Dodaj do ulubionych

alarm na zewnatrz domu

04.11.06, 17:26
Nie wiem, czy to dobre forum. Mam pytanie jaki alarm na zewnatrz budynku
chcecie lub juz macie zalozony. Wiem, ze najbardzie popularny jest na czujki
ruchu, ale czy ktos rozwazal jakas inna alternatywe?
Slyszalem, ze sa alarmy, kt. zakopuje sie w ziemie i bandzior tego nie widzi,
a wzbudzany jest przez nacisk przechodzacej osoby. Ciekaw jesetm Waszych
opinii.
Edytor zaawansowany
  • 04.11.06, 18:39
    jesli ci to niezbedne ale dla mnie to glupota co ci z tego dworu ukradną trawe ??
    Na mojej ulicy ludzie mają i bardzo czesto się wlacza i wyje pol dnia bo
    wlasciciele w pracy, ale od ok 2 miesiecy juz nie slyszalem go pewnie
    zrezygnowali bo musieli niezlą kase zaplcic firmie moniturujacej ktora
    przyjezdzala kilka razy dziennie
    --
    To by było na tyle.
  • 04.11.06, 18:43
    a i tak Ci szczerze powiem ze mam w domu i go baaaardzo rzadko uzywam sama
    syrena na zewnatrz odstrasza ale fakt ze u mnie rzadko sa wlamania ale byl taki
    miesiac ze co drugi dom mial wlamanie na mojej ulicy mój takze i to w nocy
    kiedy spalismy na pietrze na szczescie piesek sie obudzil i wygnal zlodzieja ale
    kasa zginela.
    --
    To by było na tyle.
  • Gość: kawasi IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 04.11.06, 19:31
    Mam w domu i owszem zadzial ale gdy wlamali sie porzez antywlamaniowe drzwi
    blyskawicznie wbiegli ukradli portfel i kluczyki od samochodu (trzymalem
    debilnie na stle w kuchni - czyli obserwowali) i odjechali moim samochodem. Gdy
    wybieglem tylko spaliny z rur zostaly. Po dwoch minutach przyjechala ochrona.
    Policja po pol godzinie. Oczywiscie nie znalezli. Natomiast gdybym mial na
    zewnatrz. To ochrona powiadomiona bylaby juz wczesniej
  • 04.11.06, 20:03
    aha no to uzasadnione heh u mnie podobna sytuacja byla tylko mi wypchneli
    srobokretem zamkniete okno Pcv tak ze nie uslyszelismy i tak samo portfel lezal
    na stole w jadalni i cfaniaki wzieli tylko zawartosc a portfel zostawili wiec
    dopiero po paru godzinach zajarzylismy ze nie ma kasy w nim :)
    --
    To by było na tyle.
  • 04.11.06, 19:55
    Najlepiej zakopać miny przeciwpiechotne. Działają natychmiast i nie trzeba
    płacić za monitoring.
  • Gość: kawasi IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 04.11.06, 22:45
    Z tymi minami to wcale nie takie glupie ;) Bowiem ... sa miny cwiczebne
    wprawdzie nawet nie ranią ale... 1. robia huk jak start rakiety na Marsa 2.
    oblewaja drania jaskrawa farba
  • 04.11.06, 20:06
    ale tak ci powiem ze ja to tak przez jakies 2 miesiace wymyslalem rozne
    zabezpieczenia np. stawianie szklanek na parapecie zeby przy otwiernaiu spadly i
    nas obudzily alarm zalozylismy mialy byc kamery na dworzu a pozniej to juz nikt
    o to sie nie troszczyl
    --
    To by było na tyle.
  • Gość: kawasi IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 04.11.06, 22:49
    a czemu z kamer zrezygnowales? koszta? czy pewnie bardziej obciach przed
    sasiadami, bo przyznam, ze o kamerach tez mysle, tyle, ze jak mowila mi policja
    z domu nie ma sensu tez robic twierdzy bo bedzie jeszcze bardziej przyciagala
    wszelkich sk..
  • 05.11.06, 09:59
    no wlasnie z tych kamer zrezygnowalem bo raz ze bym musial teraz prowadic
    kabelki chyba ze bezprzewodowe ale to koszty a i to prawda ze to pby
    przyciagalo. Przeciez tak jest ze idziesz i widzisz domek z niskim ogrodzeniem
    bez rolet anty- lub krat w oknach i np kamer no to nie muslisz ze w tym domu
    jest "duzo kasy" :) a zobazysz dom ogrodzony dechami ze nic prawie nie widac z
    kratami w oknach i napisem na bramce uwaga groźny pies to wyobraźnia pracuje :)
    --
    To by było na tyle.
  • Gość: mirek_pyskowice IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.07, 18:32
    Może i macie racje z tymi kamerami, że przyciągają, ale mogą być w takim
    miejscu, że ich nie widać, mogą być w obudowach specjalnych. Wtedy jest o wiele
    bezpieczniej.
  • 05.11.06, 10:39
    Chcesz chronić dom, czy ogród?
    W tego typu zabezpieczeniach najczęściej używa się barier mikrofalowych lub na
    podczerwień oraz kabli "sejsmicznych" zakopanych w ziemi. Są oczywiście również
    czujki ruchu przeznaczone do pracy na zewnątrz, ale nie mam o nich najlepszego
    zdania. Po pierwsze są bardzo drogie, a po drugie różnie u nich z czułością.
    Może się zdarzyć, że przebiegający kot lub inny zwierzak wzbudzi alarm.
  • Gość: kawasi IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 05.11.06, 17:01
    jak dzialaja bariery mikrofalowe g- gdzie sie je instaluje na scianie budynku ?
    no i najwazniejsze na czym polega dzialanie kabli sejsmicznych - ile to
    kosztuje - tak z grubsza? i czy dziala zima gdy jest snieg?
    "Moi" alarmowcy widze, ze chca koniecznie mi wcisnac zewnetrzne czujki ruchu -
    a ja mam opory z powodow jak podales
  • 27.01.07, 17:24
    Witam!
    Jestem w trakcie kończenia budowy bliźniaka, chciałem dowiedzieć się na forum
    czy miał ktoś już do czynienia z firmą DigTel z Zabrza, polecają mi ją znajomi,
    jednak chciałem zasięgnąć języka. Byłbym wdzięczny za informacje jak sprawują
    się instalacje alarmowe i telewizyjne wykonane przez tę firmę.
    Z góry dziękuje Zenon.K
  • 27.01.07, 20:58
    Nie chodzi o ochronę trawy na zewnątrz ale o podejście do budynku czyli
    wykrycie intruza jak najdalej od miejsca chronionego ,co do kosztów to trzeba
    się liczyć z ceną rozpoczynającą się od ok.10 000 w górę same materiały ,trzeba
    wziąć pod uwagę miejsce gdzie stoi dom ponieważ mogą być przeszkody terenowe
    które będą uniemożliwiały montaż któregoś typu zabezpieczenia.
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.07, 17:57
    Miałam z firmą do czynienia, montowali nam sieć komputerową i kamery na
    zewnątrz. Miło i szybko. Najbardziej podobało mi się, gdy kierownik budowy
    sugerował by coś umieścić w innym miejscu. Powiedzieli mu, że owszem ale jeśli
    podpisze dokument, że przenieśli to na jego odpowiedzialność. Reasumując
    polecam, tym bardziej, że gwarancję mam na 3 lata ;-)
    Pozdrawiam forumowiczów
  • Gość: łos Super ktos IP: *.com.pl 30.01.07, 18:12
    Czesc ja co prawda nie mialem do czynienia z firma digtel ale mieszkam nie
    daleko zabrza w mikołowie i mi zakladala alarm w domu Firma JP
    www.alarmy-jp.pl
    z tego co wiem firma na codzien zabezpiecza duze obiekty robia szybko i
    solidnie zadnych problemow z tego co wyczytalem maja chyba 25 lat
    tylko prawda jest taka ze za darmo nie robia :(
  • Gość: mamonka IP: *.kosson.com 28.01.07, 12:08
    Ja i moi sasiedzi klniemy pewien alarm zewnętrzny wyjacy często bez potrzeby.
    Już wyrobił się w nas taki odruch, że gdy coś wyje to należy szybko zamknąć
    okno a głowę schować pod kołdrę :((
    Częste i bezzasadne alarmy są najlepszym przyjacielem złodzieja !!
    Aby alarm był skuteczny należy się nim umieć posługiwać. Tam gdzie mieszkają
    nastolatkowie, tudzież wiekowi dziadkowie, łatwo o problemy. Wybierając więc
    rodzaj zabezpieczeń warto wziąść pod uwagę możliwości i umiejetności domowników
    tudzież ich nawyki (np.nocne spacery do kuchni, potrzebę otwierania nocą okien
    itp.) :))
  • 28.01.07, 16:38
    A ja jestem zadnia ,że alarm w domu zdecydowanie podnosi bezpieczeństwo
    domowników a nawet jeśli nie samo bezpieczeństwo to przynajmniej samopoczucie.
    Jeśli macie do czynienia z alarmami które same się właczają to są po prostu
    wadliwe lub wadliwie zainstalowane.No niestety przy tej robocie trzeba mieć
    dużo wyobraźni i sporą orientacje przestrzenna a jeśli majstrzy od alermów są
    tak samo inteligentni jak inni remontowcy ,mechanicy czy budowlańcy to nie
    dziwie się ,że alarmy same się właczają.Zresztą dzieje się tak zazwyczaj z
    bardzo prostych przyczyn.Jeśli zas chodzi o alarm w ogrodzie to jestem
    zdania ,że im dalsze strefy od domu są dozorowane tym lepiej.Kiedyś
    zainstalowałem osobie która chciała mieć dozór w ogrodzie - ale nie miała na to
    zbyt wiele forsy - najprostszy zestaw złożony z czujki podczerwonej - koszt w
    markecie ok 40 zł. i dzwonka zasilanego na 220 v.Zestaw działa do dziś
    doskonale spełniając swoje zadanie.Tak więc nie zawsze rozwiązania
    profesjonalne czyli drogie są jedyne ,wystarczy tylko pomyśleć a do ogrodu
    takie jest moim zdaniem wystarczające.
    Pozdr.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.