Lignocainum - czy ktos uzywal Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • czy mozna kupic bez recepty? Czy pomaga ograniczyc bol przy pierwszym razie?
    czy mozna uzywac przed wizyta u ginekologa aby zmniejszyc dyskomfort podczas
    badania? Dziekuje za opinie.
  • > czy mozna kupic bez recepty?

    Nie.

    >Czy pomaga ograniczyc bol przy pierwszym razie?

    Puknij się w czoło i raczej napij dobrego wina.

    > czy mozna uzywac przed wizyta u ginekologa aby zmniejszyc dyskomfort podczas
    > badania? Dziekuje za opinie.

    Żartujesz, prawda?
  • Gość: Doki IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 25.10.04, 16:13
    Gość portalu: Mysz napisał(a):

    > czy mozna kupic bez recepty?

    Watpie. Byc moze zalezy to od postaci. O jakiej mowisz: spray, zel, masc, roztwor?

    > Czy pomaga ograniczyc bol przy pierwszym razie?

    Moze troche. Ale to byloby bez sensu, znieczulac sie przy pierwszym razie (i
    przy kazdym nastepnym tez), nieprawdaz? Mowie o znieczulaniu kobiety, mezczyzni
    to inna historia.

    > czy mozna uzywac przed wizyta u ginekologa aby zmniejszyc dyskomfort podczas
    > badania?

    Moze i mozna, ale to kompletnie niepotrzebne. Lepszy jest kompetentny ginekolog.
  • Gość: ten IP: *.zwm.punkt.pl / *.zwm.punkt.pl 25.10.04, 16:47
    Najlepiej spróbować zelu nawilzającego np. k-y, feminum, top gel, intimel.
  • Gość: Mysz IP: *.proxy.aol.com 25.10.04, 16:53
    Zadalam pytania i milo jest jesli ktos kto sie orientuje odpowie w informatywny
    i w miare uprzejmy sposob. Nie bede sie pukac w czolo bo nie mam powodow. Na
    necie mozna przeczytac dosc listow od dziewczyn, dla ktorych pierwszy raz byl
    bardzo bolesny. Naleze niestety do tej grupy. Co do uzycia Lignocainum przed
    wizyta u gina to wyczytalam na necie taka rade. Stad pytanie. Dziekuje innym za
    normalne odpowiedzi. Mam nadzieje ze jop bedzie sie kiedy borykal (borykala?) z
    jakims problemem i otrzyma rownie niemila odpowiedz.
  • Gość: Aga IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.10.04, 21:16
    JEśli naprawde musisz bo sobie bez tego nie poradzisz to mozna kupic w aptece
    ,mysle ze nikt ci nie bedzie robil problemu z tym ze sa dwa rodzaje
    laryngologiczna i urologiczna.Myśle ze musisz kupic ta w żelu urologiczna .Ale
    musisz wiedziec ze bedziesz miała dyskomfort bo ten zel tak sie dziwnie lepi no
    nie jest to przyjemne.Lekarz na pewno zauwazy ze jestes czyms nawilżona
  • Gość: justy IP: *.ynet.pl / 213.241.34.* 25.10.04, 21:31
    lignokaina (poza wersją w zelu na zabokowanie u niemowląt) jest lekiem na
    receptę.
  • Gość: ww IP: *.012-5-65736b10.cust.bredbandsbolaget.se 25.10.04, 22:19
    Lignokaina w zelu za to niezle sprawdza sie, gdy traktowac nia rane po nacieciu
    krocza w trakcie porodu. Znieczula i chlodzi. W UK dostepny jest Instillagel w
    tym celu (oprocz lignokainy zawiera przeciwzapalny i przeciwbakteryjny
    glukonian chlorheksydyny), polecany kobietom w pologu (nie liczac innych
    zastosowan)
  • Gość: Melissa IP: *.ne.client2.attbi.com 25.10.04, 22:55

    > Lignokaina w zelu za to niezle sprawdza sie, gdy traktowac nia rane po
    nacieciu
    >
    > krocza w trakcie porodu

    Naciete krocze ostrzykuje sie lignokaina przed szyciem, nie rozumiem po co
    smarowac potem rane, przeciez to nie boli.
  • Gość: Melissa IP: *.ne.client2.attbi.com 25.10.04, 22:56
    Nie wiadomo, moze chodzi jej o laryngologiczna ;) :D
  • Gość: ww IP: *.012-5-65736b10.cust.bredbandsbolaget.se 25.10.04, 23:40
    Kogo nie boli, tego nie boli... Zareczam, ze boli jak wszyscy diabli
    (zwlaszcza, podczas proby korzystania z toalety). Ja mowie o smarowaniu rany
    zelem PO porodzie, a nie o ostrzykiwaniu przed szyciem.
  • Gość: Mysz IP: *.proxy.aol.com 26.10.04, 14:03
    Dziekuje za opinie. Fajnie jest zamiast tekstow typu "puknij sie w czolo" jak w
    poscie niejakiego (niejakiej) JOP, otrzymac informacje dot. zadanego pytania w
    watku. Pozdrawiam wszystkich.
  • Pardąsik, ale zadane przez Ciebie pytanie jest zupełnie kuriozalne. Lignokaina
    to dość silny środek, używany przy drobnych zabiegach chirurgicznych, i pomysł
    użycia go w proponowanej przez Ciebie sytuacji przypomina propozycję odbycia
    stosunku w kombinezonie nurka (no bo taka prezerwatywa to zbyt pewna nie jest),
    a i używanie go u ginekologa jest grubą przesadą.

    Naprawdę nie ma konstytucyjnego obowiązku udzielania uprzejmych odpowiedzi
    rozhisteryzowanym panienkom. A w ogóle, zafunduj sobie narkozę, fantastyczne
    wspomnienia gwarantowane.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.