Re: wyjałowiony organizm po antybiotykach

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • co bedzie korzystne dla osoby o bardzo wyjalowionym organizmie (3 serie
    ROZNYCH
    antybiotykow w celu zwalczenia czegos co bylo zdiagnozowane jako angina a
    potem zapalenie zatok?!) efekt jest taki,ze obecnie (trzeci antybiotykw toku)
    przyplataly sie rozne inne przypadlosci:afty, uczulenia jakies-wysypki,
    jeczmien-generalnie organizm sie sypie:((((
    Co byscie polecili takiem rekonwalecsentowi, aby szybko nabral sil??
    pozdrawiam!


    • Antybiotyki sa bardzo silnymi lekami, ktore poza pomaganiem w zwalczeniu
      choroby, czesto powoduja rozne skotki uboczne jak np. uczulenia czy grzybice.
      Trzeba sie obserwowac i nastepnym razem, gdy zachorujemy zwrocic uwage
      lekarzowi, ze po danym leku wystepuja jakies (jakie) objawy nieporzadane.
      Moja rada jest taka: skoro kazda choroba wyczerpuje organizm a do tego leki jej
      pomagaja, to po prostu dbaj o siebie- tzn: duzo odpoczywaj (wysypiaj sie tyle,
      ile potrzebujesz) i dobrze sie odrzywiaj (owoce, warzywa, pelnoziarnise
      pieczywo, mieso itp). To zawsze sie przydaje, a po chorobie to juz calkowicie.
      Pozdrawiam!
    • 05.06.05, 09:23 Odpowiedz
      Koniecznie LACIDOFIL !!!
      www.merck.pl/farmacja/farma-lekibr5g.php
      Pozdrawiam
      • 05.06.05, 10:03 Odpowiedz
        Antybiotyki niszcza zarowno bakterie chorobotworcze jak i te konieczne dla
        naszego zdrowia, wtedy grzybki, drozdzaki biora gore.

        By przywrocic rownowage glownie w przewodzie pokarmowym tak jak pisala
        poprzedniczka, nalezy przez okres co najmniej miesiaca ( bo tyle mniej wiecej
        trwa powrot do rownowagi flory bakteryjnej) brac bakterie kwasu mlekowego czy
        to w postaci tabletek - polecalabym jednak Enterol- czy w postaci soku z
        kiszonej kapusty ale malokwasnej i wody z ogorkow malosolnych, do tego unikac
        cukru i slodyczy. Dodatkowo wit. B compleks - pomaga opanowac grzybice.
        Nie polecam produktow mlecznych, kazeina jest ciezkostrawna, sa zakwaszajace,
        sama nie toleruje ich, poza tym mam powazne watpliwosci co do ich jakosci.
        Wapno mozna dostarczyc z warzyw, ziarno sezamowe.
        Generalnie dieta powinna byc lekkostrawna, jak juz pisala jedna z
        poprzedniczek, bez smazonych , tlustych potraw.
      • 05.06.05, 10:26 Odpowiedz
        Nie jest konieczny lacidofil jeśli będzie piła jogurty, a to zdrowsze no i
        działanie to samo.
        • 05.06.05, 10:48 Odpowiedz
          Nie masz zadnej gwarancji, ze wszystkie jogurty zawieraja zywe kultury, a wiem
          co pisze bo znam technologie ich produkcji.A juz koszmarem sa jogurty owocowe.
          Dzisiejsze jogurty maja sie tak do ich przodkow jak piesc do oka.
          Nie mowiac o tym, ze bakterie kwasu mlekowego pochodzace z mleka od krow, ktore
          byly karmione antybiotykami przekazuja opornosc na antybiotyki bakteriom w
          naszym przewodzie pokarmowym.
          W tej chwili w wielu osrodkach na swiecie sa prowadzone na ten temat badania.
          Bo niestety coraz wiecej ludzi staje sie opornych na dzialanie antybiotykow ,
          jak witac to w pierwszym poscie.
    • 05.06.05, 10:37 Odpowiedz
      dziekuje Wam bardzo za zainteresowanie, ale te wszystkie objawily pojawily sie
      POMIMO stosowania Lacidofilu i jogurtow-u mnie w domu to standard podczas
      kuracji antybiotykami!! Stad moj post. Jakies suplementy moze?
      • 05.06.05, 11:05 Odpowiedz
        bardzo czesto skutki uboczne antybiotykow sa znacznie grozniejsze od chorob
        ktore lecza. warto sie zastanowic nad ich braniem przy kazdym nalocie w gardle
        i katarku. konowały mają prowizje u dealerów farmaceutycznych. moze lepiej
        zapobegac infekcjom i 3 razy zastanowic sie przed ich braniem

        5040
        --
        S I E D E M
      • 05.06.05, 11:43 Odpowiedz
        Antybiotyk zabija tez przyjmowane bakterie kwasu mlekowego w czasie kuracji
        antybiotykowej.
        Przyjmowanie bakterii kawasu mlekowego ma sens , jesli sa przyjmowanie w kilka
        godzin ok. 4 godz. po wzieciu antybiotyku, ALE jesli antybiotyk nalezy do tzw.
        dlugo dzialajacych to nic nie pomoze ani Lacidofil ani Enterol ani jogurty.
        Dopiero po zakonczeniu kuracji ma sens podawanie bakterii kwasu mlekowego.
    • 05.06.05, 13:10 Odpowiedz
      Polecam Ci propolis lub mleczko pszczele z pyłkiem kwiatowym tylko nie kupuj
      pastylek do ssania-są obrzybliwe.Propolis najlepiej w tabletkach a mleczko w
      kroplach.
      • 05.06.05, 14:17 Odpowiedz
        Znany i powszechnie ceniony zielarz ojciec Klimuszko polecał po antybiotykach
        kurację przywracającą równowagę w organizmie. Niestety, pożyczyłam komuś "Moje
        widzenie świata" z receptami Klimuszki i nie mogę Ci podać składu . W wielu
        aptekach są mieszanki Klimuszki, moze uda Ci się tam to kupić- chociaż nie
        wiem, czy właśnie ta mieszanka też jest dostępna. Pozdrawiam. Halszka
    • 06.06.05, 08:28 Odpowiedz
      teraz to ma dla mnie jakis sens-rzeczywiście lakcidofil tudziez jogurty uzywa
      sie dopiero po zakonczeniu kuracji antybiotykowej-dzieki mario za zwrocenie
      uwagi na ta drobna acz istotna kwestie:) Poszukam pszczelich produktow i ziol.
      • 06.06.05, 22:49 Odpowiedz
        Dobrze brać -jak sam wspomniałeś- suplementy , napewno brak Ci witamin,
        koniecznie naturalne. Mogę Ci polecić niektóre, napisz na maila. Ponadto
        żeby się dowiedzieć czego Ci brakuje również mogę polecić
        odpowiednią analizę
      • 06.06.05, 22:54 Odpowiedz
        Nie, uzywa sie ich juz w trakcie leczenia. Najlepiej pod koniec jedzenia z dala czasowo od przyjmowanych antybiotykow.
    • 06.06.05, 23:05 Odpowiedz
      leaton z apteki
      pozdrawiam
    • 07.06.05, 16:15 Odpowiedz
      polecam Ci ecomer (olej z wątroby rekina), jak wcześniej pisano - preparaty
      propolisowe, sok z jeżówki (ale z Fitofarmu, nie ten drugi). ale uważaj, żeby
      się nie przestymulowac! co za dużo to niezdrowo, lepiej działac delikatniej,
      ale w dłuższym czasie. powodzenia!
      --
      cudze życie ciemny las

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.