07.03.15, 09:21
Czy jest jakiś preparat doustny, który może wyrównać potas z 2,6? . Do tej pory uzupełniano tylko dożylnie. Przy takim potasie delikatnie mówiąc nie czuję się dobrze. Kalipoz.kalium eff. , kaldym nie pomaga a żołądek nie toleruje tych leków.
Edytor zaawansowany
  • natalia755 09.03.15, 10:02
    A dlaczego masz niski poziom potasu ?:D Godny polecenia jest Olimp potas ,Preparat przeznaczony do stosowania jako suplement diety ułatwiający pokrycie zapotrzebowania organizmu na potas, i też jak się ma niedobór. . Byłaś u lekarza ? Może on coś poradzi ? Dużop potasu jest w pomidorach, sokach , warto jeść i pić naturalne rzeczy bogate w potas :D
  • wadera3 10.03.15, 14:17
    No, chyba jednak nie, skoro nie tolerujesz Kalipozu i Kaldyum, pozostaje Ci dożylne wyrównywanie i szukanie przyczyny takiej hipokaliemii.
    Soczki, pomidorki, owszem, ale na pewno nie wystarczą.

    --
    Lepiej grzeszyć, a później żałować, niż żałować, że się nie zgrzeszyło
  • gisel6 10.03.15, 14:38
    Najważniejsza jest eliminacja przyczyny niedoboru potasu, jeżeli jest ona jednak niemożliwa to pozostaje uzupełnianie. Nie radziłabym zastępować leków doustnych, które wymieniłaś, suplementami diety, które po pierwsze mają mniejszą dawkę potasu a po drugie nie zawsze ilość substancji zapisana na opakowaniu odpowiada jej ilości w rzeczywistości.
    Mam nadzieję, że przy takim niskim poziomie potasu jesteś pod opieką lekarza.
    A jaki masz poziom magnezu? Jeśli masz jego niedobór to też może mieć wpływ na brak efektów uzupełniania potasu.
    Czasem stosuje się łącznie z potasem leki, które zatrzymują ten elektrolit w organizmie - z przepisu lekarza.

    --
    Piszę blog: gisel-zdrowie-i-uroda.blogspot.com
  • martyna2525 11.03.15, 15:04
    Przyczyna utraty potasu jest znana, cierpię na zaburzenia odżywiania.Przy niskim potasie tracę przytomność i mam zaburzenia rytmu serca.
    Piję soki pomidorowe.

    --
    - Puchatku...?
    - Tak Prosiaczku?
    - Nic- rzekł Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę
    - Chciałem się tylko upewnić czy jesteś ...
  • wadera3 11.03.15, 16:01
    No, to soki Ci nie pomogą jakoś spektakularnie.

    --
    Lepiej grzeszyć, a później żałować, niż żałować, że się nie zgrzeszyło
  • gisel6 11.03.15, 19:11
    Sok pomidorowy jest bardzo dobry, ale działa tylko wspomagająco i nie rozwiąże Twojego problemu. Nie rezygnuj jednak z niego. Dużo potasu mają suszone morele i figi, ziemniaki i banany. A jak zażywałaś wymienione leki zawierające potas, to czy brałaś na raz dużą dawkę czy stopniowo podczas dnia? Jest jeszcze dostępny potas w postaci syropu na receptę, może taki lek byś lepiej tolerowała niż tabletki?

    --
    Piszę blog: gisel-zdrowie-i-uroda.blogspot.com
  • aduerin 11.03.15, 19:37
    pozostaje picie kalium effervescens
  • martyna2525 09.04.15, 15:51
    na chwilę obecną stosuję tylko potas we wlewach kroplowych,

    --
    - Puchatku...?
    - Tak Prosiaczku?
    - Nic- rzekł Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę
    - Chciałem się tylko upewnić czy jesteś ...
  • makaz32 13.11.16, 20:51
    Jeżeli zaglądając jeszcze na forum to podaje mój adres gosiakazmierczak@tlen.pl ja tez mam problemy ze spadajacym potajemnie od lat i nikt nie moze znaleźć przyczyny. Jeżeli możesz napisz do mnie. Pozdrawiam
  • martyna2525 16.11.16, 12:38
    Moja przyczyna jest znana , zaburzenia odżywiania oraz upośledzenie wchłaniana K oraz Fe.

    --
    Trudno ulżyć obciążonym dziedzicznie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka