IP: *.dynamic.chello.pl 05.07.11, 11:07
Witam,

Mam problem, otóż. Zawsze miałam bujną czuprynę. Jednak od jakiegoś czasu wypadają mi wlosy garsciami. Jako, ze wlosów zawsze mialam duzo i sa one krecone, jakos znajomi tego nie zawsze widzieli, natomiast ja to widze i czuje (wystarczy tez porownac zdjecia).
Po pewnym czasie okazalo sie, ze mam mala niedoczynnosc tarczycy, biore leki regularnie. Ponadto wykazalo, ze mam podwyzszony poziom androgenów i prawdopodobnie przez to wlosy mi tak bardzo wypadaja.
na androgeny dostalam swego czasu pigulki, ale bardzo zle je tolerowalam, wiec niedawno odstawilam. I niestety, zauwazylam, ze znow wlosy mi lecą.
Prosze o pomoc, co moze mi pomóc? czy musze brać tylko pigulki, czy jakies apteczne lekarstwa mogą pomoc?

Pomocy, bo boje sie, ze bede lysa!!! Ja już czuję się jak Samson!
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka