Dodaj do ulubionych

Aknenormin- porady?

29.10.05, 13:31
Witam mam prosbe do osob stosujacych ten lek. Potrzebuje informacji o
sutecznosci i porad zwiazanych z jego zastosowaniem itp. !! z gory dzieuje i
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • nefretete8 29.10.05, 15:30
    jak już wspominałam to odpowiednik roaccutanu ,szcze Ci nie polecam jestem
    kaleka po tym leku--poczytaj moje stare posty [vel jaga]nikomu nie radzę tego
    brac ,lekarze nie informuja i maja w nosie Twoje zdrowie akurat Ci co to
    zapisują masz tu jeden link www.luskiewnik.gower.pl.retin.html
  • nefretete8 29.10.05, 15:44
    Aknenormin,Izotek i roaccutan to to samo tzn zawieta ta sama substancje
    czynną,naprawdę nie polecam ,mam uszkodzone oczy ,zniszczone włosy ,błony
    śluzowe etc szczez nie polecam a byłam pod"opieka"najlepszej ponoć derm pryw.w
    Warszawie,przeciwko temu świństwu istnieja międzynarodowe stowarzyszenia
    adwokackie i polecam Ci się uczyc na moim błędzie a nie na swoim własnym
  • soohy1 31.10.05, 14:01
    Dziekuje bardzo za informacje,duzo mi to pomoglo :_),wlasnie slyszalem ze jest
    on bardzo niebezpieczny dlatego chce jak najwiecej opini, bardzo bym prosil
    jezeli ktos jeszcze zna ten lek tez prosze o wypowiedzi. dziekuje
  • tomae 01.11.05, 07:21
    zajrzyj na stronę www.sfd.pl/temat194267_strona1/

    to wypowiedzi osób które stosuje
    jest 1 przypadek na 10000 że komuś zaszkodziło

  • nefretete8 01.11.05, 12:43
    Ciekwawa jestem skąd masz takie info ja siedzę w temacie długo i znam wszystkie
    statystyki dotyczące tego leku i to co piszesz to delikatnie rzecz ujmując
    bujda,pozatym wg org zajmującej sie tym"cudem"tylko jeden przypadek na 1000 ze
    skutków tego leku jest odnotowywany to statystyki dotyczace USa,pozatym lek
    daje wiele spóźnionych skutków ubocznych i jego dziłanie nie kończy sie wraz z
    zakończeniem kuracji.Uważasz że lek powodujący raka i zabawiajacy się genami a
    ten tak roni powinien być w użyciu,Może jak złapiesz po nim tocznia to
    będziesz "spiewał"inaczej .Fajnie znać "przypadki"ale nie być jednym z nich.
  • tomae 02.11.05, 18:45
    mylisz się. przykro mi że jesteś Tą jedną z 1000. wiem na ten temat sporo.
    Polecam artykul na witrynie Postepy dermatologii i alergologii. artykul
    profesorów dermatologii. przeprowadzono wiele badan rownież w Polsce. na AM w
    Poznaniu np. przeczytaj sobie na linku ktory podalem wypowiedzi osób ktore to
    stosują!! tam jest opis ok. 50 przypadków osób. tylko jedna miala nawrót (ale
    znacznie slabszy) przykro mi że Ty masz po lekarstwie problemy. kazdy organizm
    jest inny ale nie mozna kategorycznie mowic ze to trucizna - wielu pomoglo.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka