Pekajace naczynka krwionosne w oczach...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Licze ze ktos mi tu pomoze... Od kilku lat nosze soczewki kontaktowe, jednak
    zadnych problemow z oczami nie mialam nigdy, soczewki spisywamy(spisuja) sie
    na medal. Mniej wiecej 2 miesiace temu w moim lewym oku zaczely pekac
    naczynka krwionosne, jedno po drugim, az po dwoch dniach moje oko bylo bardzo
    przekrwione, tak jakby wyszly wszystkie naczynia krwionosne.. Nie bolalo, ale
    wygladalo paskudnie. Moj optyk stwierdzil ze to nie od soczewek, ale coz, z
    drugiej strony jestem jego klientka od kilku lat, wiec...Jednak nie chce mi
    sie wierzyc ze oklamalby nie ryzykujac moje zdrowie tylko po to by nie
    stracic dobrej klientki..
    Naczynka szybko znikly, a ja uzywalam soczewek jak zwykle.. Po dwoch
    miesiacach, dzis, znow widze ze sie zaczyna...drugie oko dodatkowo piecze i
    rowniez jest bardzo przekrwione...
    Macie jakies doswiadczenia, ? Co to moze byc? Za dlugo przed komptuerem(ok3
    godz dziennie)? Czy przekrwione oczy moga swiadczyc o prolemach zdrowotnych?
    Mam 24 lata..
    Dziekuje z gory..
    • 02.11.05, 00:47 Odpowiedz
      Cześć,
      ja też mam ten problem. Naczynka pękają bez względu czy akurat jestem w soczewkach - czy w okularach. Nie boli i nie tak intensywnie jak u de.de1 - po prostu w każdym oku kilka pęka w każdym dniu.

      --
      _______________
      "umysł kształtuje świat bardziej niż
      świat kształtuje umysł"
      • 02.11.05, 13:48 Odpowiedz
        Witaj Jasna.. Tylko raz bylo tak intensywnie, dwa miesiace temu. Tym razem
        nieznacznie, myslalam ze sie zaczyna znow, ale peklo tylko kilka, nawet trudno
        zauwazyc:) Pomyslalam sobie ze to czegos niedobor w organizmie, bo moj problem
        NIGDY wczesniej nie istnial, a 8 miesiecy temu zmienilam styl zycia o 180
        stopni (praca, stres i beznadziejne odzywianie:-(). Postanowilam zrobic co sie
        da, zaczynam od warzyw, owocow itp :-)

        pozdrawiam!
    • 02.11.05, 15:56 Odpowiedz
      Moze masz slabe naczynka ?
    • 03.11.05, 18:28 Odpowiedz
      Polecam Rutinoscorbin przez kilka miesięcy 2-3xdz.
    • 05.11.05, 03:36 Odpowiedz
      Dziękuję za rady. Od ok. miesiąca profilaktycznie biorę rutinoscorbin (w związki z sezonem grypowym) i rzeczywiście dolegliwość się zmniejszyła.

      --
      _______________
      "umysł kształtuje świat bardziej niż
      świat kształtuje umysł"
    • 05.11.05, 20:03 Odpowiedz
      Ja też mam problem z oczami.. ale innego typu. Ty byc może masz za wysokie
      ciśnienie. Ale nie mnie to wnioskować. Napisz, skad jesteś. Znam świetnego
      okulistę, który jest prawdziwym fachowcem.
    • 12.11.05, 00:12 Odpowiedz
      Mnie kilka razy pękły naczyńka krwionośne w oku,zawsze gdy dzień wcześniej
      brałam Aspiryne.Zaczęłam brać Rutinoscorbin,odstawiłam Aspirynę i mam spokój.
      • 13.11.05, 00:49 Odpowiedz
        znam dwie osoby u których nagłe pękanie naczyń w oku są związane z bardzo silnym
        nagłym bólem głowy i potem trach peka naczynie. Wyglada to przerażajaco. Lekarze
        nie podjeli żadnej radykalnej kuracji nie wiem czy słusznie, ja bym chyba
        drązyła temat gdyby to były jakieś bliskie mi oczy.
        A drugi przypadek to znajomy, który jhak pamietam w średniej szkole juz ten
        problem miał jak się denerwował to wymiotował krwią i pekały mu naczynia w
        oczach czyli błony śluzowe nie wytrzymywały stresu. Dzis chłop przed 40 i chyba
        zdarza mu się pekanie naczyń w oczach. Chyba nikt nie znalazł na to rady. Musze
        sie dopytać bo teraz chadza do super lekarzy.
    • 19.11.05, 16:44 Odpowiedz
      Stosowalam szkla kontaktowe od dwoch miesiecy (nieregularnie).Przez ostatnie dwa
      tygodnie nie nosilam ich w ogole i tez obserwuje popekane naczynka krwionosne.
      Wczesniej tego nie mialam....

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.