25.06.19, 15:59
Witam
Obawiam się że jestem w ciąży.
Więc tak
Okres rozpaczał mi się 10 czerwca (7 dni za szybko)
Ogólnie mój cykl trwa 31 dni czyli powinnam dostać 17 czerwca.
19 czerwca uprawiałam stosunek przerywany i był to mój pierwszy stosunek kiedy kolwiek
Odrazu poszliśmy kupić tabletkę dzień po ellaone
Zazylam ją max 3h po stosunku
Żadnych skutków ubocznych nie miałam ale po 6 dniach od stosunku dopadła mnie biegunka i lekkie bóle brzucha. Czy to możliwe żebym zaszła w ciążę?
Edytor zaawansowany
  • koziorozka 25.06.19, 16:09
    Baardzo mało prawdopodobne.
    Okres możesz mieć wcześniej z powodu upałów. Inne objawy z powodu nerwów.
    Zamiast za tydzień, za 3 dni czy za miesiąc znów się martwić idź do ginekologa i pogadaj. Be seks uprawia się całe życie, więc lepiej robić to na luzie i z przyjemnością.
  • vermieter 25.06.19, 16:45
    wydaje mi się, że zuuzaaa jest jeszcze zbyt młoda na uprawianie seksu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.