Dodaj do ulubionych

Szum w uszach,bol glowy na czole...

28.03.06, 19:13
Od dluzszego czasu mam takie objawy,zaden lekarz mi nie pomogl tzn leki przez
nich przepisane,dzis neurolog dal mi kolejny lek i jak nie pomoze to czekaja
mnie badania w szpitalu.Czy ktos wie co moga oznaczac takie objawy?
Edytor zaawansowany
  • 29.03.06, 02:52
    Kurcze, mam dokladnie to samo. Lekarz cos wspomnial o stresie.... Ide na
    podstawowe badanie krwi. Napisz jak bedziesz cos wiecej wiedzial(a). Pozdrawiam
  • 29.03.06, 11:25
    Krew w porzadku,ale w moczu duzo ketonow.Po leku od neurologa jeszcze mi gorzej
  • 29.03.06, 13:28
    Cześć!
    Miłam dokładnie to samo.Dodatkowo jeszcze ból na czubku głowy. Tak bolało mnie
    czoło, że nie mogłam się nachylać, poza tym szum w uszach, zawroty.
    To stres, nerwy.
    Dla pewności robiłam tomografię, badanie dna oka, krew, EKG, prześwietlenie
    zatok. Nic nie wykazało.
    Brałam Lexotan, przez niedługi czas. Objawy ustąpiły.

    pozdrawiam Bacha.
  • 29.03.06, 16:10
    Ale ja nie mam stresow,bralam leki na ukrwienie mozgu,magnez i nic
  • 29.03.06, 16:45
    Może masz niskie cisnienie ?
  • 29.03.06, 16:48
    Raczej normalne,nie mam stresow ani nerwow,nie wiem co sie dzieje
  • 29.03.06, 16:55
    a może pracujesz w klimatyzowanym pomieszczeniu?
  • 29.03.06, 16:58
    Nie pracuje,ucze sie,ale nie mam stresow jakichs ,a to trwa od jakiegos czasu
    juz,wydane kupe kasy na leki z ktorych lipa wyszla i lekarze sie nie moga
    poznac co to i tkwie tak.
  • 29.03.06, 19:15
    Szum w uszach może być objawem wielu chorób. Spróbój pomasować z tyłu głowę jak
    kończy się czaszka a zaczyna się szyja. Masuj dwiema rękami-palcami od uszu do w
    kierunku środka głowy. Sprawdź kręgi szyjne albo piersiowe. PA.
  • 29.03.06, 19:16
    Może wybierz się do laryngologa. Może to jakaś infekcja...
    A masz zawroty głowy? Próbowałaś brać magnez i jakieś witaminy?
    Bacha
  • 29.03.06, 19:58
    Probowalam magnez bo mialam przepisany,ale lipa,poza tym sprobuje tego masazu
    glowy i dam cynk jak poszlo...
  • 29.03.06, 20:09
    OK ! Napisz za jakiś czas czy Ci masaż pomógł.
    Ja życzę Ci zdrówka.
    Pozdrawiam serdecznie Bacha.
  • 30.03.06, 17:17
    Dzieńdoberek.
    Pproponuję ogrzniczyć lub nawet zaprzestać na jakiś słuchania muzyki, radia czy
    prowadzenia rozmów telefonicznych przez słuhcawki.PA. Może szum i ból ustąpi.
  • 30.03.06, 18:21
    No nalezy zmienic sposob odzywiania.Zoladek i drogi pokarmowe sie odzywaja,one
    nie sa chore ale zmeczone.Gotowane miesko jarzynki i spokojnie zjadac zapijac
    czerwonym winkiem max jeden kieliszek do obiadu.Ustapi,odstresowac
    sie .Zacisniete drogi krwionosne.Spadek cisnienia krwi w okolicach glowy.Powod
    stress.
    Uzywac z zonka spokojnie,ale robic to ,spacery i wszystko wroci do normy.
    Ale jak bedziesz pracowal do oporu ,siedzial przed kompem ile sie da no to
    popros rodzine o zalatwianie juz kwatery na powazkach.
    Pzdr.Sky
  • 30.03.06, 04:09
    Napisz cos wiecej o Swoich objawach. Czy glowa bolala Cie caly czas. Ja mam bol
    glowy prawie non stop. Tez promieniuje mi az na czubek glowy. w sumie jak
    lekarz powiedzial mi, ze to z nerwow to mnie to nie zdziwilo. Jestem totalny
    nerwus, a teraz mam jeden powod wiecej do stresu : bol glowy.
    pozdrawiam
    bozena
  • 30.03.06, 08:59
    Tinnitus. Wpisz to do googla, będzie po polsku. Kolejne schorzenie o nieznanej
    i w związku z tym najprawdoopodobnej psychogennej przyczynie. Konwencjonalna
    medycyna sobie nie radzi.
    R
  • 30.03.06, 13:44
    Cześć!
    Głowa bolała mnie straszliwie. Począwszy od czoła do czubka głowy.
    Czasami bywało tak że bałam się nią poruszać bo miałam uczucie jakby na czubku
    głowy "coś się w środku przesuwało".
    Były to bóle okropne nie do opisania, nie mogłam się nawet nachylać.Miałm
    zawroty głowy. Uczucie jaby świat kołysal się naokoło mnie.
    Bałam się że mam jakiś guz. Porobiłam badanie. na szczęscie nic w głowie nie ma.
    Lekarz stwierdził ,ze to bardzo silny stres. Chodziłam trochę do psychologa,
    brałam w bardzo małych dawkach lexotan przez niedługi czas. Bóle ustąpiły.
    Cierpiałm bardzo to co przeżyłam jest nie do opisania.
    pozdrawiam
    Bacha.
  • 30.03.06, 20:07
    Musze zrobic tomografie bo lekarka zalecila(tylko ponoc dlugo sie czeka na
    badanie,nawet miesiac lub dluzej),moze to byc tez podobno tarczyca,bo mam
    wybrzuszenie na krtani...
  • 30.03.06, 20:27
    Wogole to dzisiaj caly dzien bolala mnie glowa to jest takie uczucie jakby sie
    caly czas mialo kaca+szum w uszach.Czy ktos z was mial cos takiego?Jedna
    lekarka podejrzewa ze uszkodzilam nerw lekiem przeciwbolowym na przeziebienie
    bo bralam te w stylu gripexow jak bylam przeziebiona i wtedy wlasnie sie to
    zaczelo...
  • 30.03.06, 21:26
    Moze macie migrene?

    Venus
  • 30.03.06, 21:40
    Kto zna szwedzki to prosze;
    www.levolar.se/tinnitus.htm
    Mialem te same problemy ale na koncu wyskoczyl blednik.
    Dzieki pomocy tutaj na Waszym forum madrym ludziom zajmujacym sie medycyna
    chinska jestem caly i zyw i zdrow miedzy Wami.
    Chinczycy mowia wszystkie choroby maja przyczyne w zlej pracy ukladu
    pokarmowego.
    Mlody nie jestem 63 lata i co medycyna bialego czlowieka skazala mnie na
    emeryture przedwczesna ,nie dalem za wygrana usluchalem madrych ludzi i jestem
    zdrow wrocilem na pol etatu ,uzywam sportow wolnego czasu i sie ciesze zyciem.
    Ani jednej pigulki nie wziolem.I nic Wam nie pomoze tylko Wy sami sobie.
    Pomoc ukladowi pokarmowemu aby dostarczyl organizmowi tego co trzeba do
    prawidlowego funkcjonowania ciala.Co ztego jak sie chemnia zlikwiduje objawy
    ale przyczyna zostaje i beda nawroty.
    Polska slynie obecnie z stressu na rynku pracy plus Wasze tlusciutkie
    jedzonko,malo ruchu z braku czasu i wystarczy wszystko sie pozatyka pozaciesnia
    i nasteopuje zaburzennie w odzywianiu organizmu gdyz czesc jedzenia przechodzi
    nie przyswojone i stad mamy te wszystkie problemy i choroby.
    Najwiekszym wrogiem czlowieka dzisiejszych czasow jest Stress.Potem powoli
    zaczyna wszystko szwankowac. Musimy to odwrocic.
    Zlikwidowac stress a pozniej uruchomic wlasne organy aby dzialaly prawidlowo i
    one sie zajma sie problemamii pozniej zostana zwalczone.Dlatego jest tak wazne
    w zyciu utrzytmanie i wzmacnianie wlasnego systemu imunologicznego.Wtedy nie
    beda sie nas czepialy choroby.
    Twe objawy co opisujecie to sa wlasnie wczesne sygnaly ktore daje organizm i
    ostrzega ze bedzie katastrofa.Za wszystko odpowiedzilany jest zaladek i uklad
    przemiany.
    Opisujesz te szumy jak ja sie smnieje "fali nosnej radio w glowie ".
    Oczywiscie ze mialem, do dzisiaj mam niesamowicie podniesiona czulosc
    sluchu,najlepiej slysze z tylu i potrafie szept slyszec z 20m.Nie przeszkadza
    to wzyciu ale jest zarazem ostrzegajace o niebespieczenstwie dosc wczesnie.
    Uwazam ze najlepszym lekarstwem poza wlasciowa dieta sa dlugie spokojne
    spacery,obcowanie z natura.
    Masz nadwage to pracuj nad soba i ja zlikwiduj.
    Pijcie czerwone wino do obiadu,poprawia krazenie i powoli wraca wszystko do
    normy.Samochod uzywac tylko w naprawde potrzebie,jezdzic na rowerze,na nartach,
    plywac,chodzic na gimnastyke,kochac swiat i czuc sie kochanym.
    Pzdr.Sky.
  • 30.03.06, 22:04
    To prawda co piszesz,ale ja mysle ze dobrze i zdrowo sie odzywiam-jestem
    wegetarianka,jezdze na rowerze.Mysle jednak ze to cos innego niz odzywianie i
    stres,bo jak pisze wyzej ja sie nie stresuje tak i nie jem tlusciutko,wrecz
    przeciwnie.
  • 30.03.06, 22:54
    o to moze masz anemie..

    Venus
  • 01.04.06, 15:30
    Nie mam anemii,musze zrobic tomografie.Poza tym moze to byc tez tarczyca...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.