Dodaj do ulubionych

Zaopiekuje i zaprzyjaznie z kimś samotnym z Wrocła

24.02.06, 10:08
Jestem z Wrocławia. Mam 43 lata. Wiem, że jest wielu zupełnie samotnych ludzi.
Chciałabym znaleźć samotnego człowieka, który nie chce spędzić reszty życia w
domu starości, a nie ma rodziny lub kogoś bliskiego. Dla strszego cłowieka
życie codzienne to nie jest problem dopuki są siły i zdrowie ale samotność
bywa bardzo smutna. Nie pracuję zawodowo bo od 2 lat nie moge znależć pracy.
Już po 40-tce jesteśmy za marginesem. Nie pale papierosów i nie piję. Jestem
bardzo pogodna i całkiem inteligentna... Mam 14-letniego syna, który chętnie
pokocha babcie lub dziadka, ktorych nigdy nie miał naprawde. A wiadomo co
znaczy babcia lub dziadek! dla dzieciaka to "instytucja". Jestem zaradna i
wszystko potrafie zrobic. Bedzie mi bardzo miło jeśli ktoś potraktuje mnie
przychylnie. Pozdrawiam serdecznie. Nina
Edytor zaawansowany
  • gabidd 24.02.06, 11:54
    Mam pytanie Czy szukasz kogoś w celu zaprzyjaźnienia się, kochanka czy
    sponsora? Pytam dlatego że mam kilku znajomych we Wrocławiu łącznie z księdzem.
  • nimmka 24.02.06, 13:07
    czesc!
    Nie wykluczam, zadnej z mozliwosci. Oprocz ksiedza.
    Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam cie serdecznie
  • gabidd 24.02.06, 13:10
    to daj ogłposzenia na forach zamkniętych dot. seksu tam znajdziesz i pracę i
    sponsorów
  • nimmka 24.02.06, 16:02
    To ze napisalam, ze nie wykluczam takich opcji nie daje jeszcze ci upowaznienia
    do dawanie mi takowych rad. Jesli wczytalabys sie w tresc mojego ogloszenia to
    wyczytalabys, ze nie chodzi mi tylko o mezczyzn co juz powinno Cie zastanowic.
    Pozatym to Ty odpowiedzialas na moj anons, a ja jakos nie poprosilam Cie
    skwapliwue o protekcje w trwoich tzw.pseudoznajomosciach.
    Mysle, ze rola strażnika jaka sobie narzucilas pozbawila cię wyczucia a wzmianka
    o ksiedzu byla poprostu niesmaczna. Nieuwazasz??? tak jak zreszta cala reszta.
    Dziekuje za kontakt.
    Pozdrawiam. Nina