Dodaj do ulubionych

Zylak - help!!!

IP: *.aster.pl / *.aster.pl 23.02.04, 11:24
Witam!
dzisiaj zauwazylam, ze pod kolanem mam prawdopodobnie poczatek zylaka -
niebieska, dosc gruba zyla jest bardzo dobrze widoczna. Nie wystaje mi
narazie ponad pozion skory, jest plaska ale widac ja bardzo dobrze. Co mam
robic? Do jakkiego lekarza sie z tym udac? Dodam, ze nie mam zbytniej
nadwagi - przy wzroscie 168 waze 55 kilo. MOze nie jestem chuda ale tez bez
przesady. Nogi mam sredniej tegosci, w miare proporcjonalne do reszty.
Uprawiam sporty regularnie - nie wyczynowo. Nie wiem, czy to jest wazne ale
mam czesto zimne stopy. Cisnienie mam w normie.
Bardzo prosze o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
G.
Edytor zaawansowany
  • Gość: zainteresowana IP: *.broker.com.pl / *.broker.com.pl 23.02.04, 12:57
    A propos żylaków,moja ciocia(60l.)ma mieć w najbliższym czasie operacyjne
    usunięcie tychże.Proszę o informacje osoby,które miały podobny zabieg(czy warto
    to robić).
  • Gość: green IP: *.aster.pl / 212.76.33.* 23.02.04, 14:15
    Super! Dzieki! Troche sie martwie...:(
    G.
  • 23.02.04, 19:12
    hej :)
    ja też mam takie widoczne żyły jak ty
    waga masz idealna jak do swojego wzrostu:)
    poradze ci tak jak ja zrobilam: zwroc sie do swojego lekarza pierwszego
    kontaktu. on na pewnoe ci cos poradzi.nie sa to jeszcze tak powazne zylaki to
    pewnie poradzi ci samorwac np. venoruton żel.

    a specjalista od spraw naczyniowych jest chirurg naczyniowy ale narazie to
    chyba wizyta u niego jest zbedna.

    aha masz bole nog?? bo ja dwa tygodnie zanim zaczely sie bole łydek, zaczelam
    odczuwac swedzenie calych nog.ciagle sie drapalam, kostki rozdrapalam az do
    krwi. wtedy jeszcze nie zauwazylam tych zyl.po ok 2 tygdoniach zaczely sie
    straszne bole w lydkach, kostkach.przeszlo mi wlasnie po venoturonie:)
    pozdrawiam:)
    --
    www.akpoetry.prv.pl
    :))))))))))))))))
  • 23.02.04, 19:14
    oo jeszcze cos: tak to ze ma zimne stopy ma z tym zwiazek w koncu jest to
    zaburzenie krazenia.staraj sie nie siedziec z noga na nodze, wiesz tak jak to
    zazwyczaj my kobiety siadamy:)

    i poczytaj sobie www.zylaki.med.pl/
    --
    www.akpoetry.prv.pl
    :))))))))))))))))
  • Gość: green IP: *.aster.pl / *.acn.pl 25.02.04, 15:06
    Ha, niestety zyla do dzis nie znikla ;) wiec pojde do apteki po ten zel. Co do
    zwedzenia lydek - to owszem, swedza mnie czasami ale mysle, ze wynika to raczej
    z suchosci skory.
    Musze sie przyznac, ze rzeczywiscie siedze z noga na nodze. teraz dochodze do
    wniosku, ze to moze byc przyczyna, bo to sie pojawilo w miejscu obok
    najwiekszego ucisku. Ciekawe, czy jak zaprzestane tych "wyniszczajacych"
    praktyk, zyla choc troche sie zmnniejszy...
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odzew.
    Green

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.