Dodaj do ulubionych

Chrom a ból głowy??

02.02.07, 19:56
Witam serdecznie jak zwykle liczę ,że ktoś tu odpowie mi na nastepujące
pytanie;czy picie herbatki regulujacej przemiane materii(zawierajacej chrom w
dawce 100% dziennego zapotrzebowania)może spowodować ból głowy??gdzieś tu
niedawno ktoś pisał ,że od tabletek z chromem głowka go bolała....Ja nieraz
miewam lekkie bóle głowy ale ten mam już 4 dziećń(4 dni tez pije te herbatki)i
ten ból jest dziwny sam czubek głowy iczoło troche oczy to nie w środku ale od
czasu do czasu dziwne uczucie jakby ktoś za przeproszeniem ciągnął mnie za
włosy,sama nie wiem co o tym mysleć,powtarzam jie jest to normalny ból głowy
silna migrena,tyko takie ciągnięcie dretwienie czubka głowy-może jakiś
nerwoból,kurcze poradxcie odstawić te herbatki i zobzyć co się bedzie działo
,cy czekać aż pogoda się zmieni i ciśnienie m podskoczy(normalnie mam
baaaardzo niskie),pozdrawiam Aneta
Edytor zaawansowany
  • 21.05.07, 21:00
    Znalazlam ten post na wyszukiwarce, bo interesuje sie chromem.
    Na jednym z forow przeczytalam, ze DZIENNA dawka chromu wynosi 1 mg
    twierdzenie to bylo poparte linkiem z googla.

    Uwazalam, ze podana dawka jest za duza wiec sprawdzilam w broszurce
    wydanej przez Ministerstwo Zdrowia kraju w ktorym mieszkam.
    Tam bylo podane, ze dzienna dawka jest 0,1 mg
    czyli tylko jedna dziesiata czesc tego
    co rekomenduja w Polsce!!!
    Poza tym tabletki chromu sa rzadko potrzebne, bo chromu
    jest wystarczajaco w produktach ktore jemy na codzien:
    mieso, chleb i inne produkty PELNOZIARNISTE , skorupiaki.



Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.