Cukrzyca - insulina i tylko gorzej Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

  • Potrzebije pomocy, bo nie ogarniam o co chodzi. Kobieta lat 49. Od tygodnia przeszłąm na insulinę - humalog max 25. Diabetolog zalecił 10 jednostek wieczorem przed kolacją. Do tego biorę leki glibetic 4 (przed sniadaniem) i glucphage 850 po każdym posiłku - 3xdziennie). od kilu lat na tabletkach , ale ostatnio rano ciągle wysokie cukry i zdecydowałam się przejść na insulinę. Po insulinie miało byc lepiej a mi sie pogarsza, tj. ok dwóch godzin po kolacji cukier spada bardzo mocno (55). Zmniejszyłam dawkę do 8 ale żadnych zmian. Po takim mocnym sapdku musze coś zjeść, więc rano i tak cukier bardzo duży.
    Co jest nie tak?? Może ktoś mi wyjaśni...
    • agu-lap napisała:
      > Diabetolog zalecił 10 jednostek wieczorem przed kolacją.


      A ile weglowodanow jesz na kolacje? zawsze tyle samo? Ilosc insuliny powinna byc dostosowana do posilku, nie sztywne 10 jednostek zawsze.....

      Jezeli po 2 godzinach cukier jest za niski, to nie ma bata - insuliny bylo za duzo.
      Twoj lekarz poszedl z grubej rury, bezpieczniej zaczynac od mniejszych dawek, obserwowac i zwiekszac w razie potrzeby.
      http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/re/qd/3acg/EyS38bArbyduwnye7X.jpg
      Charty
    • warto przeczytać wykład "Insulina i jej wpływ na metabolizm" doktora Rona Rosedale'a
      dieta.tvtom.pl/insulina-i-jej-wplyw-na-metabolizm/

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.