Dodaj do ulubionych

Mamy taką sytuację ..

22.12.05, 21:48
Kaja po powrocie z przedszkola poszła się wysiusiać i niby wszystko ok, ale
za jakieś 15 min mówi, że znowu jej się chce, no to sobie myślę, będzie
nieźle -sad( Potem jeszcze kilka razy, wiadomo po kropelce. Niestety mówiła,
że ją boli. Chciałam jej wziąć mocz do badania odrazu, ale jak tak często
chodziła sikać to nic się nie dało zebrać. W końcu podałam jej Furagin.
Przeszło jak ręką odjął !! Za 2 h po Furaginie poszła się wysikać i już
wszystko było ok. Można powiedzieć, że Furagin zadziałał. Jutro rano
zaniesiemy mocz do badania ogólny i posiew. Nefrolog złożyłam telefonicznie
relację, powiedziała, że dobrze zrobiłam podawając Furagin.

Mam tylko nadzieję, że w tym moczu nic tragicznego nie będzie i skonczy się
na Furaginie.

Jestem wściekła bo, nie wiem skąd to się bierze i jak mam ją uchronić przed
takimi akcjami ?????
We wrześniu było podobnie, mocz okazał się ok, poza odczynem (był zasadowy),
posiew jałowy. Dawałam jej przez 10 dni Furagin. Teraz mamy grudzień i
sytuacja podobna -sad((

Jutro zobaczymy jaki będzie wynik ....

Eeech .......
Edytor zaawansowany
  • joln 22.12.05, 21:54
    no, jutro to bedziecie mialy ogolne tylko,
    te nasze dzieci to sa udane, czemu zawsze musza cos wykrecic chorobowo przed
    swietami, dniami wolnymi...
  • edie28 22.12.05, 21:57
    No tak tylko ogólny, ale coś już będę wiedzieć ..
  • joln 22.12.05, 21:58
    zycze oczywiscie, zeby wszystko bylo oksmile
  • madziulaw 22.12.05, 22:06
    Przy infekcjach jest wzmożone parcie na pęcherz i dzieci często mówia, ze boli,
    a to po prostu ucisk.
    Życze zdrówka
  • edie28 23.12.05, 08:38
    Mocz właśnie jedzie do laba, mąż zawozi, ja mam dzisiaj urlop. Kaja czuje się
    ok, w nocy nie sikała, wysikała się elegancko do pojemniczków rano i nie
    mówiła, że ją boli/szczypie itp.

    Teraz liczę godziny do wyniku ..... nie lubię tego -sad(
  • mami7 23.12.05, 10:24
    Takie częste sikanie sie zdarza. Nie tylko dzieciom wink Często wiąże się z jakąs infekcją niemoczową, czesto bierze się z powietrza. Nie przejmuj się na zapas wink
    Miej pod ręką vitabutin, bezpieczniejszy bez wiedzy lekarza wink))) Polecam sparwdzałam na sobie.
  • edie28 23.12.05, 10:33
    Wiem, właśnie że zdarza się czasem z powietrza i liczę na to w tym przypadku -wink
    Miała tak we wrześniu i może to jest podobne. Ogólny będę mieć pewnie o 13,
    posiewu niestety nie robią dzisiaj ... Po Świętach zrobię powtórkę.

    Vitabutin dostaje codziennie po 1 kaps. Furagin dałam i mam jej dawać przez
    tydzień nawet jak mocz będzie ok.
  • edie28 23.12.05, 13:23
    Są leukocyty 20-30, a jednak ... No cóż, mam jej dawać Bactrim i po Świętach
    zrobić mocz.
  • joln 23.12.05, 13:53
    o szkodasad no ale najwazniejsze, ze juz sie leczycie...
  • edie28 23.12.05, 14:31
    szkoda, szkoda, ale dr Jeleń powiedziała, że to jeszcze nietragiczny wynik,
    zwłaszcza, że oprócz leukocytów ma wszystko ok.

    Tak długo był spokój, no ale cóż, teraz się trzeba wyleczyć i tyle.

    Wesołych Świąt -smile)
  • agakop30 23.12.05, 14:31
    Witam.
    Niedawno przechodziłam z moją córką podobną historię. Pod koniec września źle
    wyleczone zapalenie, powróciło w listopadzie i objawiło się częstomoczem.
    Mój wątek,żeby się za bardzo nie rozpisywać jest tu,może Cię zainteresuje:
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22158&w=32899861
    Życzę zdrówka i wesołych świąt.
    Agnieszka
    --
    Zuzia
  • edie28 23.12.05, 14:37
    Dzięki za link, ale u nas jest inna sytuacja bo, Kai przeszło to częste
    sikanie. Teraz na Bactrimie za kilka dni zrobię kontrolne badanie moczu i
    zobaczymy jaki wyjdzie wynik.
  • agakop30 23.12.05, 14:43
    Mojej córce,też przeszło, po leczeniu furaginem, ważne,żeby wyleczyć,a nie
    tylko zaleczyć,my we wrześniu po leczeniu 2 tygodniowym zrobiłyśmy wyniki,
    które były dobre, a mimo to wróciła infekcja. Dlatego teraz leczenie trwa
    miesiąc (wg.zaleceń nefrologa).

    --
    Zuzia
  • edie28 23.12.05, 14:47
    Nie no wiadomo, że trzeba wyleczyć. My zaczęłyśmy teraz dopiero leczenie i też
    nie jest to pierwsze w życiu. Z infekcjami dróg moczowych jest niestety tak, że
    lubią się wracać. U nas był spokój 1,5 roku.
  • edie28 23.12.05, 14:48
    A mnie chodziło o to że u was mimo leków chyba jej nie przechodziło. U nas było
    tak, że podałam jej wczoraj Furagin i przeszło odrazu.
  • agakop30 23.12.05, 14:53
    Nas źle leczyła pediatra, podała złe leki, a potem zbyt krótko brałyśmy bactrim
    i dopiero furagin pomógł. Niezły lek, w wielu przypadkach pomógł.
    Pozytywnych wyników moczu i leczenia.
    --
    Zuzia
  • edie28 23.12.05, 14:56
    Tak to jest ważne jak długo dziecko przyjmuje leki.

    Dzięki.

    Pozdrawiam,
  • mami7 23.12.05, 21:09
    To się leczcie i nie dawać się chorobom wink))))
  • madziulaw 27.12.05, 17:04
  • edie28 27.12.05, 21:25
    Dziękuję, całkiem nieźle -wink

    Kontrolny mocz na Bactrimie wyszedł ok, leukocyty w normie cała reszta też ok.
    Do piątku jeszcze Bactrim a potem 3 tyg Furaginu i mam nadzieję, że już będzie
    ok. W przyszłym tygodniu idę na wizytę do nefrolog i może jeszcze coś wymyśli,
    żeby się jej takie akcje nie wracały. Tak sobie myślę, że moja Mała źle się
    podciera w pikolu i stąd to wszystko, coś muszę pokombinować ...
    Myślę o metodzie co-jest-grane -wink)))
  • madziulaw 28.12.05, 09:01
    Wyłapane w porę. Co znaczy profesjonalizm......
    Buziaki.
    Dziewczyny trzymajcie sie ciepło i zdrowo.

    magda
  • edie28 28.12.05, 09:22
    Na szczęście Kaja zasygnalizowała, że coś jest nie tak, a i tak miałam w tamten
    piątek sprawdzić kontrolnie mocz. Zawsze trzymam rękę na pulsie -wink)
  • mami7 28.12.05, 10:56
    No to trzymajcie sie zdrowo do końca leczenia, a potem uważaj na pannicę wink
  • edie28 28.12.05, 11:59
    Dzięki -wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka