Jak diagnozuje się raka? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jeśli występują u mnie dziwne bóle kręgosłupa:

pieczenie
    uczucie zmęczenia kości
    uczucie ciężkości pleców i klatki piersiowej

oraz ogólne złe samopoczucie to czy mogę miec raka kości?

Uprzejmie proszę o pytanie, jakie badanie wpowinienem zrobić, żeby upewnić
    się, że nie jestem chory na nowotwór? Czy OB wystarczy?

Dziękuję,
    P.
    • Gość: ajax IP: 213.25.26.* 10.03.03, 13:33
      Stary, nie wiem jak Ty z takich objawow wymysliles sobie raka? ;))
      Nie jestem lekarzem, ale to mi naprawde nie wyglada na zaden nowotwor (kosci
      tez nie).
      Oczywiscie badanie OB nie sluzy diagnostyce raka, a Tobie radze pojsc do
      internisty i zrobic podstawowe badania (krew, mocz). Lekarz pewnie skieruje Cie
      na przeswietlenie kregoslupa.
      Moim zdaniem mozesz miec zmiany zwyrodnieniowe kregoslupa (bole plecow,
      pieczenie, dretwienie konczyn - to wszystko klasyka kregoslupowa).
      Jak duzo siedzisz np. w samochodzie, albo w pracy przy kompie to masz duze
      szanse na zwyrodnienia.

Pozdrawiam
      ajax
      • Gość: gosia IP: *.27.120.24.lvcm.com 10.03.03, 18:09
        Zaden rak! Nie napisales ile masz lat a to jest istotne.Moj maz cierpi na
        uporczywe bole plecow od 20 lat, niestety woli cierpiec niz wziac sie za
        gimnastyke. Zabierz sie za gimnastyke{ najlepsze jest plywanie}, nie tyj za duzo
        { nadwaga jest zabojcza dla kregoslupa} a na uspokojenie zrob badanie krwi -
        ono wykryje jakiegokolwiek raka. Glowa do gory, twoje bole miewa predzej czy
        pozniej kazdy, jak szybko zalezy od trybu zycia jaki sie prowadzi.
        • Gość: agulha IP: *.acn.pl / 10.67.0.* 11.03.03, 01:38
          a na uspokojenie zrob badanie krwi -
          > ono wykryje jakiegokolwiek raka.

Hej!
          Co do podstawowych treści Twojego postu, to się zgadzam (skąd niby rak? objawy