Dodaj do ulubionych

Kwiecień!!!

01.04.05, 22:38
Dzisiejszy dzień nie nastraja optymistycznie,chciałoby się,by to był jedynie prima aprilis...
Zaczynam listę w minorowym nastroju.
Edytor zaawansowany
  • toja50 01.04.05, 22:58
    Mysmy juz zaczeli pod prima aprillisem, ale mozemy wlasciwie tutaj, kwiecien to
    kwiecien a dzisiejszy dzien jest szczegolny. Odchodzi jedyny nieskompromitowany
    WIELKI POLAK.

    Parkosiu! tego scigania sie stacji tv tez nie cierpie, szczegolnie w tak
    powaznym temacie. Umiaru, po prostu umiaru zycze nam wszystkim. Pozdrawiam
    smutno.
  • naata 01.04.05, 23:20
    Witam jeszcze 1 kwietnia, wszystkich, jak zawsze, serdecznie..

    Pozdrawiam, tym razem, również smutno.

  • kota77 02.04.05, 07:47
    Od rana piękne wiosenne słońce. Smutno trochę. No i tak trochę smutno Was
    pozdrawiam.
  • naata 02.04.05, 09:50
    Witajcie! Kochani! .. Jak tu u nas spokojnie i miło, jak w najlepszym domu, do
    którego wraca się odpocząć, złapać oddech przed następnym.. "atakowaniem
    szczytów" .;P.. nawet "zielona małpa" Koty podrapie za uszkiem, rozśmieszy -
    dyndajac na portrecie :D
    I jak Was nie kochać?! ;-))
    wasza nata
  • chetor 02.04.05, 10:31
    Witam sobotnio i w bardzo smutnym nastroju - wiadomo, obok tego co się dzieje z
    papieżem nie można pozostać obojętnym.
    Pozdrawiam
  • toja50 02.04.05, 11:39
    Witam tez smutnawa. Chociaz spodziewalam sie tego od dosc dawna, to wczorajsza
    noc zaskoczyla mnie kompletnie, no i potem ten czuwajacy dzien. Ale trzeba zyc
    dalej, chociaz juz zupelnie inaczej. Obawiam sie tego po:-(
  • toja50 03.04.05, 20:47
    Podpisuje liste, bo zyc trzeba dalej. PoZdrawiam Was.
  • chetor 04.04.05, 07:49
    Witam poniedziałkowo. Życie toczy się dalej bo tak musi i powinno być.
    Pozdrawiam
  • naata 04.04.05, 09:17
    Witam kwietniowo, wiosennie..ale tez i grypowo..leżę, kolerra a myśłałam że
    mnie się już nic nie ima :(
    pozdrawiam Was kochani, pozdrawiam jak zawsze :)
  • toja50 04.04.05, 11:49
    A ja czekam i czekam na jakies wiesci, no nie, Naata, zycze skutecznej i milej
    kuracji, bez Ciebie na tym forum to juz zupelne nic sie nie chce. Pozdrawiam
    wszystkich, szczegolnie tych zmeczonych, zapracowanych, olewajacych, bladzacych
    i do nas nietrafaijacych,:-)
  • naata 04.04.05, 17:15
    Już jakby lepiej, nie cierpie leżeć...ale nie chce misię :) nic..katar itepe ;))
  • toja50 04.04.05, 19:34
    Male zapytanie do Naaty, czy nic nie dotarlo do Ciebie ode mnie?, czekam
    niecierpliwie na jakis znak pocztowy~!
  • kota77 04.04.05, 21:43
    "Smarkatej" dziś Naacie zdróweczka życzę! ;))
  • chetor 05.04.05, 12:23
    Witam smarkate i niesmarkate, dojrzałe i zielone, ....... ;-)
    Pozdrawiam
  • toja50 05.04.05, 13:43
    Witam i pozdrawiam, slonecznie, cieplo ale...
  • naata 05.04.05, 15:13
    Witam serdecznie, dzięki za życzenia ;-)
    Toju, nic nie dostałam..na poprzedni odpisałam..to było 31-go marca.
    Pozdawiam Wszystkich!
  • toja50 05.04.05, 15:37
    No to klops, wyslalam kilka i cisza, byyyylam baaaardzo zdziwiona. Domowy
    wszystko pokrecil, napisz wiec cos, bo nie mam, znaczy sie, adresa:-)
  • naata 05.04.05, 15:38
    ..robi sie ;-)
  • parkowy 05.04.05, 19:59
    Melduję swoją obecność!Od kilku dni ciężko jest mi się zmobilizować ale staram się...
  • chetor 06.04.05, 07:52
    Witam mobilizującego(!) się oraz resztę współforumowiczów(ek)
    Pozdrawiam

    PS. Wiersz piękny
  • toja50 06.04.05, 11:07
    Witam ciut po deszczu i nawet jednym grzmocie, ciekawe co dalej? Pozdrawiam
    wspolbraci jeszcze niezupelnie normalna.
  • parkowy 06.04.05, 11:46
    Ostatnie chwile przed rzuceniem się w bety.:)) Pozdrawiam!!
  • chetor 06.04.05, 13:05
    Ciekawe czy buty ściągnął?! ;P
  • naata 06.04.05, 14:34
    Witojcie Kochani!

    Wiersz ładny, o czym na Olsztynie napisałam, tam idzie łatwiej bo bez logowania
    można ;) dzięki Bronus,że pilnujesz naszych duszyczek ;) ale my som dobre
    ludzie, my nie udajem, co widac po naszych- od początku- postawach i lubim
    ludzi jako i nasz Karol Wielki .. pozwalam sobie na odrobinę humoru, bo wiem,
    ze nasz Papiez był normalnym człowiekiem, i pożartować lubił, za co Go też
    uwielbiali.. Nie gniewajcie się,mam nadzieję, że nikogo nie urażę, nie mam
    takiego zamiaru, ale za dużo tego medialnego szumu.. rozmodlenia, nie dokońca
    prawdziwego...Zadaje sobie pytanie, czy choć jeden polityk przeczytał i wie o
    czym pisał Papież? Jestem niemal pewna, że niewielu..


    Parkoś juz nie daje rady? Parkosiu, staraj się bo maj za pasem ;-)))
  • naata 06.04.05, 14:36
    Z tego rozpędu zapomniałam pozdrowić Wszystkich serdecznie! ;)
  • toja50 06.04.05, 14:44
    Ale w sejmie disiaj pieknie bylo!!! szkoda, ze tylko dzisiaj:-), no pieknie!
  • naata 06.04.05, 14:46
    Tak sobie patrzyłam i nie wierzyłam... Zobaczymy co z tego pozostanie.. ?
  • chetor 07.04.05, 08:27
    Witam i pozdrawiam opadowo.
  • naata 07.04.05, 08:29
    Witam i pozdrawiam, ciepło u nas, czas na kwiatki :)
  • toja50 07.04.05, 17:34
    Witam bardzo opadowo, chociaz cieplawo, ale juz mniej przyjemnie :-(((
  • toja50 08.04.05, 21:19
    Witam wieczorowa pora. Piekna uroczystosc na Rynku byla o 10,00, chociaz
    grudziadzan garstka, a byl nawet telebim przygotowany. No coz Grudziadz to nie
    Krakow, nie mowiac o Warszawie. Za to na wieczornej mszy, chociaz pada, duzo
    wiecej ludzi sie zjawilo na zakonczenie uroczystosci pogrzebowych.
  • naata 08.04.05, 22:08
    Witam równiez wieczorowa pora, rano i tak było forum zamknięte, do 18-ej,
    trochę byłam zawiedziona, ale wiadomo...Więc tym bardziej Pozdrawiam na zaś ;)
    Toju, wszędzie były pełne kościoły, place a i świeczki w oknach,tych ostatnich
    coś dużo nie było, ale wiadomo, wielu wyjeżdżało do większych miast, nie mówiąc
    o Rzymie.
    Oglądałm uroczystości z Rzymu, moje oceny naszych polityków są jeszcze za
    swieże,ale mimo wszystko jestem pełna uznania dla Lecha i Kwaśniewskiego... hmmm
  • toja50 08.04.05, 22:12
    Dzisiaj powiem tylko hmmmm hmmmm, cos mi tu nie pasuje, ale jeszcze nie wiem
    co. A Kwasniewski cos skwaszony tym pojednaniem jakis takis hehe Pozdrawiam
  • chetor 09.04.05, 08:28
    Witam sobotnio i opadowo.
    Pozdrawiam
  • toja50 09.04.05, 14:11
    Tez ciemnawo i szarawo, momentami sie przejasnia. Telewizja wraca do
    normy/szkoda/ znowu halas, jakos mnie to razi! Pozdrawiam
  • czarnycharakter 09.04.05, 14:18
    zajmij sie bliskimi... :-)
    czch
  • anaiss 10.04.05, 17:53
    daję głos na znak życia i pozdrawiam cieplutko (u mnie szaro i zimno)
    anaiss
  • naata 10.04.05, 18:18
    Dzień dobry w nieeeedzielneeee leeeniweeee popołudnie na dodatek, chłodne i
    mokre... Serdecznie i miło, jak zawsze, Wszystkich.. pozdrawiam ;)
  • toja50 10.04.05, 19:54
    U nas tez niedziela szarawa, senna i zimna, a tak sie ciepla chce. Pozdrawiam
  • toja50 10.04.05, 19:54
    Zapomnialam przywitac Ann, przepraszam i dzieki, ze sie odezwalas.
  • naata 11.04.05, 11:28
    Dzień dobry w poniedziałek, pochmurny ale ciepły, wiosenny, nareszcie widzę
    zozkwitające pąki moich znajomych, zglądających do okna, drzew..i już jest
    przyjemniej, weselej na duszy ;) Pozdrawiam
  • toja50 11.04.05, 12:12
    Witam poniedzialkowo, wietrznie ale slonecznie chociaz niecieplo. Wszystko
    budzi sie do zycia, oby my tez!
  • chetor 11.04.05, 12:55
    Witam ze słonecznego G-dza + wiaterek + zimnawo(!)
    Pozdrawiam
  • toja50 11.04.05, 23:08
    Parkowy cos dlugo nieobecny, czyzby znowu za jakas granica?
  • naata 12.04.05, 08:11
    Witam, wtorkowo! smutno, deszczowo, chłodno i ... jakoś tak nie bardzo, ale dla
    Was zawsze z uśmiechem ;-)Pozdrówy!
  • chetor 12.04.05, 09:06
    Witam, chyba też wtorkowo, słonecznie i ogólnie nieźle.
    Pozdrawiam
  • toja50 12.04.05, 19:33
    Piekna pogoda, wczoraj zima dzisiaj prawie lato, az sie w glowie kreci.
    Pozdrawiam
  • naata 13.04.05, 09:08
    Witam Wszystkich, ciepło - wiosennie!
    Pozdrawiam

    .PS..nie będzie mnie być może, muszę wyczyścić komputer, dzieje się coś z
    systemem .. ?
  • toja50 13.04.05, 09:23
    Witam! Trzymajcie sie wiosennie:-)
  • chetor 13.04.05, 17:34
    Witam środowo, popołudniem. Wróciłem z rozjajzdów.
    Pozdrawiam

    PS. A gdzie wcięło Parkosia????????????!
  • parkowy 13.04.05, 22:35
    Jestem,jestem.:) Przy najbliższych wiklinach obiecuję solennie się wytłumaczyć.:)
  • chetor 14.04.05, 09:41
    Witam zaskoczony wielce.

    1. Parkoś na forum i jeszcze sam chce się tłumaczyć? Tylko kiedy będziesz?

    2. Pozdrowienia mailowe od Foto z dalekiego kraju. A jednak ruszył :)

    Pozdrawiam
  • toja50 14.04.05, 10:16
    Cos podobnego, nie myslalam:-)
  • chetor 15.04.05, 08:57
    Witam przedłikendowo. Cóś tu licho, Naata znowu zarażóna, Toja stęskniona, a
    Parkoś ma jakiegos "hopla".
    Luuuudzieeeee obudźta się - idzie wiosna :)))))
    Pozdrawiam
  • toja50 15.04.05, 11:31
    Hopla to wszyscy mamy, ale trzeba sobie radzic, a co Ty z tym stesknieniem?
    przecie dopiero co.
  • chetor 15.04.05, 12:01
    Ja myślałem, że porządna i kochająca żoneczka to już tęskni przed wyjazdem ;P
  • parkowy 16.04.05, 10:43
    Nazywaj to jak chcesz,niemniej zaabsorbowało mnie to do końca.:)
    Słonecznie i ciepło zapowiada się dzisiejsza sobota,wyruszajcie na spacery.:)
  • toja50 14.04.05, 09:50
    dzisiaj piekny dzien sie szykuje, wiosna i tyle. Ale prosze zapinac pasy w
    samochodach, bo akcja w calej Polsce, nawet w G. Ot!!! sie przypomnialo,
    tydzien dwa i wroci do normy hehe, te nasze zrywy i akcje, to nasza specjalnosc.
  • naata 14.04.05, 09:55
    Dzień dobry, wiosennie......... Pozdrawiam Wszystkich!
  • naata 15.04.05, 09:24
    Helloł piątkowo - łyk-end-to i owo...;D Piękna wiosna u mnie, zaprawdę
    powiadam, ze nie odpuszczę i idę w plener, czego i Wam życzę ;-)))
    Pozdrawiam słonecznie!
  • toja50 15.04.05, 11:29
    Ja czekam na burze, zbiera sie od rana, teraz ciut sloneczko i juz nie wiadomo
    co, i tak sie czuje, przeczekam to jakos a potem na spacer musowy:-(
  • naata 16.04.05, 11:59
    Witam w słoneczną, ciepłą sobotę wiosenną.. Pozdrówy! ;)
  • chetor 16.04.05, 13:56
    Witam baaaardzooo uprzejmnie. ToJi nie zauważyłem, pewnie poszła na wystawę psów
    na Olimpii :)
    Pozdrawiam
  • toja50 16.04.05, 19:33
    Hehe, bylam chwile,dla mnie za duuuzy ruch, potem wyjazd za miasto, pogoda
    piekna az zyc sie chce! Ciekawe jak dlugo? Pozdrawiam optymistycznie.
  • naata 16.04.05, 22:37
    ojjj!..długo, długo jeszcze ;-)))
  • chetor 17.04.05, 19:34
    Witam radośnie, wiadomo kto są Pany w regionie :-))))
    Pozdrawiam żużlowo :)))
  • anaiss 17.04.05, 20:31
    No właśnie, ja zawsze zastanawiałam się co znaczą te napisy "Zawisza Pany", ale to chyba jakiś młodzieżowy slang. Pana to jest przebita opona, ale to nie za bardzo pasuje to tego kontekstu.


    P.S. A tak w ogóle, to witajcie foremki :-))
  • toja50 17.04.05, 22:10
    Witam pozno niedzielnie. Usmialam sie od ucha do ucha, hehe, nie ma to jak An i
    Jej trzezwe spojrzenie. Z tymi "panami" to ci sie udalo. Zobaczymy jakie
    beda "pany" na koniec sezonu, a z Bydzią na swoim torze coz to za wyczyn hehehe
    Pozdrawiam mlodziezowo:-)
  • naata 17.04.05, 22:23
    he he hihii ;-)
  • chetor 18.04.05, 09:57
    Witam, jak się okazuje, Panowo.
    An bardzo fajnie to sobie przypomniałaś. Tak mówiono kiedyś, potem po prostu
    guma. ToJu - uważasz, że to nic wielkiego?! Faktycznie z tak lichą drużyną to
    nie wyczyn, bardzo kiepska drużyna, a marzyło im sie już nawet pudło. Trzeba
    marzycieli ściągnąć na ziemię.
    Pozdrawiam
  • naata 18.04.05, 10:51
    Dzień dobry! kwietniowo, już się martwię, że bedzie parę dni chłodno, a nawet
    zimno.. ale wiadomo, kwiecień-plecień...No to do..lata! ;-) Pozdrawiam Fanów
    żużla i całą Resztę ;)
  • toja50 18.04.05, 11:04
    Ochlodzilo sie baaardzo, niektorym jest to potrzebne,:-) jeszcze kilka niedziel
    a kubel zimnej wody bedzie zbyteczny:-) Pozdrawiam hehe
  • anaiss 18.04.05, 21:17
    Nic mi się nie rozjaśniło. "Pany" to jest w końcu pozytywne określenie, czy wręcz odwrotnie? Pogubiłam się już w tym. A może "Pany" to jakaś nieudolna forma słowa "Panowie"? ;-) Będę wdzięczna za wyjaśnienie mi tej kwestii.
    Cmokam, oczywiście i uśmiecham się promiennie :-)
    anaiss
  • naata 18.04.05, 21:43
    An, ja chcę tylko powiedzieć...- na mnie nie licz, nie wiem!! ;-)))
    Osobiście, widziałam takie toto napisy i nie wiem o co piszacym biega? "Pany"
    to chyba "my"(!)"Q-a tu rządzim" - akurat pod tym mostem (opisanym
    właśnie),albo pod tym tu garażem,piwnicą, śmietnikiem..takoż zaznaczonym.. a
    więc, dalej pozostaje dla mnie zagadką, o jakie "Pany" chodzi...?? A może,
    chodzi tu o "punki" dzisiejsze(?) zacofane do pierwowzoru? Ale, jak tak siebie
    mianują pewnie coś jest na rzeczy??? ...;-)))
  • toja50 18.04.05, 22:04
    Hahaha, ale se kobitki o "panach" rozprawiaja, pany to pany i juz. An! to nie
    jest negatywne znaczenie, ani pozytywne, to najwazniejsze osobniki,tu rzadza i
    nikomu nic do tego, zaraz widac ich zadowolenie, po prostu.:-) Dokladnie to nam
    pewnie Chetor jutro wyjasni, bo On tez do nich nalezy, szczegolnie po wygranym
    meczu:-))) Pozdrawiam śmiejąco!
  • naata 18.04.05, 22:14
    hihihi..no nieee! teraaaa już wim, Pany! he he he
  • naata 19.04.05, 09:43
    Witam kwietniowo! ;-)
    Dziś tzymam kciuki za młodą, sąsiadeczkę, maturzystkę...jak ten czas leci! Nie
    tak dawno, tak jaby wczoraj, jej mama zdawała maturę ;-) Starzeją się ci
    młodzi ;p
    Cmoki! ;)
  • chetor 19.04.05, 13:02
    Witam bezsłonecznie z miasta G.
    Zarobiny dziesiaj jestem więc niekoniecznie coś więcej nastukam.
    Pozdrawiam

    PS. Parkoś, żyjesz Ojcze Forumowy Marnotrawny? ;)
  • toja50 19.04.05, 22:41
    Witam pozno, ale taki dzien zapelniony, zagoniony i tak pewnie do konca
    tygodnia. Pozdrawiam zimowo, brrr!
  • chetor 20.04.05, 09:51
    Witam uprzejmie. Słoneczko w G. od rana ale zimnawo.
    Pozdrawiam

    PS. Pakoś, ........................ !!!!
  • toja50 20.04.05, 10:46
    Alle zimno, co tam sloneczko niemrawe, jak wiatr lodowaty. Spacerowo
    okrropnie.Pozdrawiam zimowo! Ja chce cieplaaaaaaaa!
  • naata 20.04.05, 13:30
    Witam! Kochani! ;-) No, żal mi Was, u mnie ciepło choć trochę zachmurzono...
    ale juz zielono, coraz bardziej zielono.. niedługo zakwitną kasztany ;-)
    Pozdrówy z Południa!
  • naata 21.04.05, 09:36
    Dzień dobry, "Gaduły" he he he.. coś nierozmowne ostatnimi czasy.. ja ma jeszcze problemiki z kompem, ale u Was wszystko gra ;-)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!
  • chetor 21.04.05, 09:56
    Witam, witam o zdrowie kompa nie pytam. Naatka, wzięłaś sprawy w swoje ręce i
    co, nic ni chodzi, czy znowu się zaraziłaś?! ;-)
    Pozdrawiam pochmurnie acz serdecznie
  • naata 21.04.05, 10:00
    Chetorku nie ma dźwięku nie potrafię skonfigurować poczty, trzęsie się mi obraz /monitor?/ i w ogóle trza mi ręki magika od tych "klocków" ;D
    Może jakiś wątek o komputerach, dobrych wypróbowanych programach, itp.. ? Co?
    Wiem, że Ty wiesz! ;-))
  • chetor 21.04.05, 10:06
    Bierz ten złom i przyjeźdżaj, pokombinujemy :)
    Żeby był dzwięk muszą być podłączone i włączone głośniki. Muszą być sterowniki
    do karty dzwiękowej itd. Być może monitor też potrzebuje jakichś sterowników. W
    Outlooku expresie należy powpisyać swoje adresy w odpowiednie miejsca:
    "narzędzia_>konta".
    Ciężko tak na odległość podpowiadać jak dokładnienie wiadomo o chodzi :(
  • toja50 21.04.05, 10:50
    Hehe fajnie tak podsluchiwac a Ty sie Naata ciesz, ze Ci sie rece nie trzesa
    jeno monitor. Ja sie wczoraj tez trzeslam, ale z nerwow, nie moglam zapalic
    autka, a to bylo taakie proste, az mi wstyd/ nic z benzynka,jak podejrzewacie:)/
  • anaiss 21.04.05, 21:15
    Dzień Dobry i Dobranoc zarazem Wam mówię. Dobrze, że jutro już weekend, bo klapnięta jestem.
    Miłego wieczoru, słodkich snów, foremki :-)
    anaiss
  • chetor 22.04.05, 09:33
    Witam ze słonecznego miasta G :)
    Musze dziś chociaż przejechać obok orła i zobaczyć to ptaszysko narodowe ;)
    Pozdrawiam
  • toja50 22.04.05, 15:36
    Wypogodzilo sie baaardzo, moze juz to zimno da nam spokoj. Pozdrawiam malo
    czasowa.
  • naata 22.04.05, 16:40
    Dzień dobry i Pooozdrawiaaaaaaaam! ;-)
    ..nie miałam dziś netu..
  • chetor 22.04.05, 17:07
    Orła nie widziałem (oprócz lustra;) ), może jutro jeszcze się uda.
    Pozdrawiam
  • naata 22.04.05, 17:43
    Popatrzył i odleciał? ;-)))
  • broneknotgeld 22.04.05, 20:25
    Teroz we kwietniu prziszoł znak Byka
    Toż wiela dzisioj niy byda rzykać.

    Zaproszom na nowe rudzke forum - "Ruda Śląska - stolica fraszki".
    --
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=28940
  • chetor 23.04.05, 08:31
    Witam z rańca, choć ja nie ZByszko z Bogdańca ;-)
    Pozdróweczka z grudziądzkiego podwóreczka :)
  • anaiss 23.04.05, 12:46
    Dzień Dobry FG :-)
    Właśnie mam przerwę na kawę :), więc zaglądam na forum i pozdrawiam cieplutko.
    Dzisiaj mam dzień prac w ogrodzie :))
    Miłego weekendowania
    anaiss
  • toja50 23.04.05, 14:50
    Jestem, ale jak by mnie nie bylo. Pozdrawiam, juz troszke cieplej:-) Milej
    robotki w ogrodzie, ja mam to jeszcze przed soba:-(
  • naata 23.04.05, 15:22
    Witajcie! Kochani! Ja też czuję chłód, ale to jeszcze kwiecień jest ;)
    Ja też kwiatki, ale na balkonie, jest już pierwszy kwiatuszek u mich poziomek, śliczny widok! no to pozdrówy wiosenne ślę!;-)
  • chetor 24.04.05, 11:34
    Witam niedzielnie, pochmurnie i niezby ciepło. Gdzie te przepowaidane kwietniowe
    upały???
    Pozdrawiam sennie :)
  • naata 24.04.05, 11:49
    Dzień dobry niedzielnie i też sennie, i chłodno, o upałach narazie nie słychać,
    ale już maj za pasem.
    Pozdrawiam milutko!
  • toja50 24.04.05, 15:04
    Witam jeszcze kwietniowo, u mnie tez niecieplawo, wiatr chlodny zawiewa, no
    gdzie ta ladna niedziela? Pozdrawiam leniwie!
  • chetor 25.04.05, 10:32
    Witam wyspany i zadowolony, i jeszcze jak :)))
    Pozdrawiam
  • naata 25.04.05, 11:12
    Witam ładnie i takoż pozdrawiam Wszystkich! ;)
    ..u mnie pochmurno i jakoś smutno
  • toja50 25.04.05, 11:12
    Oby Ci na caly tydzien starczylo tej wesolosci:-) Pozdrawiam poniedzilakowo,
    troche niezdrowo, zobaczymy co z tego wyniknie:-(((
  • anaiss 25.04.05, 21:00
    Toju, dbaj o siebie. Ja po tym dzisiejszym dniu już bym chciała znowu weekend ;-) Zimno jest u mnie paskudnie, nic nie chce mi się robić.
    Pa, forumki
    anaiss
  • parkowy 25.04.05, 23:02
    Jeszcze na zakończenie dnia podpisuję listę.:)
  • naata 26.04.05, 08:26
    Dzień dobry z rana! ;>
    wiosna zaciągnęła całun żałobny, płacze i siąpi, i ciepła nam skąpi ..
    Ale, ja radośnie, na złość kapryśnej wiośnie,podziwiam, jak wszystko się zieleni i rośnie... z nadzieją na słoneczko, Pozdrawiam, radośnie! ;D
  • chetor 26.04.05, 10:59
    Witam słonecznie, ale dziś narzekam na czasu :(
    Pozdrawiam zarobiony ale uśmiechnięty :)))
  • toja50 26.04.05, 11:07
    Wcale sie nie dziwie,ze usmiechniety, Parkowy dal glos rozsdku, bardzo sie
    ciesze i spokojna pisze o sloneczku w G, ale jak dlugo? kto to wie. Pozdrawiam
  • parkowy 26.04.05, 21:20
    Na mnie już pora,jutro z samego rana atakuję.:))
  • toja50 26.04.05, 21:23
    No to do ataku i niech Ci wyjdzie jak sobie zyczysz. Powodzenia!
  • naata 27.04.05, 09:07
    Dzień dobry, Wszystkim..nareszcie cieplej i zaraz weselej, bo i słoneczko zagościło, coprawda ma popadać, ale niech pada, ponoć w lasach ściólka sucha jak pieprz ;) Mało mnie będzie w następnych dniach... ale pewnie i wy będziecie w rozjazdach, długi weekend przed nami.. Pozdrawiam serdecznie i też troszkę "hoplowo" ;-)

    "Kto ma "hopla" w rodzinie, tego rodzina nie zginie" ;D

    Cmoki! ;)
  • chetor 27.04.05, 10:09
    Witam niecałkiem wiosennie, bo z rańca jeszcze nagranicy zero, a treba i autko
    zeskrobać lekko. Następne dni, tzn. od soboty faktycznie mogą wyglądać różnie,
    ale raczej mało obecności przewiduję.
    Pozdrawiam

    PS. Naatuś, kiedyś zamiast "hopla" było księdza :)
  • toja50 27.04.05, 11:32
    Witam i pozdrawiam, do niczego nie namawiam!
  • naata 28.04.05, 09:48
    Witam! wiosenie całkiem, juz po pierwszej, krótkiej lecz gwałtownej burzy.
    No i kwiecień już się kończy.

    PS..Chetorku, kiedyś, mówiło się; "tym chata bogata co zarobi tata"...;))
    Teraz, 'polskie rodziny' mają nie tylko księdza, ale cały kościół..za sobą, ma
    być lepiej... ;]]]
  • chetor 28.04.05, 09:57
    Witam niby wiosennie, opadowo i sennie.
    Pozdrówy serdeczne jednak :D
  • toja50 28.04.05, 12:04
    Tez opadowo, sennie niezmiennie, szaro buro aaaa itd Pozdrawiam, moze bedzie
    lepiej w maju:-) baju,baju.
  • anaiss 28.04.05, 18:06
    deszczyk pada, trawa rośnie :-)
  • chetor 29.04.05, 09:38
    Witam porannie, przedłikendowo, przedrozjazdowo, przed tym i po owym ;-))
    Pozdrawiam radośnie, bo chyba juz za nami przedwiośnie :D
  • naata 29.04.05, 09:50
    Witam!... i o nic nie pytam, Chetorka, ale błyska nam tu tym swoim szczęściem
    aż mnie zazdrość bierze,zmęczona pi(c)towskimi zeznaniami,staraniami,
    załatwianiami..a tu Chetor juz po i przed i wyjazdy, a u mnie... wszysko jest
    do bani, ale nic to..tak narzeka prawie każdy! ;-)))

    Lubie ludzi; szczęśliwych, zadowolonych, w komitywie takich, można czuć się,
    nawet, zakręconym ;P

    Podrówki
  • toja50 29.04.05, 10:55
    Pozdrawiam zakreconych a Balcerowicz musi odejsc.:-)
  • naata 29.04.05, 11:56
    ..zachłysnęłam się kawą- cha! cha! cha! ... nasza Toj-toj-Ka! ;P
  • chetor 29.04.05, 12:59
    A ja pozdrawiam ze słonecznego miasteczka(!)
    Poszukam może Balcerowicza, skoro ToJa go wyrzuca ;-)))
  • naata 29.04.05, 14:58
    Czy, to znaczy, że masz koneksje? ;P
  • toja50 29.04.05, 16:57
    No to zaczynamy łykend. Pozdrawiam wszystkich, szczegolnie Parkowego. Naata!
    czy Ty nie czytasz poczty?:-)
  • chetor 30.04.05, 09:33
    Witam łikendowe z miateczka(G) ;-)) Plany trochę uległy zmianom, ale i tak
    będzie fajnie, trochę tu i tam itd :D

    Dotarły do mnie pozdrowienia z Lijang, u podnóża Tybetu. Jakieś wycieeczki
    rowerowe są zapowiedziane i wszystko gra.

    Pozdrawiam słonecznie i ciepło
  • naata 30.04.05, 09:41
    Szczęśliwie w zdrowiu i komplecie,żegnamy dziś kapryśny kwiecień,
    i on nas żegna, słońcem i chmurą, w sadach zostawia, już, bujne kwiecie,
    odchodzi se na dłuuuugi łikend,a dokąd? - nie powie, tylko wciąż, plecie! ;-))))

    No to witajcie łikendowo, wesoło, bo to zdrowo!

    Pozdrawiaaam ;D

  • anaiss 30.04.05, 14:41
    już wypoczywacie, Mili?
    pogoda pięknościowa, więc ładujcie akumulatory :-)
  • toja50 30.04.05, 17:23
    Witam w ostatni dzien kwietnia. Jest jakos tak niewyraznie, niby slonecznie,
    ale cos mi deszczem pachnie:-) Jutro: witaj maj itd:-))) Pozdrawiam wesolo!
  • anaiss 30.04.05, 22:56
    dzisiaj prac ogrodowych ciąg dalszy. Jutro leżę brzuchem do góry :-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka