jaki materac ? przeciążony kręgosłup ? pomóżcie !! Dodaj do ulubionych

• 20.11.12, 08:31
    Proszę poradźcie mi jaki materac kupić ( firma, model) dla osób, które przeciążają kręgosłup. Oczywiście prosto powiedzieć- nie róbcie tego ale niestety nie mamy możliwości. Ja pracuję jako nauczycielka- niestety nieraz muszę dźwignąć dziecko z ,,dziwnej" pozycji, partner jest mechanikiem samochodowym....Dodatkowo ja pracuję przy komputerze. Tragedia...

Nie mam już siły, kolejna noc z bólem....Łóżko mamy beznadziejne, bo śpimy na zwykłej starej kanapie więc chcemy teraz w koncu coś zmienić
    • Materacem nie wyleczysz 8h przy komputerze. Tzn jesli spisz na jakims badziewiu to z pewnoscia to nie pomaga, ale wszelkie reklamiarskie pienia gdzie "cudowny materac leczy" mozna miedzy bajki wlozyc. Wazne tylko aby materac byl odpowiednio twardy, bo na poduchowatej grubej gabce rzeczywiscie mozna nabawic sie wypadniecia dysku.

A zanim kupisz materac zainwestuj w prosta rure do podciagania sie np taka jaka mozna zalozyc miedzy drzwiami. Nie musisz sie podciagac ale zawieszaj sie na rekach religijnie rano i wieczorem.
      www.exercisegoals.com/hanging-stretches.html
      • no 8 godzin przy komputerze nie siedzę ale z 3-4 godziny tak + 5 godzin pracy z dziećmi, które nieraz trzeba dźwignąc. Moj facet to praca mechanika ok 10 godzin dziennie. Zamiast tej rurki to chodzę codzienne ( lub 5 razy w tygodniu na basen). No partner jest w sumie tak wykońvzony po pracy ze na sport nie ma siły... Chodzi mi o dobry materac. Prosze jakiś firm polecic.
        • Nie ma jednego,idealnego modelu.
          Doboru trzeba dokonać według swoich oczekiwań. Dotyczą one twardości, możliwości,,przyjaznego" dopasowania do ciała,znacznej różnicy wagi śpiących, gwarncji- im dłuższa tym większa pewność że materac szybko się nie odkształci no i co ne jest bez znaczenia możliwości finansowych.
          Na początek proponuję zapoznać się z teorią przykładowo na tej stronie