Dodaj do ulubionych

trądzik a hormony

27.09.06, 15:51
Witajcie,
Wiem, wiem ten temat powraca jak bumerang, ale moze ktos mi doradzi co
zrobic. Mam juz 27 lat, a ciagle moja cera wyglada jak u nastolatki. Czy
naprawde jedynym sposobem pozbycia sie tradziku jest zazywanie Diane 35 albo
innych tabletek antykoncepcyjnych? W zasadzie nic oprocz Diane (zadne masci,
pilingi czy inne preparaty) mi nie pomagalo, ale przestalam juz dawno temu je
brac, bo balam sie nastepstw i miewalam coraz czestsze bole zoladka. Ale
znowu zle wygladam i musialabym znowu zaczac je zazywac. Czy ktos znalazl
inny sposob na tradzik? Jak dlugo bezpiecznie mozna brac Diane? Prosze o
opinie.
Edytor zaawansowany
  • m_marta_m 27.09.06, 21:27
    dawno odstawiłaś diane? w ogole robilas sobie badanie poziomu hormonow? bo moze
    to nie od tego??
    próbowałaś pasty lub maści cynkowej? wzbogać swoją dietę w produkty bogate w
    cynk, witaminę B (lub z apteki, ale nie przesadzać a nimi).

    --
    Uwaga: przed użyciem zapoznaj się z ulotką, badź skonsultuj się z lekarzem lub
    farmaceutą ;p

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka