Dodaj do ulubionych

Streszczenie

01.06.19, 00:49
książki Jerzego Zięby "Ukryte terapie"

Leki nie leczą

leki niczego nie leczą
i to jest bolesna prawda
choć ich góry masz pod ręką
nie leczy tabletka żadna

bo nie sztuczne specyfiki
uratują twoje zdrowie
lecz natura da wyniki
lekarz tego ci nie powie

już na zioła robią zamach
by zdrowia za grosz nie kupić
w unijnych zaleceń ramach
chcą lekami cię udupić

aby choroby przewlekłe
nigdy nas nie opuściły
broni interesów wściekle
wielka pharma - z całej siły

leczyć może nawet woda
gdy ze szyptą pijesz soli
nawodnienie sił ci doda
z przewlekłych chorób wyzwoli

włansy organizm cię leczy
dążąc do homeostazy
choroba go nie zniweczy
i powtarzam po sto razy

daj mu tylko co potrzeba
oraz odtruj go skutecznie
sam przychlisz sobie nieba
wyzdrowiawszy ostatecznie
Edytor zaawansowany
  • sp9tcu 01.06.19, 01:15
    zaraz bedzie ban
  • al.1 01.06.19, 01:22
    sp9tcu napisał:

    > zaraz bedzie ban

    Spodziewam sie tego, bo Pig Farma kontroluje wszystko
  • snajper55 01.06.19, 01:40
    al.1 napisał:

    > Spodziewam sie tego, bo Pig Farma kontroluje wszystko

    Ciebie też? Może napij się ziółek?

    PS. Pig Farma to inaczej farma świń. Ty chyba usiłowałeś napisać Big Pharma, ale Big Pharma ci nie pozwoliła, bo cię kontroluje.

    S.
    --
    Symetryści uważają, że winę za gwałt ponoszą symetrycznie obie strony.
  • al.1 01.06.19, 18:36
    snajper55 napisał:

    > al.1 napisał:

    > > Spodziewam sie tego, bo Pig Farma kontroluje wszystko

    > Ciebie też?

    Swoja agentura tak, bo niejedna wypowiedz bezpodstawnie mi skasowano na róznych forach.

    > Może napij się ziółek?

    Zióka chyba zakazane albo wkrótce beda.

    > PS. Pig Farma to inaczej farma świń. Ty chyba usiłowałeś napisać Big Pharma, ale Big
    > Pharma ci nie pozwoliła, bo cię kontroluje.

    Jestem swiadomy co chcialem napisac. Takie jest ich jak "blondynek" postepowanie. Oczywiscie dlugimi rekami. Przyklad:
    www.youtube.com/watch?v=loLzWaao84M
  • sp9tcu 02.06.19, 00:02
    Chłopie tem facet jest oszołomem

    ja polecam super lekarstwo

    bisakodyl
    2 tabletki rano
    za 5 godzin na spacerek
    gdzieś do centrum miasta albo jakieś osiedle
    bez toalet
    zaraz ci si skończą głupoty
  • al.1 02.06.19, 23:32
    sp9tcu napisał:

    > Chłopie tem facet jest oszołomem

    Na jakie podstawie tak twierdzisz ((?)) Bo tak napisal Newświr?

    > ja polecam super lekarstwo
    >
    > bisakodyl
    > 2 tabletki rano
    > za 5 godzin na spacerek
    > gdzieś do centrum miasta albo jakieś osiedle
    > bez toalet
    > zaraz ci si skończą głupoty

    Udzielasz mi durnej rady. Ja trzymam sie od lekarzy i leków Z DALEKA.

    A to moze tez nie prawda?
    www.youtube.com/watch?v=TYX9EmehI50
  • sp9tcu 03.06.19, 21:39
    al.1 napisał:

    > sp9tcu napisał:
    >
    > > Chłopie tem facet jest oszołomem
    >
    > Na jakie podstawie tak twierdzisz ((?)) Bo tak napisal Newświr?
    >
    > > ja polecam super lekarstwo
    > >
    > > bisakodyl
    > > 2 tabletki rano
    > > za 5 godzin na spacerek
    > > gdzieś do centrum miasta albo jakieś osiedle
    > > bez toalet
    > > zaraz ci si skończą głupoty
    >
    > Udzielasz mi durnej rady. Ja trzymam sie od lekarzy i leków Z DALEKA.
    >
    > A to moze tez nie prawda?
    > www.youtube.com/watch?v=TYX9EmehI50

    Wiec trzymasz się oszołomów


    pij ziółka robub głodówki

    jesteś oszołomem

    a ja dzis na kolacje zjadłem 2 pitce


  • snajper55 01.06.19, 01:41
    sp9tcu napisał:

    > zaraz bedzie ban

    Za co??? Ech, tobie to tylko dać cenzorskie nożyczki...

    S.
    --
    Symetryści uważają, że winę za gwałt ponoszą symetrycznie obie strony.
  • sp9tcu 01.06.19, 15:47
    snajper55 napisał:

    > sp9tcu napisał:
    >
    > > zaraz bedzie ban
    >
    > Za co??? Ech, tobie to tylko dać cenzorskie nożyczki...
    >
    > S.


    haha
    zapewniam zaraz był by porządek
    zero reklam i na nie temat

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.