01.11.14, 00:51
Chciałem polecić pracę w firmie Nobilon. Akurat szukają nowych pracowników i może ktoś się skusi. Generalnie jest to praca jako doradca finansowy. Oferują dobre zarobki na start, uczciwy system premiowy i możliwość awansu. Dużym plusem jest praca z ludźmi i możliwość szybkiego zbierania doświadczenia :)
Edytor zaawansowany
  • riassa 14.11.14, 14:00
    oo i rzeczywiście tak tam fajnie jest? bo jestem po studiach, szukam pracy, a niestety, nie jest o nią najłatwiej. A słyszałam, że można fajnie tam właśnie zrobić.
  • electricycloss 14.01.15, 14:32
    no pewnie, jak jeszcze trafisz na fajnego kierownika regionalnego to praca naprawdę będzie przyjemnością :)
  • pavel0 13.02.15, 15:13
    Nie ma co narzekać nobilon to dobry pracodawca. Pieniądze zawsze na czas praca nie jest ciężka, a jesli ktoś jak ja lubi pracę z ludźmi to łączy przyjemne z pożytecznym
  • paulusmania 06.04.15, 19:15
    Ta firma pójdzie z dymem
  • krysmaci 21.06.15, 11:51
    Pracowałem w nobilon i naprawdę było całkiem nieźle. Zawsze płacili na czas wtedy to mi wystarczało teraz chcę pracować jeszcze w zawodzie ;P
  • ka.ras 26.07.15, 13:16
    ja w nobilonie dostałem pracę jeszcze przed zdobyciem jakiegos wiekszego doswiadczenia w branży, jak na tamten czas to moge powiedziec, ze zarobki i warunki całkiem ok, nawet awans mozna złapac jak ktos sie przykłada
  • 0adonis 08.08.15, 09:42
    Dokładnie jest to świetna praca na zdobycie doświadczenia. Sam w czasie studiów tam się załapałem i bardzo dobrze wspominam.
  • kaboom35 19.08.15, 14:50
    Też mogę ci śmiało polecić Nobilona, dużo się nauczysz i to za godziwe pieniądze, jak tam pracowałem to nie czułem się wykorzystywany, a tydzień przelatywał mi nawet nie wiem kiedy, bo atmosfera była świetna i miałem super ekipę, spróbuj a się przekonasz.
  • miss_little_me 31.08.15, 21:41