Dodaj do ulubionych

idealny wózek

20.05.08, 08:47
Poszukuje idealnego wózka, podobno taki nie istnieje, ale może są
takie wózki, które spełnią moje wymagania? Proszę doświadczone mamy
o pomoc, również o korektę wymagań co do wózka ;) Może coś jeszcze
jest potrzebne? Dzidzia urodzi się we wrześniu, więc mam jeszcze
trochę czasu. Co musi mieć wózek:
- duża gondola, żeby pojeździło wygodnie w zimie
- pompowane koła
- przekładana rączka, nie wiem czy to takie niezbędne, ale chciałabym
- spacerówka rozkładana na płasko, chyba że nie jest to potrzebne?
- cena do 2500zł
to moje pierwsze dziecko, więc nie wiem co jeszcze się przyda.
Dzięki i pozdrawiam.
Obserwuj wątek
      • zoslo82 Re: idealny wózek 20.05.08, 10:45
        hej
        ja zadalam identyczne pytanie na tym forum, jakis czas temu.
        od tego czasu zmienilam zdanie chyba z 10 razy. juz bylam
        zdecydowana na roan marita - ale za duzy, za ciezki, pozniej bugaboo-
        ale nie jestem przekonana do spacerowki kubelkowej i kilka innych.
        ostatnio znalazlam cos takiego
        www.familyshop.com.pl/towar.php?id_tow=658

        mozesz zmontowac w obu kierunkach jazdy, jest dosc lekki, i
        spacerowka rozklada sie na plasko.
        ogolnie jest to nowosc. ja czekam az pojawi sie w sklepie za ok 2
        tyg. jak na razie jest to moj faworyt. jesli wszystko z nim ok jak
        go zobacze na zywo to kupije.



        • darryll Re: idealny wózek 20.05.08, 11:25
          dzięki za propozycję, bardzo fajny wózek, ale czytałam gdzieś, że w
          gondoli powinno być usztywniane dno, nie składane, żeby małe baby
          miało solidne podłoże pod plecki. Może jedno drugiemu nie
          przeszkadza w sumie :)
          • zoslo82 Re: idealny wózek 20.05.08, 11:37
            upsss, to ja moze czegos nie doczytalam, ze nie jest usztaywniana.
            zreszta wydaje mi sie ze ta gondola musi byc ok, bo dzieko moze spac
            w niej nawet w nocy - tak jak w moses basket.ale moze sie myle
              • moda333 Re: idealny wózek 20.05.08, 11:55
                podbijam temat. Rownież szukam wózka wygodnego i lekkiego. Dzidzia będzie musiała pierwsze miesiące przejeździć jesienia/zimą.
                Moje dotychczasowe typy to:
                1. quinny speedi SX
                2. Casualplay S6
                3. jane slalom
                4. jane nomad
                5. Mura 3 maxi cosi
                Niestety do każdego jest jakies "ale":(
                Jane nie maja przekładanej rączki, mura troche ciężka, Casualplay ponoć za niskie oparcie...
                Wiem, ze nie ma wózków idealnych, ale może ktos podpowie jakies optymalne rozwiązanie???
                • darryll Re: idealny wózek 20.05.08, 12:08
                  to quinny speedi ma przekładaną rączkę? pytam, bo może nie
                  doczytałam. No właśnie, każdy wózek ma plusy i minusy, dlatego
                  zdania są takie podzielone. Duzo osób poleca też Emmaljunge Smart
                  Duo Combi, ale mnie nie podoba się wygląd tego wózka, zwłaszcza
                  spacerówki.
                    • asia_k123 Re: idealny wózek 20.05.08, 18:15
                      przekładana rączka ma swoje wady...
                      Wózek jest wyważony zawsze na jedną ze stron lepiej na drugą gorzej. Jak
                      prowadzisz wózek w wersji "dziecko twarzą do mamy" to prowadzi sie lekko i łatwo
                      podbija, jak sie przełoży rączkę to jest już znacznie gorzej. W niektórych
                      wózkach to nawet podbicie pod krawężnik staje się bardzo uciążliwe. No ale tak
                      jak piszecie - kazdy wózzek ma jakies wady...
                      • majatusia Re: idealny wózek 21.05.08, 00:11
                        Jeśli tak ważna jest dla Was przekładana rączka to z wózków które znam tylko w jednym wózku jest zastosowane takie jej rozwiązanie iz wózek dobrze sie prowadzi w obu kierunkach.
                        Teutonia Mistral
                        www.bobowozki.pl/product_info.php?products_id=614
                        Mi osobiście ten wózek wygładał na bardzo OK. Gondolka duża, koła duże, dobrze reserowane, waga o ile producent nie kłamie to też ok, łatwo sie prowadzi.... ostatecznie jednak tego wózka nie kupiłam więc nie wiem jakie ma wady użytkowe.
    • kajak75 Re: idealny wózek 21.05.08, 14:31
      Mialam Emmaljunge classic, bez przekladanej raczki. W czasie uzytkowania tylko
      raz zdazylo mi sie, ze w trakcie spaceru ze wzgledu na b. silny wiatr musialam
      zmienic kierunek siedziska - bez problemu zamontowałam je odwrotnie( nie
      wyjmujac dziecka). Mnie przekladana raczna nie byla potrzebna.

      Spacerowka rozkladala sie na plasko, co bylo wygodne.
    • nabuj Re: idealny wózek 21.05.08, 19:49
      A co myślicie o wózku IMPLAST BOLDER? Miałam już Implasta i bardzo fajnie sie go
      prowadziło, miękko i lekko ale w tamtym brakowało mi barierki w spacerówce. W
      Bolderze jest wszystko co trzeba ale nie sprawdziłam go jeszcze w sklepie.
    • zapalka74 Re: idealny wózek 22.05.08, 21:49
      Przed urodzeniem dziecka, jak czytałam to forum to też miałam takie
      wymagania jak Ty + żeby jakoś sensownie wyglądał... Po urodzeniu
      dzidzi miałam możliwość przetestowania w praktyce 3 rodzajów wózków
      i wiem co jest dla mnie najwazniejsze - musi być lekki! Zaczęłam od
      Mutsy'ego - takie fajne duże pompowane koła - no i dramat - nie
      miałam kiedyś wyjścia i musiałam go przenieść kilka schodków - taki
      cholernie ciężki, zrobił mi się wylew w oku. Poza tym bardzo mała
      gondola. Dlatego potem Jane Nomad był jak objawienie, lekki, gondola
      większa, fajnie się ją zdejmuje jedną ręką, fajnie się prowadzi. A
      to że koła są piankowe w niczym mi i małej nie przeszkadza.
      Testowałąm też Quinny Speedi ale jakoś trójkołowce mi nie podchodzą -
      miałam wrażenie niestabilności, pozatym gondola też malutka, no i
      też ciężki chociaż lżejszy od Mutsy'ego.
    • inesitaa Idealne wózki dwa...albo trzy 24.05.08, 11:21
      Miałam podobny problem. Nie udało mi się jednak zlokalizować wózka
      idealnego. A z resztą takiego zwyczajnie nie ma. Zależy czy dziecko
      będzie jeździć w zimie, jak wcześnie zechce jeździć spacerówką, czy
      zaakceptuje mamę za plecami etc. Proponuję rozwiązanie, które
      sprawdziło się u mnie, a ja mam też córę z września, tyle, że
      zeszłego roku. Kup wózek z pompowanymi kołami, bez przekładanej
      rączki. Może być nawet cięższy, ale niedrogi (są już takie po 600-
      700zł), z nosidłem zamiast gondoli. Nie będzie Ci żal postawić wózka
      gdzieś w klatce blokowej czy wózkowni. Hop z nosidłem do góry i
      biegniesz. Przejeździsz zimę, śniegi i pluchę. Po pół roku (czasami
      i wcześniej) kupisz już fajną spacerówkę za 1200-1500 zł. Wystarczy
      wtedy choćby przekładane siedzisko zamiast całej rączki. Cenowo
      wyjdzie na to samo, a dostosujesz wózek do aktualnych potrzeb
      dziecka i wydając większą kwotę na drugi wózek będziesz dokładnie
      wiedziała czego potrzebujesz.
      Pozdrawiam

      PS: ja mam Inglesinę Otutto od kiedy młoda skończyła pół roku, ale
      wczoraj widziałam pana z identycznym wózkiem a maleństwo mogło mieć
      najwyżej 2 miesiące.
      • mamaguciusia Re: Idealne wózki dwa...albo trzy 24.05.08, 17:37
        a wiec ja tez dłuuugo szukalam.Mialam trzy kolowca(porażka) mutsy(za
        ciezki) i teraz mam Joolza Blooma i momi że ma kubelkowe siedzonko
        to jestem bardzo zadowolona.Jego szczególne zalety to duza
        gondolka,lekkośc,niesamowita zwinność (zwłaszcza jak sie mieszka w
        bloku i sa ciasne przejścia)i wysokośc siedziska i gondoli 5cm tylko
        nizej niz stokke.Dziecko w sklepie wszystko widzi a nie nogi
        przechodniów.Naprade to jest dla mnie idealny wózek!Niestety kupic
        go mozna tylko w Holandii w sklepie internetowym(ale za to szybko i
        sprawnie)
    • moda333 Re: idealny wózek 24.05.08, 21:56
      Byliśmy dzisiaj z mężem obejrzeć wózki i chyba zdecydujemy sie na
      Jane Nomad. Może wizualnie nie wypada najlepiej na tle Mury,
      Casualplay, High Trek-a czy innych "piekności", ale chyba nie to
      jest najważniejsze. Nomad w porównaniu z całą reszta okazał się o
      niebo lżejszy, róznica była wyraźna. Bardzo łatwo się go prowadzi,
      jest stabilny i zwrotny. Poza tym posiada spore siedzisko, duze
      oparcie, gondola tez chyba jedna z większych. Porównywałam go
      jeszcze ze Slalomem (mężowi się podobał), ale dało się odczuc te 2,5
      więcej i ten drugi wydał mi się jakiś mniej stabilny.

      Z wad Nomada to brak przekładanej rączki, bądź siedziska, kiepskie
      kolory, ale chyba nie ma wózka idealnego:)
      • mamaly Re: idealny wózek 25.05.08, 16:44
        Jeżeli bierzesz pod uwagę Nomada to zastanów się również nad
        Concordem Fusionem - technicznie to ten sam wózek, ale tkaniny
        concorda i niektóre rozwiązania są ciekawsze niż w nomadzie. Polecam
        również pod rozwagę Teutonię fun, ale niestety jest cięższa niż
        nomad.

        Pozdrawiam,

        A.
        • moda333 Re: idealny wózek 25.05.08, 21:48
          hmmm, Fusion też mi się podoba, nawet bardziej, chociaż go na żywo
          nie widziałam. Niestety zdaje się chyba, że jest cięższy od
          Nomada??? Chyba wagowo bardziej zbliżony do Slaloma??? Dla mnie była
          odczualna różnica między Nomadem, a Slalomem jeśli chodzi o wagę.
          Czy ktoś ma jakieś doświadczenie, porównanie jeśli chodzi o te wózki
          (Nomad/Fusion)??
          Co konkretnie przemawia z jednym z nich???
    • moda333 Re: idealny wózek 26.05.08, 13:46
      a może ktoś wie ile faktycznie waży concord fusion???
      Czy podana waga 11,5 kg dotyczy samego stelaża, czy kompletnej spacerówki.
      W Nomadzie podają wagę 6,5 kg, ale wersja spacerowa waży troche ponad 9.
      • pstrabiedronka Re: idealny wózek 26.05.08, 13:58

        11,5 to realna waga spacerówki.
        ktos porównywał w sklepie obydwa i mówił ze różnica w wadze jest
        niezauważalna.

        Myślę, że Slalom wydaje się tym bardziej cięższy, bo raz że
        faktycznie JEST cięższy a dwa, że ma inna konstrukcję - wystające
        przednie koło powoduje inne wyważenie wózka.

        Nie wiem skąd jestes, ale w Warszawie mozna obejrzeć i Concorda i
        Nomada w Świecie Dziecka na Towarowej.
      • moda333 Re: idealny wózek 26.05.08, 15:22
        no fakt, wizualnie Nomady do pieknych nie należą. Te kolory nowej kolekcji takie nieudane:(
        Jeśli sie na niego zdecyduję, to raczej ze wzgledów racjonalnych (waga, nieźle sie prowadzi i ma sporo miejsca dla dzidzi).
        Zastanawia mnie jeszcze ten Fusion, jesli faktycznie niewiele cięższy, kolory ciekawsze, ponoć lepszy materiał obiciowy i większa budka??
        Ciekawa jednak jestem jak się sprawdza w jeździe,bo z przodu pojedyncze kółka i jakby mniejsze niż w Namodzie???
        Czy ktoś ma porównanie?
        • pstrabiedronka Re: idealny wózek 26.05.08, 15:45

          do zalet Fusiona należy dodac jeszcze troszke lepszy dostęp do kosza
          zakupowego i osłonkę przeciwwiatrową na nóżki ukrytą w pałąku.

          Ja mam Nomada ale Fusiona oglądałam tylko w sklepie więc porównania
          w użytkowaniu nie mam...
          Pojedyńczych kółek bym się nie bała - maja nawet swoja zaletę -
          mniej turkoczą na kostce brukowej niz podwójne :).

          Nie ma sie co oszukiwać - ani Nomad ani Fusion nie sa wózkami typowo
          terenowymi, choc radzą sobie na wertepach nienajgorzej. Wczoraj
          wróciłam z tygodniowego urlopu na wsi. Jechałam Nomadem pare razy do
          sklepiku drogą wiejską po deszczu. Przejechałam aczkolwiek w zeszłym
          roku byłam tak Xlanderem i lepiej sobie radził Xlander. Teraz z
          Nomadem troche się naszarpałam jak jechałam po głębokim piachu i po
          dużej trawie (bo omijałam gigantyczna kałużę na drodze - musiałam
          wjechac w pole :)). No ale to był bardzo głeboki piach i bardzo duża
          trawa. W mieście, parku czy nawet w lesie ale bez dużegp piachu
          Nomad sobie poradzi.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka