Dodaj do ulubionych

ból głowy w okolicach czoła i oczu

04.10.06, 08:03
Witam, wczoraj w trakcie zabiegów(koło godz. 17)(chodze zwzględu na kolano)
dokładnie w trakcie pola magnetycznego strasznie rozbolała mnie głowa, dokładnie
całe czoło i okolice(za oczammi tez), szczególnie ból nasila się przy wstawaniu,
w trakcie ruszania głowy schylania się, dosłownie przy każdej czynności, do tego
dochodza zawroty głowy, boje sie isc do szkoly zeby sie nie przewrocic....
powiedzcie co to moze byc, czy isc do lekarza, a i apap ani ibuprom nie
pomaga... nigdy czegos takiego nie mialam.......
Edytor zaawansowany
  • venus22 04.10.06, 09:14
    oczywiscie ze powinnas isc do lekarza- to moze byc tysiac roznych rzeczy.
    Moze masz migrene? w migrenie moga wystepowac zawroty glowy a bol nasila sie
    przy jakimkolwiek wysilku, i schylaniu.

    ale mozesz miec tez jakas infekcje. idz do lekarza domowego niech cie wysle do
    specjalistow (jak trzeba).

    venus
  • naganna 04.10.06, 10:00
    Zapalenie zatok, np.
    --
    Geniusz robi co musi. Talent robi co może.
  • agapo116 04.10.06, 10:05
    Też sądzę, że moze to być coś z zatokami. Lekarz konieczny ale zanim pójdziesz;
    jest taki lek przeciwbólowy znany ale nie wiem dokładnie który, typowy na bóle
    zatok. Jak się nie mylę to Ibuprom-zatoki. W aptece bedzie wiedziała.
  • przezorna 04.10.06, 12:13
    byłam u lekarza mam skierowanie na morfologie i cukier, apoza tym to ciśnienie
    jest w porządku
  • ibelin26 04.10.06, 17:08
    Nie wiem jak jest to u innych ale mnie na zapalenie zatok nie pomaga żaden lek
    przeciwbólowy - przestaje boleć w 2 - 3 dobie po antybiotyku.
  • kwietniowe_cappuccino 04.10.06, 10:02
    ból nasila się dosłownie przy każdej czynności, do tego
    dochodza zawroty głowy, a i apap ani ibuprom nie
    pomaga...

    skoro to nie jest powód do pójścia do lekarza, to nie wiem, co nim jest
  • opierzona 04.10.06, 20:29
    A gdzie efekty uboczne pola magnetycznego...
    nikt sie nie zainteresowal na jaka okolice byl zabieg
    z jakiego powodu, ktorey to zabieg z rzedu i w jakim okresie
    cyklu jest pacjetka...

    Wywiad z pacjetem jak widac: Do bani...
    Nawet nie wiecie w jakim ogrodku kopiecie.

    Opierzon
  • przezorna 04.10.06, 22:34
    opierzona napisał:

    > A gdzie efekty uboczne pola magnetycznego...
    > nikt sie nie zainteresowal na jaka okolice byl zabieg
    > z jakiego powodu, ktorey to zabieg z rzedu i w jakim okresie
    > cyklu jest pacjetka...
    >
    Jestem w 9 dniu cyklu to był 6 zabieg, z tym że pierwsze 5 były tylko na kolano,
    a wczoraj rehabilitant kazał mi się położyć na całym materacu... a z powodu
    skręcenia kolana,zapalenia chrząstki stawowej i uszkodzenia łąkotki

    Pozdrawiam

    Ola
  • opierzona 05.10.06, 07:21
    Teraz jest bardziej konkretnie:)

    Dziekuje Ci Olu za szybka i konkretna odpowiedz.

    Pole magnetyczne ma to do siebie ze powoduje przeregulowanie
    calego organizmu. Kanaly jonowe zostaja udroznione a stabilnosc (jakakolwiek by byla)
    ukladow zachwiana. Moze to powodowac zmiane w zachowaniu i odczuwaniu
    u pacjeta.
    Sama zmiana indukcji elektormagnetycznej (przy zabiegu na samo kolano byla inna)
    przy zmianie aplikatora mogla spowodowac takie bole.
    Cykl akurat nie ma tu prawdopodobnie az takiego wplywu jak mi sie na poczatku wydawalo.
    Choc pewnym do konca byc nie mozna bo leci ku "wschodowi";)

    Opierzon

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.