Dodaj do ulubionych

Gripex Noc - NIE BIERZCIE TEGO G..NA!

19.04.05, 05:31
Dzis wieczorem rozpoczely sie u mnie dreszcze. Oboje moich dzieci przechodzilo
w ciagu ostatniego tygodnia lagodna wirusowke zaczynajaca sie w ten sposob.
Poniewaz zle sie czulem i zaczynala sie goraczka, wzialem podsuniety mi przez
wizytujaca mnie wlasnie (mieszkam od lat w USA) mame - lek Gripex noc.
Niestety czulem sie na tyle zle, ze nie zerknalem co to g.wno zawiera (jestem
lekarzem, ona niestety nie), a nie mieszkajac w Polsce nie znalem skladu na
pamiec. To bylo o 21.00.

NIE ROBCIE TEGO BLEDU! Po godzinie zaczalem czuc kolatanie serca, suchosc w
ustach i ogolny niepokoj choc staralem sie ze wszystkich sil zasnac. Obecnie
jest godz. 23.00 - mam tetno 120 (cisnienia wole juz nie mierzyc), nosi mnie
po calym domu, a goraczka ma sie swietnie. Oczywiscie jestem wsciekly, bo
zawarta w tym g.wnie PSEUDOEFEDRNYNA dziala na emocje. Niestety dopiero teraz
zerknalem na sklad - wiec nie ma mowy o samosugestii. Rano o 6 pobudka i do
szpitala - 11 godzin pracy.

Moja rada - bierzcie sobie Gripex w dowolnej formie - do japska i w czopkach -
na zdrowie. Ale NIE bierzcie Gripexu NOC, liczac, ze bedziecie mieli lagodny
sen. Wezcie po prostu zwykly Codipar, do tego syrop z lekiem rozrzedzajacym
wydzieline oskrzelowa (na przyklad Guaifenesin, nie wiem czy jest w Polsce),
jesli Was meczy kaszel, to polaczony z Dextrometorphanem (hamuje kaszel). Jak
chcecie cos na sen (i tak Codipar juz jest usypiajacy), to wezcie Benadryl. A
Gripex NOC wladujcie do ubikacji. Tam jego miejsce. Przynajmniej u mnie w domu.

PS. Dla uspokojenia powiem, ze nie jest to zaden "spost sponsorowany". Po
prostu opinia uzytkownika, znajacego sie przy okazji na sprawie zawodowo, o
produkcie, ktory mu nie daje zasnac.
PPS. Firma OCZYWISCIE umieszcza te wszystkie objawy w ulotce. Tylko wiecie,
gdzie ja to TERAZ mam?

------------------------------------------------------
There are many ways to praise the Lord. The best, though the hardest one is to
be a Good Man.

Jest wiele sposobow na czczenie Pana. Najlepszym, choc najtrudniejszym jest
bycie Dobrym Czlowiekiem.
Edytor zaawansowany
  • Gość: BABCIA IP: *.wroclaw.czk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 19.04.05, 05:43
    kiedy poraz pierwszy przyjęłam lek w składzie którego była
    pseudoefedryna ,podobnie się poczułam ,ale kiedy zdarzyło mi się częściej brać
    leki przy katarze siennym ,skutki uboczne zniknęły ,choć nie polecam bo im
    więcej środków p/alergicznych tym częściej dolegliwość występuje.
    A jeżeli chodzi o Gripex to ten lek nie jest najlepszy z dostępnych tego typu -
    mnie np.boli żoładek ,jeżeli już bardzo muszę to zażywam Tabcin a najlepiej
    nic -jakieś tam zioła i wapno przy katarze ale w ilościach leczniczych nie
    tab.1x,
  • Gość: beata5 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.05, 07:49
    Potwierdzam gripex jest do niczego, bardziej chorobotworczy niz leczniczy.Moja
    mama dostala po nim takich bolesci, ze trzeba bylo wzywac pogotowie.
  • Gość: Majka IP: *.wroclaw.mm.pl 19.04.05, 08:35
    Troche mnie dziwi to co piszesz, ponieważ ja kiedyś przy przeziębieniu brałam
    Disophrol. Tam w składzie jest siarczan pseudoefedryny i maleinian
    deksbromfeniraminy. Ten lek działał na mnie bardzo usypiająco i ogłupiająco.
    Siedziałam godzinami i nie miałam siły na żaden ruch, na żaden gest. Nie bardzo
    wiedziałam co się wokół dzieje. Lekarz powiedział mi, że to własnie przez
    pseudoefedrynę.
    W tym roku brałam Zirrus i dopiero po kilku tabletkach zaczęłam miec takie
    samopoczucie. Mój laryngolog zakazał mi przyjmowania pseudoefedryny w
    jakimkolwiek leku.
    Naromiast u mnie tętno w okolicy 100 występuje po leku Eurespal. Ale nie
    pamiętam czy tam jest ten składnik.
  • 19.04.05, 15:07
    Eurespal to jeszcze większe g.no niz [pseudo]efedryna. Eurespal zawiera
    fenspiryd, to lek przeciwzapalny, ale ma b.silne działanie uboczne. Kołatanie
    serca, pobudzenie,drżenie rak, albo odwrotnie-sennośc, obnizenie ciśnienia,
    bóle stawów, trudności z koncentracją... Probowałem sie nim leczyć kilkakrotnie-
    za każdym razem tylko szkodził,a nic nie pomagał. odradzam każdemu.
  • Gość: mamusia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.05, 23:20
    Zmartwiło mnie to, co piszecie o Eurespalu - przy prawie każdej infekcji
    lekarze przepisują go dzieciom, a tu mowa o poważnych skutkach ubocznych. Na
    szczęście do lekarzy nie chodzę za często, nawet z dziećmi, ale sporo Eurespalu
    już wypiły:-(((
  • Gość: mol333 IP: *.it-net.pl 19.04.05, 10:38
    Dziękuję ci za przestrogę. Z reguły czytam jaki jest skład leków, które zażywam ale nie jestem lekarzem więc pseudoefedryna byłaby dla mnie zagadką. Pozdrawiam
  • Gość: miki IP: *.cable.casema.nl 19.04.05, 11:11
    ja tez po gripexie-noc cala noc nie moglam zasnac;-(
  • 19.04.05, 11:40
    skoro jesteś lekarzem to powinienes wiedzec, ze pseudoefedryna (Zawarta w
    bardzo wielu lekach .. nie tylko w Gripexie noc) moze miec takie efekty

    tabcin (tu głowy nie dam) fervex, gripex, cirrus i wiele wiele innych zawiera
    pseudoefedrynę
    jesli ktoś na włąsną rekę bierze lekarstwa i nie czyta ulotki to niech nie wini
    lekarstwa..
    --
    Tylko krowa nie zmienia zdania :))
  • Gość: Anusia IP: *.kwidzyn.mm.pl 19.04.05, 12:04
    Drogi panie.
    Dla mnie pseudoefedryna to nie świństwo bo nie raz mi odetkała nos. Ponieważ
    jestem alergikiem to dość ważne, bo nie mogę w nocy spać z zatkanym nosem.
    Jeżeli ktoś jest wrażliwy na pseudoefedrynę niech jej poprostu nie stosuje.
    Pozdrawiam
  • Gość: l79 IP: *.crowley.pl 19.04.05, 16:56
    Czy Ty powaznie jestes lekarzem?
    Pseudoefedryna jest we wszystkich gripexach, a niewiele osob reaguje na nia tak
    jak Ty.
    Od kiedy paracetamol ulatwia zasypianie? Czemu tak polecasz codipar? Jesli
    gripex nie pomada to i codipar nie pomoze - maja identyczna dawke paracetamolu.
    Gwajafenazyna jest powszechnie dostepna w Polsce od dziesiatkow lat w postaci
    tabletek i syropow, wiekszosc lekarzy nie zaleca jednak jej stosowania na noc.
    A juz na pewno malo kto zaleca rownoczesne stosowanie leku wyksztusnego z
    przeciwkaszlowym (za wyjatkiem producenta syropu contril)
    A benadryl nie jest zarejestrowany w Polsce. Jedynym mozliwym zrodlem
    difenhydraminy jest u nas w kraju... Gripex noc i Apap noc...
  • Gość: DS IP: *.chello.pl 19.04.05, 17:07
    Podobnie jak niektórzy z was też miałam przejścia po Gripexie Noc. Cała noc nie
    mogłam zasnąć, miałam okropne zawroty głowy i nudności. Pseudoefedryna
    występuje też w Fervexie - po nim ogarnia mnie straszna senność, nigdy nie
    zażywam go w ciągu dnia, tylko na noc.
  • Gość: l79 IP: *.crowley.pl 19.04.05, 17:16
    Nieprawda, w fervexie nie ma pseudoefedryny. Jest lek przeciwhistaminowy starej
    generacji (bodajze chlorfeniramina) - dlatego fervex powoduje tylko sennosc
    nigdy pobudzenie.
  • Gość: DS IP: *.chello.pl 19.04.05, 17:40
    Jakoś zapamiętałam że to pseuoefedryna :)
    Ale nieważne, ważne jest to, jak "zwykły" lek na przeziębienie może mieć takie
    efekty uboczne! Zasypiam po nim momentalnie.
  • Gość: ola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.05, 21:23
    Moja zanjoma tydzień temu trafiła do szpitala po gripexie. Wzięła 7 tabletek
    przez 3 dni. Nie jestem lekarzem i nie wiem dlaczego tak sie stało ale dostała
    jakichś skurczów mięśni i paraliżu. Miała setki badań. Najpierw niekt nie
    wiedział co jej jest. POtem doszli, ze to po Gripexie. Od tygodnia leży w
    szpitalu w złym stanie.
  • Gość: nana IP: *.it-net.pl 20.04.05, 08:35
    Czyli jednak może coś nie tak z tym gripexem? Może to nie jest dobre lekarstwo dla każdego?
  • Gość: 12x2 IP: *.kolbuszowa.sdi.tpnet.pl 20.04.05, 08:38
    witam, święte słowa. Dzięki Grip spędziłam 2 upojne tygodnie w szpitalu. To
    było 2 lata temu. Do dzisiaj mam pokrzywke przewlekłą, którą zawdziędzam jednej
    tabletce Gripexu.
  • Gość: siedem IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.05, 08:46
    zachowujecie sie jak grupka ćpunów na sqładzie dyskutująca o zastępczych
    dragach w chwilach niedostatku. po ch.. bierzecie rzeczy ktore jeszcze nikomu
    nie pomogły a wielu rozjebały na cacy?

    5040
  • Gość: Liriell IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.05, 22:33
    Mnie kilka lat temu dwie tabletki gripexu załatwiły na weselu kuzyna. Dostałam
    takiej wysypki - swędzącej pokrzywki (twarz, brzuch, ramiona), ze wzdrygam się
    do tej pory na samą myśl brrr....
  • Gość: karla IP: 81.219.88.* 22.04.05, 01:17
    Ja mam po wszelkich lekach zawierających pseudoefedrynę wysypkę na dekoldzie i
    kawałku brzucha, to znaczy taki rumień, który znika po 12 godzinach.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.