ból w lewym boku pod żebrami Dodaj do ulubionych

  • 13.01.09, 04:44
    Witajcie:)jestem 40-letnim mężczyzną i od ponad roku mam bóle w
    lewym boku w okolicy nerki,pod żebrem..bol jest tępy ciągły,daje
    wrażenie jakby ciała obcego,gniecie-jakby,dokuczliwy,towarzyszy mi
    ciągle z różnym natężeniem,ale jest non-stop.usg nie wykazuje
    nic,małe zmiany w nerce,ale lekarz mówi że to nic poważnego,w tej
    chwili tylko infekcja i biore antybiotyk,następnie mam robić wyniki
    z krwi,drażni mnie lekceważenie przez lekarza,wyglądam na okaz
    zdrowia i pewnie dlatego,czuje sie bezradny i nie wiem co robić,do
    głowy przychodzi mi ze mam już jakiś nowotwór w brzuchu...a
    najgorzej boli po jedzeniu,dodam że jestem abstynentem i nie
    pale,może coś poradzicie??prosze..
    • wpisz wyniki moczu ,krwi może coś więcej można będzie powiedzieć ,małe zmiany
      czyli co?
      każda zmiana w nerkach nawet ta "mała" kwalifikuje się do leczenia
      a infekcja to nie taka prosta sprawa ,może prowadzić do groznych następstw
      masz robic tylko wynik krwi czyli co mocznik ,kreatynina ?
      za mało danych podałeś by Ci cos podpowiedzieć
      • jeśli ma pan dobre wyniki to nie nerki a żołądek.niech pan zrobi
        gastroskopię.tez tak miałam 3 lata temu zanim trafiłam na gastro to
        leczyli mnie na różne schożenia . a lekarze tylko odsyłają z
        kwitkiem.tym bardziej że widzą wyniki.do dziś się meczę zżoł.
        wystarczy żę pójdzie pan do chiruga żeby dał skierowanie na
        gastro.pozdrawiam.zresztą coś lekarzowi powinno mówić że boli po
        jedzeniu.Ale oni nie bardzo się angażują.my sami mósimy dochodzić i
        najlepiej płacić. jestem młoda ale już swoje z lekarzami przeszłam.
    • Rzeczywiście warto sprawdzić ten żołądek.
      Co do nerki, to moje "zmiany" polegają na /jak to okreśłił lekarz/
      zrostach po zapaleniu. Przebadałam sobie nerki /kreatynina, mocznik
      itd./ i wszystko ładnie mieści się w normie.
      Wylecz dobrze zapalenie nerek, co miesiąc rób badanie moczu by się
      upewnić ze nic nie wraca. Jak przez pół roku będzie ok, to bada mocz
      co kilka miesięcy /albo gdy poczujesz, że jest coś nie tak/.
      Dużo pij, by nerki czyściły się z zapalenia. Bierz lub pij żurawinę -
      ogranicza przyleganie bakterii do ścianek. To wązne.
      Nie zapominaj o probiotykach, bo grzybica jamy ustnej albo - nie daj
      Boże - jelit to bardzo upierd... rzecz.
      Jak masz mozliwość zrób usg u dobrego lekarza, dla porównania.

      Spróbuj też posmarować bolące miejsce maścią p/bólową. Może to
      zapalenie w obrębie mięśnia? A do tego zapalenie nerek i stąd trudno
      okręślić przyczynę bólu?
      • Dziękuje za tak szerokie zainteresowanie i rady,jutro ide na
        wyniki,mam zrobić:trójglicerydy,glukoze,kreatynine,sód potas no i
        morfologie i oczywiście po zakończeniu Neolicynu jeszcze mocz,na usg
        lekarz kilka rawy na wdechu ogladał żołądek i nic nie widział,na
        opisie bardzo nie wyrażnie napisał:nerka prawa wielkość
        ok.13cm.śladowa zawartość moczu...chyba,a na lewej ok.12,8cm.i chyba
        też śladowa ..coś tam bardzo niewyrażnie napisane...jestem raczej
        zdania że żołądek trzeba wykluczyć,bo jako takich bólów czy
        zaburzeń,niestrawności biegunek nie mam,w stolcu nie ma krwi,ale
        jest bolacy stały ucisk pod ostatnim żebrem,pare cm.nad kościa
        miednicy,niedaj boże kichnąć..to chce się wyć z bólu,myśle że to
        jakiś nowotwór albo coś koło tego,od miesiąca zażywam Diaprel mr.na
        glukometrze mam średnio 180-200,żeby była kasa to można wybierać
        lekarzy,a tak to jestem zdany na swojego,daj mu Boże węcej rozumu
        aby mi pomógł..bo życie jest takie fajne..pozdrawiam wszystkich
        • Ty od razy chciałbyś nowotwór:) Śladowe ilości moczu mogą sugerować,
          że nie do końca masz opróżniony pęcherz po tzw. mikcji, czyli
          sikaniu. Więc albo nie wysikałes ie do końca, albo mocz nalega w
          nerce. Trzeba by powtórzyć usg pierw na pełnym pęcherzu, potem na
          opróżnionym, by mieć pewność, że to zaleganie nie jest patologiczne.

          Co do nerek - piasku nerkowego nie widać. Kamień i owszem, ale
          piasek wychodzi z innych badań /nie pamiętam dokładnie z jakich, ale
          kreatynina + badanie moczu da jakiś obraz/.

          Gdy miałam popękane żebra nawet oddychanie było problemem. Ale skoro
          u Ciebie ból trwa już dłuższy czas, to chyba nie ma to związku z
          urazem żeber.
          Chyba jednak coś jest w nerce, moze jakis mały kamyk się
          gdzieś "zawiesił" i powoduje takie problemy. Może niekoniecznie w
          samej nerce, ale np. w przewodach odprowadzających mocz.

          Daj znać jak wyszły wyniki i nie martw sie na zapas, bo nie warto:)
          A lekarz chyba całkiem najgorszy nie jest, skoro masz przekaz na
          badania - mój "państwowy" by mnie olał:) Trzymaj się i nie
          zamartwiaj:)
          Pozdrawiam:)
        • objawy charakterystyczne dla chorób nerek ALE też warto sprawdzić trzustkę
          ,lipaza ,amylaza do wykonania to tak dla pewności
          czy masz kamienie lub piasek w nerkach?
          • Dzięki za wszystkie rady!:)to naprawde miłe że Panie poświęciły mi
            swój czas,bardzo to sobie cenie:)chciałbym jeszcze dodać kilka
            wskazówek,może dzięki Waszej uprzejmości dowiem sie czegoś
            więcej,powinienem wcześniej o tym wspomnieć,jestem abstynentem,ale
            dopiero od roku,lubiałem alkohol ale nie patologicznie,stąd może
            wykluczenie trzustki dającej takie silne bóle zamiast nerki,nie do
            końca jest słuszne(tak mówiono na ostatnim usg)i skąd ten
            podwyższony cukier?być może nerka tak promieniuje bardziej do
            przodu...nie wiem jak boli nerka,bynajmniej przy skurczach,kaszlu
            jest okropnie,ale to jeszcze bym zniósł..najgorsze że aktywność
            seksualna dramatycznie spadła,jekby ze mnie powietrze zeszło,a żone
            mam piękną i dramat się pogłębia,głupio mi tak pisać,ale jestem
            zaniepokojony i zmęczony tymi dolegliwościami..wielkie dzięki,będe
            sie meldował:)
            • bóle nerki są straszne ,kolka właśnie daje taki silny ból brzucha po jednej
              stronie boli cały bok z przodu i z tyłu ,bol promieniuje do biodra i na pośladek
              az do kolana przypomina bólem rwę kulszową
              przy silnym bolu to nie wiadomo co boli bo boli cała połowa ciała
              radzę poszukać dobrego lekarza bo z nerkami nie ma żartów
              trzustka przy cukrzycy nie boli chyba ,że są jakieś inne choroby trzustki to
              wtedy boli
              nie napisałeś nic o badaniach wpisz wyniki ,będzie prościej
      • Do green_land:Witaj!jak zauważyłaś w innym wątku o
        helicobacter,podałem nazwe produktu który mi pomógł,co spotkało się
        z zarzutem o kryptoreklame,cóż nie rozumiem ,ale niech tak
        będzie...dobrymi chęciami wytapetowane jest piekło..czy jakoś
        tak,hehe..powiem szczerze że niewiem jak miałbym tą prezentacje
        wysłać na gazetowego meila,nie wiem czy by na to zezwolili.to jest
        plik ok 2mb...może jakaś propozycja?pozdrawiam
        • och ta nasza prowincja kochana,o 13-tej miały być wyniki,ale nie
          ma...będą w poniedziałek,no cóz siła wyższa..cierpliwie czekam:)
          • Też cierpliwie czekamy:)
            • Witam,oto moje wyniki:mocz-kolor-yellow,glu-250mg,bil-negative,ket-
              negative,sg>=1.030,blo-negative,ph-5,0,pro-negative,uro-0,2E.U,nit-
              negative,leu-negative.Morfologia-HCT-42.5,RBC-5.09,HGB-16.1,WBC-
              8.2,wskaźniki czerwonokrwinkowe-MVC-83.5,MCHC-37.9 i to jest troche
              ponad norme,MCH-31.6,RDW-14.0,Płytki krwi-PLT-187,PDW-18.4 to też
              wyżej,MPV-12.9 rozmaz w normie,Biochemia-sód w surow.-139,potas-
              4.96,kreatynina-0.69,glukoza-179 i to jest dużo ponad
              norme,cholesterol całkowity-203,cholesterol HDL-43,cholest LDL-
              115,trójglicerydy-225 i to też za dużo..a lekarz nic nie dał,ale
              stwierdził że infekcja wyleczona i wysyła mnie na urografie,a moje
              jęki że boli pominął milczeniem,co o tym myśleć?zniecierpliwiony
              czekam na opinie:)
              • Glukoza faktycznie wysoka, ale jeżeli masz nieuregulowaną sprawę cukrzycy, to
                nie jest to sprawa dziwna.
                Cholesterol ładny, trójglicerydy wysokie, ale nie jest to wynik tragiczny - mój
                mąż ma podobnie i doc zalecił tylko dietę. Trochę mnie dziwi /ale wiem tylko
                tyle, co doc powiedział o wynikach M/, że cholesterol jest ok, a trójglicerydy
                nieciekawe. Wydawało mi się że to idzie w parze. Może jakiś błąd przy badaniach?

                Z moczu nie wynika, że jest jakiś piasek czy kamienie - ale podobno tak jest.
                Urografia jest dobrym badaniem, zobaczymy, czy znajdą ten piasek albo i kamień.
                Oby znaleźli, bo przynajmniej by była diagnoza, a wtedy już z górki:) Trzymam
                kciuki!:)
                • oprócz żołądka, trzustki i nerek, dobrze byłoby jeszcze sprawdzić śledzionę
                • Och..ja też sobie życze jak najszybszej diagnozy,do lekarza
                  zagadałem ..że może jakieś badania na nowotwór zrobić..,ale on
                  powiedział że to wyklucza,bo facet z moją posturą i wynikami nie
                  moze mieć guza...hmm,nie żebym sie doszukiwał,te zle samopoczucie
                  mnie wykańcza psychicznie,a w robocie juz nie wyrabiam,pracuje
                  fizycznie, niezbyt ciężko,ale bez prochów sie nie obchodzi...,a
                  propo,co myślicie o lekarzu co bez zawachania od ponad roku wypisuje
                  tramal 200mg,miesiąc w miesiąc po opakowaniu?na powtórke leku,bez
                  oglądania mnie..ciekawe co?dzięki Green za wszystko..to bardzo miłe:)
                  • To ja znowu. I znowu piszę panu to samo.Jeśli ma pan wyniki ok to
                    niech pan idzie na gastroskopię z tego co się oriętuję to pan nie
                    miał robionej tylko jakieś prześwietlenie które żdnej gwarancji nie
                    daje. przechodziłam to samo myślałam że to nerki bo od małego miałam
                    kamyki lub piasek na nerkach ale nie do tego stopnia żeby mnie tak
                    wymęczyło ciągły ból pod lewym żebrem.wyniki jakie robiłam były ok
                    może jakieś min od normy .w końcu po roku męki wylądowałam na
                    gastroskopi i wszystko się wyjaśniło.jak juz pan wszystkie badania
                    przechodzi to napewno nie zaszkodzi to badanie .pozdrawiam
                  • Wykanczasz sie psychicznie ,bo myslisz tylko o nowotworze ,to
                    jest zakodowane w Twojej psychice i sam ja sobie postawiles.
                    Wiem ,ze czlowiekowi przychodza rozne rzeczy do glowy bo to
                    bo tamto.
                    Dziwi mnie tylko jedna rzecz ta glukoza w moczu i we krwi.
                    Do urografii musisz dobrze sie przygotowac. Czy w ogole wiesz
                    jak sie przygotowac do tego badania?

                    Cos mi nie pasuje ,ale pomine to milczeniem. Przy takich
                    wynikach dr nie dala na oddzial te trojgicerydy
                    cukier ,takie wyniki moga sugerowac na zapalenie trzuski na
                    moje oko ,ale lekarzem nie jestem , nerki to inny
                    problem ,chociaz moja tesciowa miala kamienie i zastoj moczu
                    i ma cukrzyce i przy nizszych wynikach dostala skierowanie
                    na oddzial.

                    Ta Twoja hemoglobina ,tez juz troche za wysoka ,a to wiaze
                    sie zreszta poczytaj w goglach.
                    Mozna sobie gdybac

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.