Maly penis,a statystyki Dodaj do ulubionych

  • IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 10.12.04, 18:11
    Nie wierze statystykom,ktore podaja,ze srednia dlugosc penisa wynosi ok. 15
    cm.Te dane sa podawane na uzytek mezczyzn,zeby ci skromnie obdarzeni nie
    popadali w kompleksy.Wszyscy koledzy z ktorymi rozmawialem na ten temat
    legitymuja sie dlugoscia ok 18 cm. Ja ze swoimi 16 cm. jestem nieszczesliwy i
    nie potrzzebuje psychologa tylko min. 2 cm wiecej.
    • Gość: man IP: *.zwm.punkt.pl / *.zwm.punkt.pl 10.12.04, 20:11
      może koledzy tylko się chwalą? A poza tym kobiety zwykle nie fascynuje długość
      członków!
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 10.12.04, 20:22
        Tak,tak kobiety nie fascynuje rowniez uroda,pozycja,pieniadze mezczyzny....
        Tylko charakter sie liczy.Wierzysz w to?
        • Gość: on IP: *.ztpnet.pl 10.12.04, 21:21
          Statystyki chyba jednak nie kłamią !
          Nie byłeś w wojsku ? Jakby tak zmierzyć wszystkie
          i uśrednić, te wielkie i te nieduże to chyba wyjdzie
          te 15.
          Nie martw się ,u mnie jest 17, a to już średnia między
          tobą i twoimi kolegami.
          • Nie jest tak, że w przyrodzie są same "13"-tki i "17"-tki (co średnio dałoby 15
            cm). Z długością penisów jest tak jak ze wzrostem, wielkością stóp, dłoni itd.
            Popatrz wokół, czy 50% mężczyzn to "dwuipółmetrowcy" a reszta to 100-
            centrymetrowcy (czyli średnio 175 cm ?). Przeważają śreniacy, a faceci ze
            skrajnymi rozmiarami są w zdecydowanej mniejszości. Fakt, że każdy facet
            szybciej przyzna się do tego, że jest niski niż że ma krótkiego...
    • Gość: bugi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 21:47
      Średnia długość przyrodzenia jest wprostproporconalna do logarytmu wysokości
      komory III w śródmózgowiu podwojonej przez pierwiastek dziesietny szerokości
      rozwartego palucha i palca 3 prawej kończyny dolnej.Przy szczególnie
      owłosionych nogach należy dodatkowo pomnożyć liczbę logarytmowaną przez IQ
      jeśli wynosi on
      poniżej tzw.debilizmu wrodzonego jak to jest w twoim nadzwyczj trudnym
      przypadku.
      Beata
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 10.12.04, 21:51
        Moze jednak merytorycznie Beato.Nie watpie,ze potrafisz.
        • Gość: bugi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 21:56
          Merytorycznie to nie w dlugości a w jakości szkopuł .Powie tobie o tym
          każda kobieta.powodzenia!Beata
          • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 10.12.04, 22:12
            Jesli mowimy o samym penisie to jedynym miernikiem jakosci jest rozmiar.Bo co
            innego? (w niewielkim stopniu moze takze ksztalt)
            • 12.12.04, 19:27
              Jeśli już coś ma znaczenie (oczywiście bierzemy pod uwagę penisa bez dodatku w
              postaci faceta) to średnica penisa. Wie o tym każda kobieta, któras miała
              przynajmniej jeden stosunek seksualny z mężczyzną.
        • Gość: kalinosia IP: *.neostrada.pl / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 14:12
          nie zwracajcie uwagi na nijaką pannę Beatę, ona (lub on) odpowiada prawie pod
          każdym postem, w takim właśnei stylu debilijno-bezmózgowym. Albo to osoba
          niezrównoważona psychicznie albo prowokator. Czy tak czy tak nie ma sensu
          zwracać na nią (niego) uwagi, bo im kupkę bardziej ruszasz tym bardziej
          śmierdzi. Niestety w innym wątku wdałam się z nią (nim) w polemikę, teraz żałuję
          • Gość: kalinosi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 23:50
            Jednak dałaś sie idiotko sprowokować.Otóż po pierwsze każdy może na dany temat
            pisac co uważa.Mamy wolność wypowiedzi.Po ie, mieszają ci się pojęcia
            anatomiczne/bezmózgowie/ z pojęciami dotyczącymi niedorozwoju
            umysłowego/debilizm/.A to jak napisałaś jakby łączyć śmierdzącą kupę z twoją
            osobowością.Swoimi sądami dajesz wyraz patologii mieszczącej się w twojej
            mózgoczaszce.Beata
    • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 22:13
      Ha! Bo widzisz, tego samego penisa można zmierzyć na kilka różnych sposobów.
      Poprawny sposób mierzenia to od góry, od czubka do podstawy, bez wbijania w
      tkankę tłuszczową na wzgórku łonowym.
      Faceci mierzą podświadomie zazwyczaj tak, żeby pokazało jak najwięcej tj od
      dołu (od samych jąder), albo z boku, lub też przyciskają linijkę do kości
      łonowej - sami siebie oszukują, ale to im polepsza samopoczucie.
      Długość penisa wynosi w większości przypadków 15-16 cm długości i 12-13 cm
      obwodu. Te dane zebrano nie po to, żeby pocieszać zakompleksionych kolesi,
      takich jak ty, tylko m.in. po to, żeby wyprodukować najlepiej dopasowane
      kondomy.
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 10.12.04, 22:20
        wobec tego dlaczego kondomy w klasycznym rozmiarze mierza 18 cm dlugosci? O XXL
        nawet nie wspominam.
        • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 22:28
          Dlatego ze zeby kondom sie trzymal musi byc naciagniety do konca (do podstawy),
          a 18 cm to jest gorna granica sredniej. Wiec tylko ludzie z 18 rozwijaja go
          calkem do konca. Ludzie powyzej 18 cm juz kupuja XXL.
          Znam osobę, która ma 12 cm, używa tych samych normalnych prezerwatyw i jakos mu
          nie spadają.
        • moze dlatego ze na instrukcji obsługi jest napisane aby pozostawić dwa
          centymetry z przodu.Dziwne.Nie mam doswiadczenia w stosowaniu prezesów ,czy wy
          zostawiacie te 2 cm czy naciagacie do końca?
        • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.04, 22:34
          Poza tym: badania nad długością członka przeprowadzano dwukrotnie w Stanach,
          raz w Meksyku, raz w Brazylii i raz w Niemczech. Średnia wszędzie wychodziła
          podobna - 14-16 cm. Największa wyszła w badaniu Durexa - 163 mm. - w tym
          przypadku wyniki jednak były deklarowane (anonimowo, przez internet) - czyli
          mogły być w pewnym stopniu zmyślone.
          Kolego, nie chce cię martwić, ale masz problem - i nie jest to rozmiar twojego
          penisa ale fakt, że cierpisz na paranoję spiskową. Powinienneś porozmawiać o
          tym z psychologiem.
          • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 11.12.04, 14:41
            Wlasnie,tak to sie niestety konczy.Jestem odsylany do psychologa,a mysle,ze 2
            cm. wiecej dalyby mi wiecej pewnosci siebie niz najdluzsza nawet terapia.
            • Gość: pan X IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.04, 16:00
              Nie wątpię, ale nikt ci nie przyprawi tych 2 cm więcej, rozumiesz? Zapomnij, to
              jest niemożliwe. Zaakceptuj to co masz, zaręczam ci że z punktu widzenia
              fizjologii więcej ci nie potrzeba, a nawet wystarczyłoby dużo mniej, nie jesteś
              pokrzywdzony przez naturę. To, że ci zasugerowałem wizytę u psychologa nie było
              obraźliwe, on by ci pomógł z właściwej perspektywy spojrzeć na twój wydumany
              problem. Co innego człowiek z mikropenią, albo poniżej normy, który ma
              kompleksy, a co innego koleś w najgorszym wypadku średnio obdarowany, który ma
              ambicję być grubo powyżej średniej. 18+ cm ma naprawdę stosunkowo niewielu
              ludzi (nie więcej niż 10%) i to się potwierdza we wszystkich prowadzonych
              równolegle badaniach. Kultura rozdmuchała wśród mężczyzn manię wielkości, tak
              jak wśród kobiet groteskowej chudości.
              • Gość: neoral IP: *.acn.waw.pl 13.12.04, 14:30
                brawo!!!
                mądrze mówisz,
                mnie uderza, ile moich koleżanek, bardzo fajnych lasek
                ma kompleksy - zupełnie nieuzasadnione,
                nie kochaja samych siebie
              • Gość: Meg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.04, 19:33
                Ludzie - a może raczej faceci - żeby 2 cm spędzało Wam sen z powiek, to
                niemalże tak jak ja bym cierpiała z powodu zbyt małego obwodu w klatce
                piersiowej...A z tymi pewnisami to jest tak, że dla nas kobiet i tak
                najważniejsze jest żebyście umieli nas podniecić...a sam penis nie jest
                podniecający, liczy sie cała reszta i nie mam tu na myśli wyłącznie ciała.
            • Oczwiście, że dwa centymetry dałyby Ci więcej niż wszyscy psychologowie świata
              razem wzięci, ale tylko do czasu gdybyś nie zaczął marzyć o kolejnych dwóch...
              Fascynacja własnym członkiem, jego rozmiarem, porównywanie z kolegami,
              ogłądanie obrazków z fallusami może prowadzić do...
              Wydłużenie fiuta o 2 cm jest bolesne, kosztowne i grozi impotencją. Psycholog
              jest tańszy i zdecydowanie bezpieczniejszy.
      • 12.12.04, 01:52
        To dziwne te statystyki macie...bo ja słyszałam ze średnia europejska w tym u
        polaków to od 17 do 21 centymetrow....
    • Gość: kamil IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.12.04, 19:55
      w moim przypadku 14,5 cm i nie uważam , że to mało, moja kobieta jest zadowolona :)

      a tak na marginesie, ładnych kilka lat temu miałem przygodę z koleżanką, po
      której porównała mnie z kilkoma (!) moimi kolegami, 3 miało mniejszego, a tylko
      jeden większego :)))
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 11.12.04, 20:47
        Kolezanka mogla klamalc,zeby podtrzymac Cie na duchu.
        • Gość: on IP: *.ztpnet.pl 11.12.04, 21:12
          Bugi ,nie histeryzuj!
          Są kobiety które będą wolały twój rozmiar
          niż 20-tki -uwierz mi,trzeba tylko ją znależć!
          Moja kobieta narzeka ,że mógłbym mieć mniejszego
          o jakieś 3 cm -a nie jestem "wielkoludem" przy swoich 17-tu
          pozdro
        • "Tak,tak kobiety nie fascynuje rowniez uroda,pozycja,pieniadze mezczyzny....
          Tylko charakter sie liczy.Wierzysz w to?"
          czlowieku z kim ty sie spotykasz w takim razie??? jako kobieta moge ci tylko
          powiedziec ze liczy sie tylko i wylacznie jakosc a nie dlugosc...z moim
          partnerem jestem 10 lat i nigdy sie nie zastanawialam jaka dlugosc ma jego
          meskosc...
          • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 11.12.04, 21:28
            Jestes wyjatkiem potwierdzajacym regule.
          • Gość: starlette IP: *.acn.waw.pl 11.12.04, 22:03
            No niestety, też tak kiedyś myślałam ale życie to zweryfikowało. Otóż długość
            jednak ma znaczenie, a to dlatego że przy krótkim penisie nie wszystkie pozycje
            są dostatecznie komfortowe, a niektóre stają się wręcz niemożliwe.
            • Gość: niewazne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.04, 22:35
              Wiedzialem ze ktos w koncu nie bedzie sie mogl powstrzymac zeby pograzyc tego
              chlopca. Mam nadzieje ze poprawilo ci to humor, szanowna autorko.
              Rozumiem tez ze penis o centymetr dluzszy od sredniej uznajesz za krotki i ze
              podstawowe kryterium doboru partnera to to czy mozesz z nim uprawiac seks w
              kazdej pozycji. Otoz przy dlugim czlonku tez wiele ciekawych pozycji odpada.
          • 12.12.04, 01:54
            I to jest prawidłowe podejście :)
            Nie zastanawiałaś się nad wielkością bo twoj partner potrafi dobrze wykorzystac
            to co ma :))))

            Trzymaj ta dalej :)
    • 12.12.04, 01:48
      Słyszał ktoś że nie liczy się ilość ale jakość ?
      Nie można patrzeć na penisa pod względem wielkości tylko zwraca się uwage na
      umiejetne jego wykorzystanie :)
      A poza tym długi "interes" to czasem prblem bo w niektorych pozycjach może
      sprawić dziewczynie ból ....
      • Gość: kajus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.12.04, 09:56
        To śmieszna dyskusja.
        Po pierwsze, ciekawy jestem, jak Wy sobie porównujecie te penisy. Przecież to
        chodzi o penisy w wzwodzie, ilu facetów oglada sobie wzajemnie penisy
        wzwiedzione (poza gejami oczywiście)? Ja raz widziałem kolegę w liceum, gdy
        miał wzwód w szatni po wuefie i bardzo chetnie się nim chwalił. Najczęściej
        widzimy innych facetów nago, gdy ich penisy są zwiodczałe i na tej podstawie
        się porównujemy, a przecież to zwodnicze, bo im krótszy penis, tym bardziej
        proporocjonalnie sie poiwększa w wzwodzie, tak więc w czasie stosunku nie aż
        tak bardzo się różnimy panowie, jakby nam sie to wydawało.
        Źródłem informacji na temat naszych długości jesteśmy więc najczęściej... my
        sami. Siedzą kumple przy piwie i się przechwalają. Na tej podstawie wyszłoby,
        że każdy ma po 20 cm. Albo patrzymy na gwiazdorów porno, a ci przecież są
        właśnie pod tym względem dobierani, to tak jak gdyby każdy z nas porównywał
        swoje bicepsy do Gołoty i od razu wpadał w kompleks.
        Nie wierzę też kobietom. Miałem ich kilknaście, tylko z jedną raz zrobiliśmy
        sobie zabawę z linijką. Przecież byłoby bez sensu, gdyby kobiety zamiast upajac
        się seksem były mierniczymi. A pomiary na oko, przy całym szacunku dla pań, są
        cokolwiek mało wiarygodne.One opowiadają różne rzeczy, bo wiedzą, jak nam
        sprawić przyjemność, albo jak nas dotknąć. Ja mam przecietnego penisa, ale
        raczej krótszego niż dłuższego, bo 14 cm. I co? Kilka moich pań mówiło mi,
        że... mam długiego. Po prostu dlatego, że im się seks ze mna podobał. Jestem
        przekonany, że ich "miarki" mają charakter wyłącznie emocjonalny!
        Biedny Bugi, jesli bardzo się martwi swoim penisem, to rzeczywiście musi pójść
        do psychologa, bo inaczej nigdy mu nie stanie przed panienką i wtedy dopiero
        się pojawi problem (a może już jest).
        Panowie, bądźmi poważni. Fajnie jest mieć długiego penisa, ale nie to jest
        najważniejsze. Seks jest tak wspaniały, że z niego samego się cieszmy i
        korzystajmy jak najlepiej. Dbajmy nie o długość ale o higienę penisa. Dbajmy o
        naszą formę. Bądźmy w łóżku radośni i pomysłowi. Wtedy naszym paniom sprawimy
        przyjemność i będą nam wmawiały, że mamy penisy w sam raz. Bo tak naprawdę to
        mamy, i tyle.
        Ahoj

        ps. nie wiem, jak powinno się mierzyć, ale gdzieś czytałem, że właśnie od kości
        łonowej (a więc poprzez fałdę tłuszczu), bo część penisa jest wewnątrz ciała a
        w czasie stosunku pochwa "wysysa" go w całości, a i tak całego nie zmieści, bo
        jest mniejsza niż przeciętny. To może jednak nieprawda, nie znam się na teorii
        w tej dziedzinie
        • no otoz wlasnie to chodzi tylko o to by umiec czerpac radosc z sexu a nie z
          dlugosci... niejeden z dlugoscia ponad przecietna jest kiepskim kochankiem a to
          tylko dlatego ze mysli iz dlugosc zalatwia całą sprawę...
    • Jestem lekarzem i mam dostęp do "tajnych" ;-), naukowych (wiarygodnych)
      statystyk i tam podają zawsze 15 cm. Jesteś ponadprzeciętny !!!
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 12.12.04, 23:19
        Nie nabijaj sie!
        Nie ulega watpliwosci,ze statystki podaja inne wartosci od tych,ktore widzi sie
        w filmach porno i ktorymi chwalea sie koledzy przy piwie.Ja tylko nie wiem komu
        wierzyc....
        • Gość: kajus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.04, 14:16
          Facet, puknij się w czoło, ty nie penisa masz krótkiego, tylko rozum masz
          krótki. A na to już nie ma rady. Może jak pierwszy raz pójdziesz do łóżka z
          jakąś panią, to Ci Przejdzie Twoja głupota. Na razie, chłopczyku, zajmij sie
          kopaniem piłki na podwórku i ucz się, żebyś napisał dobrze klasówkę. I nie myśl
          o brzydkich sprawach. To dobra rada wujka kajusa
    • Gość: neoral IP: *.acn.waw.pl 13.12.04, 14:51
      >Przecież byłoby bez sensu, gdyby kobiety zamiast upajac
      >się seksem były mierniczymi

      rehehehe, to mnie bardzo rozśmieszyło ;)

      no własnie, padło tu wiele mądrych argumentów, ale zdaje sie na nic one w
      konfrontacji z nerwicowym podejsciem do długości kuśki, kaczora, sprocketa,
      pytki, trąbki, siusiaka, członka, penisa, jasia :)
      a on cwany robi swoje, tylko trzeba mu na to pozwolić,

      Bugi nie wiem czy byłeś już z kobietą,
      prześpij się z jakąś porządnie, może nawet w kilkoma (nie to żeby od razu na
      raz) - tylko rób to na spokojnie, nie spiesz się, szukaj właściwych
      dziewczyn-partnerek - albo znajdź jedną Najwłaściwszą
      - jak poćwiczysz trochę, to wtedy się zastanów, czy masz za krótkiego

      ps 1 kujas mówi: nie myśl o brzydkich rzeczach - a ja mówie: pisz dobrze
      klasówki i myśl dużo (tyle ile trzeba) o "brzydkich rzeczach", to zdrowe, mózg
      tez trzeba ćwiczyć, nie tylko muskuły i siusiaka (to też mięsień)
      ps 2 pewnie oglądasz porno - znajdziesz dużo "tematycznych" filmów z 'gwiazdami'
      obdażonymi dużymi fujarami, ale przyjżyj sie przeciętnemu porno amerykańskiemu -
      tam faceci mają normalne członki - 13-17 cm,
      ps 3 twoje 16cm to dużo! - nie masz powodów do kompleksów - a może się zgrywasz?
      to prowokacja?
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 13.12.04, 16:06
        Inicjacje seksualna,podobnie jak klasowki,mam juz dawno za soba. Jestem 26
        letnim mezczyzna.Nie wyglupiam sie,zdaje sobie sprawe,ze w gruncie rzeczy chyba
        nie odstaje od normy.Jednak ciagle niepokoi mnie ta niepewnosc-a jesli
        faktycznie wszyscy koledzy maja 18 cm? Oliwy do ognia dodala mnie moja byla
        przyjaciolka,ktora wyrazila sie "moj chlopak mial wiekszego".
        • Gość: on IP: *.ztpnet.pl 13.12.04, 16:17
          Mam nadzieję ,że zostawiłeś tą "wielbicielkę"
          dużych siusiaków!
          Ja bym jej jeszcze dodał ,że mojabyła dziewczyna
          miała większe piersi i była szczuplejsza!
          Pozdro
        • Gość: neoral IP: *.acn.waw.pl 13.12.04, 21:12
          ale wujek, jaką niepewność?
          mam ochotę ordynarnie, ale po przyjacielsku napisać:
          stary, poru.. sobie zdrowo i się wyluzuj,
          zdrowy seks to remedium na wszystko
        • Gość: kajus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 08:21
          Mówiąc najzupełniej serio: jeśli masz 26 lat i takie problemy, to znaczy, że
          cierpisz na nerwicę natręctw. Masz pecha, że trafiłeś na głupią babe, ale
          podejrzewam, że sam ją sprowokowałeś swoimi pytaniami i ona po prostu
          zniecierpliwiona i wściekła powiedziała Ci, że ktoś ma dłuższego od Twojego.
          Kobiety wiedzą, co jest naszym słabością, więc chetnie to wykorzystują, ale
          naprawdę nie mówią o długości facetom, którym to dosłownie zwisa. Jeśli to, co
          piszesz, nie jest tylko zabawą internetową, jeśli naprawdę masz obsesję
          krótkiego penisa, to idź do psychiatry. Psychiatry nie psychologa, bo
          przydałoby się lekarstwo przeciwnerwicowe, leki nowej generacji bywają
          skuteczne w przypadku natręctw.
          A tak w ogóle, to jak Ci ktoś opowiada o długości, to nie bierz tego do siebie,
          tylko sam sobie mów: "no i ch.."... I tyle.
          Bądź mężczyzną nie babą i weź się w garść.
    • Gość: agi IP: *.neostrada.pl / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 10:17
      ja osobiście wolę członki takie ok. 16 cm. Uważam, że to idealny rozmiar. Sex z
      mężczyzną, który ma dużego penisa jest bolesny, przynajmniej dla mnie, a co za
      tym idzie, nie ma w tym przyjemności. I pamietaj, że nie długość się liczy, a
      jakość!
      • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 14.12.04, 17:43
        Agi napiosala: "ja osobiście wolę członki takie ok. 16 cm. Uważam, że to
        idealny rozmiar. Sex z
        >
        > mężczyzną, który ma dużego penisa jest bolesny"
        Czyli mialem racje 16 cm to maly penis,chociaz niektore kobiety takie lubia.
        • Gość: kriss IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 17:45
          mały penis kolego to od 12 cm w dół.
        • Gość: agi IP: *.neostrada.pl / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 18:34
          czy ja napisałam, że 16 cm to mały?????? Tak jak napisał inny kolega, mały to
          jak ma 10,11,12 cm (co nie oznacza, że sex z facetem o takim rozmiarze nie może
          być ok!!!!!) ! Członek 15-16 cm to normalny, europejski :), fajny rozmiar! Nie
          rozumiem Cię, na siłę próbujesz się doszukiwać w "tym" problemu, który chyba
          wogóle nie istnieje!
          • Gość: Bugi IP: *.classcom.pl / *.77.classcom.pl 14.12.04, 18:52
            Droga Agi,napisalas,ze 16 cm to dla Ciebie dobry rozmiar,bo mezczyzni z duzymi
            penisami sprawiaja Ci bol. Innymi slowy przyporzadkowalas 16 centymetrowego
            penisa do malych ew. srednich.
          • Rozmiar Europejski
            bardzo mi sie to podoba,
            eleganckie, prawie podniecające,
            mój Jaś jest dumny...
            • to jak to jest z tymi prezesami?
              ile trzeba zostawic na końcu wolnego miejsca?
              • Gość: neoral IP: *.acn.waw.pl 14.12.04, 19:39
                chodzi o gumki?
                tak jak w instrukcji -
                - przed nałożeniem ścisnąć czubek,
                żeby nie zostało powietrze ("o boże, pękła nam guma!")
                i żeby było miejsce na spermę,
                resztę naciągnąć,
                a co to ma do rzeczy?
                • Gość: neoral IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.04, 20:28
                  Pamietaj,nie zaciskaj zębów.Przy szczękościsku jest to niebezpieczne.Rozmiar
                  bowiem może się zmniejszyć o część pozostałąw ustach.I to by było na tyle!!!
                  • 15.12.04, 00:27
                    co????????

                    ale ile trzeba zostawic z przodu: sam ten pojemnik czy jeszcze troche tej
                    grubej częsci?
                    • tak to jest jak sie nie chce zalogować

                      nigdy nie zakladałeś gumy?
                      ściskasz czubek, mniej więcej na szerokość palców (wskazujący/kciuk),
                      tj ok 2-3 cm,
                      no chyba że masz straasznie obfitą ejakulację, to może troche wuięcej,
                      byle by nie bło powietrza w 'kapturku'
                    • tak to jest jak sie nie chce zalogować

                      nigdy nie zakladałeś gumy?
                      ściskasz czubek, mniej więcej na szerokość palców (wskazujący/kciuk),
                      tj ok 2-3 cm,
                      no chyba że masz straasznie obfitą ejakulację, to może troche wuięcej,
                      byle by nie bło powietrza w 'kapturku'

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.