Gdzie Rezonans Magnetyczny?

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • czesc,
    szukam miejsca w Warszawie, gdzie moge zrobic odplatnie rezonans magnetyczny
    kregoslupa, moze wiecie ile kosztuje i gdzie to mozna wykonac, bo mam
    skierowanie od lekarza ale w tym roku nie ma juz wolnych miejsca, to jest
    zalosne jaka jest nasza sluzba zdrowia.
    pozdrawiamn
  • 31.07.05, 17:32 Odpowiedz
    dowiedz sie w ENEL-MED cena do 400 zl

    --
    Konrad
    Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę
  • 02.08.05, 10:51 Odpowiedz
    czesc,
    dzieki za te wiadomosc, moze jeszcze ktos ma jakies miejsca, ceny i jak dlugo
    trzeba czekac aby wykonac takie badanie.
    pozdrawiam.
  • 02.08.05, 12:05 Odpowiedz
    Cześć. ja robiłem rezonans magnetyczny głowy w Instytucie Gruźlicy (jeśli
    dobrze pamiętam) na Woli. Zapłaciłem 600 zł. Jak bulisz to nie ma problemów z
    kolejkami. Przyjemne badanie. Cały czas bzyczy. W moim przypadku badanie
    wykazało, że wszystko jest okej. Ale dwukrotnie musiałem kłąść się w tą rurę.
  • 02.08.05, 15:32 Odpowiedz
    hej,

    rezonans na pewno mozna zrobic odpłatnie:
    w Wojskowym Instytucie Medycznym na Szaserow (tel. pod ktorym mozna sie
    dowiedziec i umowic -6818517), w styczniu taka przyjemnosc kosztowala 350 PLN i
    czekalo sie do tygodnia
    w Szpitalu kolejowym w Miedzylesiu (tel. 513 53 59)
    w Instytucie Neurologii na Sobieskiego

    to tyle, co wiem

    pozdrawiam serdecznie!

    keisub napisał:

    > czesc,
    > szukam miejsca w Warszawie, gdzie moge zrobic odplatnie rezonans magnetyczny
    > kregoslupa, moze wiecie ile kosztuje i gdzie to mozna wykonac, bo mam
    > skierowanie od lekarza ale w tym roku nie ma juz wolnych miejsca, to jest
    > zalosne jaka jest nasza sluzba zdrowia.
    > pozdrawiamn
  • 03.08.05, 14:42 Odpowiedz
    czesc i wielkie dzieki za te wiesci.
    pozdrawiam.
  • 04.08.05, 17:02 Odpowiedz
    Ja robiłam na Szaserów w 2002r. Pamiętam, że było strasznie drogo, ale zrobili
    mi za połowę ceny bez rachunku;)
    pozdrawiam i zdrowia życzę
  • 04.08.05, 20:45 Odpowiedz
    czesc,
    dzieki za te wiesci, fajnie wiedziec ze tak mozna, tez wolalbym zaplacic polowe
    i bez rachunku,
    pozdrawiam.
    keisub

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.