co moze powodowac dusznosci?

co moze powodowac dusznosci?

wlasnie co moze powodowac dusznosci?
jestem alergikiem (dowiedzialem sie o tym wiosna tego roku), nagle pozna
jesienia zaczalem miewac nieprzyjemne dusznosci, oczywiscie zglosilem sie do
alergologa ponownie i kazal mi zarzywac beclazone eb 250 3x2 dzienie
zmniejszajac dawki co tydzien, dzis staram sie trzymac na poziomie 2x1 ale
nadal mnie meczy szczegolnie wieczorami - noca, od tamtego czasu zarzywam
zafiron, po nim zauwazam poprawe - moze to tylko psychiczne podejscie?
ventolin (salbutamol) nie zauwazam zeby przynosil mi ulge.
czy to mozliwe zebym tylko z powodu bylicy mial astme? czy moge sie z tego
wyleczyc zeby mnie to nie meczylo? moze te leki (beclazone, zafiron, aleric,
buderin) niepotrzebnie zarzywam? spirometrie mam bardzo dobra. czy to moze byc
inny powod moich dolegliwosci? czy dusznosci moga byc spowodowane
zmartwieniami? mam wrazenie ze z moim sercem moze byc cos nie tak

siedze przy kompie teraz bo spac nie moge

lat 20
  • co moze powodowac dusznosci? -
    Gość: sbron 03.01.05, 02:00

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.