Dodaj do ulubionych

wyjałowiony organizm po antybiotykach

04.06.05, 23:42
co bedzie korzystne dla osoby o bardzo wyjalowionym organizmie (3 serie
ROZNYCH
antybiotykow w celu zwalczenia czegos co bylo zdiagnozowane jako angina a
potem zapalenie zatok?!) efekt jest taki,ze obecnie (trzeci antybiotykw toku)
przyplataly sie rozne inne przypadlosci:afty, uczulenia jakies-wysypki,
jeczmien-generalnie organizm sie sypie:((((
Co byscie polecili takiem rekonwalecsentowi, aby szybko nabral sil??
pozdrawiam!


Edytor zaawansowany
  • 05.06.05, 00:00
    Antybiotyki sa bardzo silnymi lekami, ktore poza pomaganiem w zwalczeniu
    choroby, czesto powoduja rozne skotki uboczne jak np. uczulenia czy grzybice.
    Trzeba sie obserwowac i nastepnym razem, gdy zachorujemy zwrocic uwage
    lekarzowi, ze po danym leku wystepuja jakies (jakie) objawy nieporzadane.
    Moja rada jest taka: skoro kazda choroba wyczerpuje organizm a do tego leki jej
    pomagaja, to po prostu dbaj o siebie- tzn: duzo odpoczywaj (wysypiaj sie tyle,
    ile potrzebujesz) i dobrze sie odrzywiaj (owoce, warzywa, pelnoziarnise
    pieczywo, mieso itp). To zawsze sie przydaje, a po chorobie to juz calkowicie.
    Pozdrawiam!
  • 05.06.05, 09:04
    Jogurty z zywymi kulturami bakterii- zawsze po kuracji je jem.
  • 05.06.05, 10:03
    Antybiotyki niszcza zarowno bakterie chorobotworcze jak i te konieczne dla
    naszego zdrowia, wtedy grzybki, drozdzaki biora gore.

    By przywrocic rownowage glownie w przewodzie pokarmowym tak jak pisala
    poprzedniczka, nalezy przez okres co najmniej miesiaca ( bo tyle mniej wiecej
    trwa powrot do rownowagi flory bakteryjnej) brac bakterie kwasu mlekowego czy
    to w postaci tabletek - polecalabym jednak Enterol- czy w postaci soku z
    kiszonej kapusty ale malokwasnej i wody z ogorkow malosolnych, do tego unikac
    cukru i slodyczy. Dodatkowo wit. B compleks - pomaga opanowac grzybice.
    Nie polecam produktow mlecznych, kazeina jest ciezkostrawna, sa zakwaszajace,
    sama nie toleruje ich, poza tym mam powazne watpliwosci co do ich jakosci.
    Wapno mozna dostarczyc z warzyw, ziarno sezamowe.
    Generalnie dieta powinna byc lekkostrawna, jak juz pisala jedna z
    poprzedniczek, bez smazonych , tlustych potraw.
  • 05.06.05, 10:26
    Nie jest konieczny lacidofil jeśli będzie piła jogurty, a to zdrowsze no i
    działanie to samo.
  • 05.06.05, 10:48
    Nie masz zadnej gwarancji, ze wszystkie jogurty zawieraja zywe kultury, a wiem
    co pisze bo znam technologie ich produkcji.A juz koszmarem sa jogurty owocowe.
    Dzisiejsze jogurty maja sie tak do ich przodkow jak piesc do oka.
    Nie mowiac o tym, ze bakterie kwasu mlekowego pochodzace z mleka od krow, ktore
    byly karmione antybiotykami przekazuja opornosc na antybiotyki bakteriom w
    naszym przewodzie pokarmowym.
    W tej chwili w wielu osrodkach na swiecie sa prowadzone na ten temat badania.
    Bo niestety coraz wiecej ludzi staje sie opornych na dzialanie antybiotykow ,
    jak witac to w pierwszym poscie.
  • 05.06.05, 10:37
    dziekuje Wam bardzo za zainteresowanie, ale te wszystkie objawily pojawily sie
    POMIMO stosowania Lacidofilu i jogurtow-u mnie w domu to standard podczas
    kuracji antybiotykami!! Stad moj post. Jakies suplementy moze?
  • 05.06.05, 11:05
    bardzo czesto skutki uboczne antybiotykow sa znacznie grozniejsze od chorob
    ktore lecza. warto sie zastanowic nad ich braniem przy kazdym nalocie w gardle
    i katarku. konowały mają prowizje u dealerów farmaceutycznych. moze lepiej
    zapobegac infekcjom i 3 razy zastanowic sie przed ich braniem

    5040
    --
    S I E D E M
  • 05.06.05, 11:43
    Antybiotyk zabija tez przyjmowane bakterie kwasu mlekowego w czasie kuracji
    antybiotykowej.
    Przyjmowanie bakterii kawasu mlekowego ma sens , jesli sa przyjmowanie w kilka
    godzin ok. 4 godz. po wzieciu antybiotyku, ALE jesli antybiotyk nalezy do tzw.
    dlugo dzialajacych to nic nie pomoze ani Lacidofil ani Enterol ani jogurty.
    Dopiero po zakonczeniu kuracji ma sens podawanie bakterii kwasu mlekowego.
  • 05.06.05, 13:10
    Polecam Ci propolis lub mleczko pszczele z pyłkiem kwiatowym tylko nie kupuj
    pastylek do ssania-są obrzybliwe.Propolis najlepiej w tabletkach a mleczko w
    kroplach.
  • 05.06.05, 14:17
    Znany i powszechnie ceniony zielarz ojciec Klimuszko polecał po antybiotykach
    kurację przywracającą równowagę w organizmie. Niestety, pożyczyłam komuś "Moje
    widzenie świata" z receptami Klimuszki i nie mogę Ci podać składu . W wielu
    aptekach są mieszanki Klimuszki, moze uda Ci się tam to kupić- chociaż nie
    wiem, czy właśnie ta mieszanka też jest dostępna. Pozdrawiam. Halszka
  • 06.06.05, 08:28
    teraz to ma dla mnie jakis sens-rzeczywiście lakcidofil tudziez jogurty uzywa
    sie dopiero po zakonczeniu kuracji antybiotykowej-dzieki mario za zwrocenie
    uwagi na ta drobna acz istotna kwestie:) Poszukam pszczelich produktow i ziol.
  • 06.06.05, 22:49
    Dobrze brać -jak sam wspomniałeś- suplementy , napewno brak Ci witamin,
    koniecznie naturalne. Mogę Ci polecić niektóre, napisz na maila. Ponadto
    żeby się dowiedzieć czego Ci brakuje również mogę polecić
    odpowiednią analizę
  • 06.06.05, 22:54
    Nie, uzywa sie ich juz w trakcie leczenia. Najlepiej pod koniec jedzenia z dala czasowo od przyjmowanych antybiotykow.
  • 06.06.05, 23:05
    leaton z apteki
    pozdrawiam
  • 07.06.05, 16:15
    polecam Ci ecomer (olej z wątroby rekina), jak wcześniej pisano - preparaty
    propolisowe, sok z jeżówki (ale z Fitofarmu, nie ten drugi). ale uważaj, żeby
    się nie przestymulowac! co za dużo to niezdrowo, lepiej działac delikatniej,
    ale w dłuższym czasie. powodzenia!
    --
    cudze życie ciemny las

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.