Dodaj do ulubionych

Kamica nerkowa jak leczyć ?

09.01.15, 18:58
Witam, Stwierdzono u mnie 6 lat temu kamienie nerkowe szczawianowo-wapniowe. Leczę się u urologa i nie ma poprawy,mam kilka kamieni na jednej oraz na drugiej nerce. Nadmienię że w przeciągu tego czasu parę mi zeszło. Kamienie są bardzo ostre(jak szkło) i niestety mogą mi powoli zniszczyć nerki. Lekarz obecnie zalecił mi tylko profilaktykę: dużo płynów i leki rozkurczające i przyśpieszające oddawanie mocz. Stwierdził że są zbyt małe by je rozbić.Wielkości to są do 1 cm. Co robić?. Jak możecie to proszę o polecenie jakiegoś specjalisty. Najlepiej z Warszawy lub okolic. Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • sp9tcu kamica Nerkowa SP9TCU 10.01.15, 21:23
      NIE JESTEM LEKARZEM

A na sranie specjalista
      a na co rozkruszanie
      ja miałem takie 3 ataki
      wiem ze jest to upierdliwe
      trudne do diagnozowania ( u mnie myślano że wyrostek po nie wydolność nerek )
      pisałem już to kilka razy wiec napisze co trzeba zrobić

1
      Pić pić jeszcze raz pić ,herbate ,soki ,wodę mineralną ,4 do 5 litrów iczywiście jak jest dobra wydolność nerek

2
      Lakarstwa
      nospa to podstawa
      2 do 3 razy dziennie po 1 tabletce

3
      Antybiotyk gdy jest stan zapalny mi pomagał Forcit

4
      Nalocin bardzo dobre lekarstwo

5
      To wszystko popijać ogromną ilością wody herbaty soku

6
      Jeszcze raz pić pić pić nie wolno doprowadzać do odwodnienia !!!!!!!!!!

tyle wstępu
    • eurytka Re: Kamica nerkowa jak leczyć ? 08.02.15, 10:12
      Rowatinex 3 x dziennie, przez miesiąc, lek bez recepty, urolog zaleca, do tego woda Jana
      im płukać znaczy dużo wody pić.
      Potem miesiąc przerwy od rowatinexu i następny miesiąc znowu brać.
      Dla mnie dobrze taka kuracja się skończyła.
    • wodna_37 Re: Kamica nerkowa jak leczyć ? 15.02.15, 20:07
      a jak stwierdzić jaki jest charakter kamieni ? jakieś specjalne badanie ?