PARKINSON a MADOPAR-pilne!! Dodaj do ulubionych


Czy ktos chory na Parkinsona zażywa lek MADOPAR?i jakie sa objawy tej choroby?
chciałabym porównać bo nie mam pewności czy lekarz neurolog może trafnie po
jednej wizycie to zdiagnozować?Po leku tym mama nie zauwazyła zadej poprawy
natomiast ja zauważyłam pogorszenie w sensie jej zachowania:stała sie taka
nieobecna,z utrudnionym kontaktem,cos sie mówi a ona nie łapie o co
chodzi,miała otwarte usta i stała sie dziwna tak nagle-wydaje mi sie że to po
leku.Podobnie jak leki przeciwdepresyjne czesto tak
jakbby "ogłupiają"Ostatnio nie brałała leku kilka dni /zabrakło jej/ i
zauważyłam poprawę.Nie wiem jednak czy to możliwe?Czy ktoś kto bierze MADOPAR
i choruje na parkinsona może mi cos podpowiedziec,doradzić,opisać jak
zachowuje sie chory jakie ma objawy?
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.