Dodaj do ulubionych

wydety brzuch nawet po wodzie??

19.07.06, 20:55
Cokolwiek zjem czy cokolwiek wypije, moj brzuch z plaskiego robi sie wydety
jak balon. Nie ma znaczenia czy to jest kawa, woda, obiad, ciastko. Cokolwiek
zjem czy wypije - po napojach troche mniej - mam od razu wielki wydety
brzuch. Czy mozna cos na to poradzic, gdzie szukac przyczyny?
Edytor zaawansowany
  • 19.07.06, 21:15
    czy nie gromagą ci sie gazy?
  • 19.07.06, 21:18
    ja mam to samo ale mowia mi ,ze to watroba (mam wyciety woreczek ).Nie zgadzam
    sie z tym bo mnie nie boli a wlasnie jak ty po wszystkim ( najbardziej owoce i
    kompot ) jestem jak balon.Gazy nie maja znaczenia.Koszmar
  • 19.07.06, 21:44
    No faktycznie gazy tu nie maja znaczenia. Uciazliwe bardzo...
  • 20.07.06, 08:38
    tez probowałam rozwikąłc ta zagadke, ale noiikt nic nie wie:P(sama mam ten
    problem, ale um mnie raczej od gazzow i zaparc.
  • 20.07.06, 11:01
    hmmm czyli nasz "problem" zostanie nadal nierozwiklana zagadka? ;)
    a moze ktos ma jeszcze jakis pomysl???
    normalne to chyba nie jest...
  • 20.07.06, 11:29
    a moze probowal ktos preparatow typu boldowera, espumisan??? pomaga?
    moze to jest jakies wyjscie? tylko faszerowac sie ciagle lekami??
  • 21.07.06, 08:22
    oczywiscie próbowałam espumisanu, i boldowery..espumisan jest do niczego, wogole
    nie pomaga<przynajmniej mi> po boldowerze troche moze jakby i lepiej było<ale
    nie rewelacyjnie>tylko,ze mnie nie stac na kupowanie opakowania za 4 zł, w
    ktorym jest pare proszkow<z 5 o ile dobrze poamietam> opakowanie wystarczałoby
    w sumie na 1-2 dni, czyli ne bardzo sie to opłaca..mozsz sprobowac je brac,
    jesli cie na to stac i zobaczycz czy ci wogole pomagaja..z drugoiej stronyy,
    bezsensu, tak jak piszesz faszerowac sie lekami..
    najlepiej miej boldowere przy sobie i w razie awaryjnych sytuacji,kiedy
    potzebujeszx zeby twoj nrzuch był płasszy, zazyj ja...
    no i chyba tyle, jesli znajde jakis sposob, napewno dam ci znac.
    ps.miewsz wzdęcia???
  • 21.07.06, 09:39
    no tak jak piszesz, moze sie zaopatrze tak awaryjnie i sporobuje.
    moze znajdziemy na to w koncu jakies rozwiazanie.
    a wzdecia, tak zdarzaja sie.
  • 21.07.06, 11:32
    bo u mnie ,, brzuch taki wieli mam od wzdęc:(:(:(gazy sie gromadza i brzuch robi
    sie jak balon..jesli "spusci sie powietrze"jest lepiej..heh,, smieszne to moze
    dla iccych,ale nie dla nas..
  • 21.07.06, 17:32
    Na poczatek przejsc na lekkie jedzenie,gotowane na parze nawet jarzyny.
    Kupic sobie w aptece jedno opakowanie 45zl Colon C jest to blonnik .Preparat
    naturalny.Zarzywac wedlug wskan na opakowaniu.Po kilku dniach zaczac pic
    yoghurt Actimel.Wystaopi powolmne odbudowanie flory bakteryjnej drog
    pokarmowych i caly system trawienny po okolo 2 miesiecy wroci do normy.
    Rganizm sie wyreguluje.
    Ale nie wolno pic piwa,zrec chlepa bialego,tyklko czarny i gruboziarnisty.
    Do obiadu jeden kieliszek tyklko czerwonego wina.Unikac jedzenia gotowego,zadne
    hamburgerki u Donalda lub gdzie indziej.Z miesem raczej wiecej niz
    umiarkowanie.Uzywac wszystkie przyprawy,Oregano,Cayen peper najwazniejszy.
    jeszc fasole brazowa gotowana.Na deserek sobie w roabac troche pestek od Dyni
    sa w handlu juz sprzedawane same oskubane.
    I Jak otzrymacie po mkiesiacu reguilarne wyproznienioa bardziej koloru
    zielonkawego tzn ze jestescie zdrowi.Na poczatku pijcie wode gotowana lub
    herbate ale tylko pierwsze dni.
    Zycze powodzenia i zdrowia.
    Sky.
    P.S uboczny efekt szczegolnie u ludzi starszych organizm uruchomi wlasny AC
    ( tzn bedzie lepiej chlodzic organizm i hbedziecie lepiej znosic cieplo)i
    bedziecie lepiej znosic upaly i nie reagowac na podwyzszona temperature
    otoczenioa podwyzszonym cisniemniem krwi.Czyli od srodka zaczniecie mlodniec.
    Sky to zrobil i sie z smieje z tych upalow amamy wdzien wdzien +30 C ale od
    poniedzialku zapowiadaja juz tylko 25C.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.