ziarniniak obrączkowaty...błagam o pomoc:((( Dodaj do ulubionych

  • 17.06.05, 12:18
    Czy ktoś miał może ziarniniaka obrączkowatego? Moja siostra ma go już kilka
    lat i nie może sobie z nim poradzić:((( Jest podłamana. Ma go w kilku
    miejscach na ciele i się jej rozsiewa. Chodziła do różnych lekarzy i nikt jej
    nie był w stanie pomóc. Czy ktoś miał może tą przypadłość i udało mu się ją
    wyleczyć?? Bardzo proszę o pomoc. Jesteśmy z Krakowa..

    Pozdrawiam
    --
    Ewa
    • podnoszę wątek
      --
      Ewa
    • up
      --
      Ewa
      • Może podleczyć (OCZYŚCIĆ) watrobę? Uwaga, watroba zaczyna bolec jak już jest
        zniszczona w 80 %. Tak sobie tylko delikatnie zasugerowałam. Ide już sobie
        poskubac listki. Pozdrawiam,
        Żyrafa
        • 18.06.05, 21:24
          Wątroba wogóle nie boli. Boli tylko torebka która ja otacza, gdy wątroba
          powiększa się i napina torebkę. A jak już jest "zniszczona" jak napisałaś w 80%
          to jest marska i mała i nie boli. Te listki to moze na głowę? Najlepiej kapusty.
          • 18.06.05, 22:05
            ...widocznie lekarz, od którego to usłyszałam nie kładł sobie liści
            kapuscianych na głowę.
            Ja jestem tylko
            • 18.06.05, 22:18
              Przepraszam, moze trochę przesadziłam z tą kapustą ale jakiś czas już obserwuję
              Twoje posty na temat "odtruwania". Do tej pory powstrzymywałam się od
              komentarzy, ale tu dziewczyna naprawdę potrzebuje pomocy a Ty te bzdury.
              • 18.06.05, 22:29
                Odtruwanie ZAWSZE warto wykonać. I to nie jest przeciwwskazaniem dla nikogo.
                Chyba moja obecność na Forum jest przeciwskazaniem dla ócz Twych. Jestem
                zwolennikiem chadzania do DOBREGO LEKARZA. OSOBIŚCIE. Lubię tez całościowe
                traktowanie organizmu ludzkiego i naturalne doprowadzanie go do równowagi w
                największym MOŻLIWYM zakresie. O!
                Żyrafa

                A kapustkę lubię. To świetna rzecz. Myślę o jej znaczeniu terapeutycznym.
    • Ponieważ nie wiadomo jaka jest przyczyna GA to i leczenie jest niedoskonałe.
      Jeśli wykluczono u siostry cukrzycę lub stan przedcukrzycowy- to pozostaje
      zamrażanie ciekłym azotem i zewnętrznie sterydy. Czasami skutkują srodki
      przeciwmalaryczne, jodek potasu lub witamina PP. Wielokrotnie zdarzało się
      ustępowanie zmian po przypadkowym lub celowym urazie (np. po iniekcji lub
      biopsji).
      • 18.06.05, 20:44
        Bardzo dziekuje za porade. Siostra w ogole nie miala robionego badania w
        kierunku cukrzycy. Czy to moze miec jakies powiazanie? Robilysmy tylko badanie
        na borelioze(wynik ujemny). Objawy ziarniniaka utrzymuja sie juz kilka lat:(
        Stosujemy sterydy(cutivate, elocom itp.). Zamrazanie tez niestety nie
        przynioslo rezultatu. Sprobujemy witaminy PP. Na jakiej zasadzie zazywa sie ten
        jodek potasu(zewnetrznie czy doustnie)? Czy mozna go kupic bez recepty?
        Pozdrawiam serdecznie
        --
        Ewa
        • 18.06.05, 21:16
          Jest b.duży związek GA z cukrzycą i prediabetem- więc warto to sprawdzić (ale
          nie tylko poziom glikemii, tylko równiez badania przesiewowe stanów
          przedcukrzycowych). Myślę, że jodek potasu stosowany na własną rękę to za duze
          ryzyko powikłań ze strony tarczycy,- chyba, że jakiś dermatolog ma
          doświadczenie w takiej terapii.
          • 18.06.05, 21:56
            Widze ze masz bardzo duza wiedze medyczna. Jestem pod wrazeniem:) Co Twoim
            zdaniem powinnysmy zrobic?Jakie leczenie zastosowac bo zawsze mozemy cos
            zasugerowac dermatologowi.A moze Ty znasz jakiegos dobrego dermatologa?
            Jestesmy z Krakowa. Dziekuje jeszcze raz.
            --
            Ewa

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.