Wypadanie włosów Dodaj do ulubionych

  • 19.12.08, 17:11
    Mojej mamie, która choruje na fibromialgię (i myślę, że to jest w jakiś
    stopniu czynnikiem) zaczęły wypadać włosy. Na początku jak się skarżyła, to
    bagatelizowałam- myślałam, że mowa o kilku włosach na szczotce, ale jak
    zobaczyłam jakie kępy włosów przy każdym myciu głowy jej wypadają- przeraziłam
    się. I tak przy każdym myciu głowy wypadają jej i wypadają...Mama bardzo
    martwi się, że będzie łysa- jak narazie jest na najlepszej drodze do
    wyłysienia :/ Już teraz widzę różnicę, jak jej włosy straciły objętość.
    Zaczęła stosować ten lek Inneov i już minął ponad miesiąc odkąd go bierze.
    Włosy niestety dalej wypadają- w mneijszym stopniu, czasem nawet o wiele
    mniejszym, ale wypadają. Jedyne pocieszenie jest takie, że jej odrastają
    nowe, bo gdyby nie to, to już mama dawno byłaby łysa. Mam więc pytanie, jeżeli
    Inneov nie pomoże (kuracja trwa 2 miesiące-zalecenie aptekarki), to co robic?
    Martwię się o mamcię. jest taka zasmucona, ze już myśli powoli o kupnie peruki
    :/ jak zapobiec całkowitemu wypadaniu? Błagam doradźcie mi coś.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.