Dodaj do ulubionych

białe plamki na plecach i ramionach

13.10.06, 14:53
Na ramionach i na plecach pojawiły mi się białe plamki- takie odbarwienia.
Nie swędzi, nie boli, nie piecze- nic, tylko jest tego dużo...Co to może być?
Edytor zaawansowany
  • tijgertje 14.10.06, 00:01
    Kiedy ci sie pojawily te plamki? Kolezanka ma cala mase odbarwien, takie
    male,okragle, kilkumilimetrowe. Karnacje ma ciemna i lubi sie opalac,
    dermatolog w jej przypadku stwierdzil rodzaj alergii czy nadwrazliwosci na
    slonce i zabronil sie opalac, z czasem ma ponoc zejsc.
  • justy1 14.10.06, 09:04
    to może być łupież pstry- rodzaj grybicy.
  • iljana 14.10.06, 09:28
    potwierdzam, to moze być to.. warto odwiedzić dermatologa, dostaniesz najwyżej
    do mycia szampon P..l i powinno byc po kłopocie.
    BTW.. plamki i białe i ciemne mogą świadczyć o łupieżu.

    --
    Mistrzowie jogi w głębokiej zadumie myślą jak się rozplątać.
  • helena40 14.10.06, 12:14
    Ja ma łupież pstry od kilku lat i zawsze na początku plamki są czerwone (z
    tendencją do łuszczenia się) a białe plamki pojawiają się dopiero jak zejdzie ta
    czerwona. Moim zdaniem, więc to może być co innego skoro masz od razu białe
    plamki. Oczywiście powinien to obejrzeć dermatolog, aby stwierdzić na pewno co
    to jest.
  • wrexham 14.10.06, 14:20
    potwierdzam - moj dermatolog zapisal mi na te czerwonawo-brazowe masc nizoral -
    pomaga po kilku razach
    --
    wiec jeszcze seta - znakomicie - padniemy, ale zgodzcie sie,
    ze z tylu roznych drog przez zycie, kazdy ma prawo wybrac zle
  • bibeczka 27.11.06, 16:44
    Nawet nie wiedziałam, że jest maść. Jeśli działa jak szampon to w takim razie
    już nie boję się żadnej postaci łupieżu.
  • drab5 28.11.06, 14:58
    Jest maść, rzeczywiście, ale ciężko ją dostać. Ja się dowiedziałem o niej z
    netu. Może w jakichś aptekach...
  • fircykwpodskokach 29.11.06, 16:07
    Szamponem tez można całe ciałko myć, tylko trochę szybciej się zużywa :)
  • jagawel 30.11.06, 16:27
    Bardzo wiele osób tak robi, nawet dermatolodzy to polecają. Ale jakby ktoś
    dorwał maść to czemu by nie...
    --
    Rusza coroczna akcja Amnesty International. Nasze wsparcie pomaga ulżyć ludziom
    więzionym za poglądy
    maratonamnesty.blox.pl
  • zonkmasta 01.12.06, 17:49
    Sam zwalczyłem plamki na plecach szamponem więc da się :) Pozdro.
  • trener14 04.12.06, 17:18
    Ale to normalnie trzymacie go tak jak na głowie? Czy dłużej?
  • jagawel 05.12.06, 15:47
    Właśnie tak. Nakładasz na 5 minut i już.
    --
    Rusza coroczna akcja Amnesty International. Nasze wsparcie pomaga ulżyć ludziom
    więzionym za poglądy
    maratonamnesty.blox.pl
  • ilkap 16.10.06, 17:36
    potwierdzam - łupież pstry.

    1. mycie głowy tylko pod prysznicem osobno nad wanną tak żeby woda nie spływała
    ci na ramiona
    2. nizoral - jeśli w maści jest na recepte to póki co ten w szamponie
    3. wygotowanie wszystkich rzeczy które nosisz bądź zamrozenie w zamrażarce -
    trzeba wybić grzyby, bo łupież to grzyby (poprawcie mnie jeśli z tym gotowaniem
    i mrożeniem to mit!)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.