stamtąd.
    • Gość: cromwell IP: 217.153.82.* 21.03.06, 14:37
      mysle ze najlepszym wyjsciem bedzie przegroda z blachy trapezowej obustronnie
      powlekanej
      zaklad slusarski pyknie ci to za pare zlociszy
      jak jestes estetka mozna zwykla blache razem z konstrukcja (ocynk) otynkowac maszynowo akrylowym tynkiem cienkowarstwowym
      ale to duzo ceregieli

      pzdr.
      • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.06, 18:39
        Widziałe juz przegrody z grubego matowego szkła, akurat było to zabezpieczenie
        przed przewodami elektrycznymi. Chyba takie coś zrobil zakład energetyczny(?)
        • Gość: malina76 IP: *.mt.pl / *.mt.pl 21.03.06, 19:38
          Wszystkim dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam .
          • 21.03.06, 20:12
            u ogrodników możesz kupić maty wiklinowe, ok. 1,5 m wysokości, powinno
            wystarczyć

            --
            aankaamałpagazetakropkapeel
            • 21.03.06, 21:07
              Hej...
              :)
              --
              >> u ogrodników możesz kupić maty wiklinowe, ok. 1,5 m wysokości, powinno
              wystarczyć. <<

              Otóz to.
              Poza tym są estetyczne parawany,pergole o wszelakich rozmiarach jakie mozna
              dostać w wielu sklepach,marketach.Dominuję dwa wzory...
              1. Pełny,czyli sztachetki na wpust-pióro.
              2. Estetyczne kratki.
              Oraz wariacje z w/w.
              Bejca : zieleń,czerwierń,naturalne...
              Sposób mocowania banalnie prosty przy możliwej dużej "elastyczności" tegoż.
              Polecam.

              Pozdrawiam.
              • Gość: Bila IP: *.ip.netia.com.pl 18.10.13, 12:19
                Witam,

                ja polecam taśmy ogrodzeniowe z polipropylenu - są dostępne w różnych kolorach - fajne wyglądają. można je znaleźć w Castoramie lub u producenta: thermoplast.eu/produkty/tasmy-ogrodzeniowe/systemy-panelowe-panele-ogrodzeniowe

  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.