Dodaj do ulubionych

październik, jesienny czas...

06.10.06, 10:42
U mnie słonko przygrzewa, zapowaiada się na piękna - polska złota jesień,
babie lato tuż. Warto chodzić z aparatem :-)
Pozdrówki.

Ps.. w wątku niedzielnym proponuję wpisywać sie w kolejne niedziele :-))
--
naata
Edytor zaawansowany
  • otumaniona 06.10.06, 21:03
    Bardzo dobry pomysl:-) moze pamiec nie zawiedzie. Pozdrawiam rowniez, chociaz
    ciekawam jutra:-)
    Ps. Naata! dzieki!
  • naata 07.10.06, 11:48
    - pogoda sprzyja demonstrantom.
    Mam nadzieję, że Nasi zrobią parę fotek, i jakaś relacja? :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    --
    naata
  • sto100 07.10.06, 13:15
    pozdrawiam zapracowana. Teraz na mnie wypadło.
    Cóż.
  • sto100 09.10.06, 09:22
    a tu pusto, głucho, samotnie,
    dzień dobry:)
  • paperella 09.10.06, 09:27
    Nie tak samotnie-) Pozdrawiam w poniedziałek.
  • chetor 09.10.06, 12:13
    Pozdrawiam zamęczony "naśmierć", ale widać już na horyzoncie odrobinę realsu.
  • kirke18 09.10.06, 14:14
    pozdrawiam w poniedziałek, smutny po stokroć ... Marek Grechuta odszedł
    :-(((((((
    --
    <www.katia2.pupile.com>
  • naata 09.10.06, 15:09
    Witam i pozdrawiam i spadam :)
    --
    naata
  • parkowy 09.10.06, 16:15
    Słońce nie przestraszyło się złych wieści z kraju i zagranicy.Świeci solidnie,wyznaczając pewną stałość w tym niepewnym świece.Pozdrawiam;)
    --
    ...ten od parkowania :)...
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=773&w=45584694
  • baabeczka 10.10.06, 21:16
    Heloł, Kochani! ale u was smutnawo, pozdrawiam wesolo chociaż jesiennie.
    Trzymcie sie w tych cieżkich czasach co nadeszły.
  • sto100 10.10.06, 21:23
    cóż, zimne wieczory i ranki.
  • anaiss 11.10.06, 08:23
    Dzień Dobry wszystkim :)
  • naata 11.10.06, 09:12
    Dzień dobry w piękny, jesienny poranek.

    Słonko rekompensuje nam niepogodę polityczną. :)

    Pozdrówki!
    --
    naata
  • sto100 11.10.06, 17:07
    w moim ogrodzie tak. Zakwitł jaśmin, bedzie więcej, są pąki.
    Jak miło od razu, nawet słońce się cieszy. W końcu to dzięki niemu.
    Pozdrawiam zatem jaśminowo.
  • toja50 11.10.06, 20:55
    Pozdrawiam Was chora z roznych powodow:-( chociaz trzeci raz w tym roku kwitna
    u mnie krokusy, a sloneczko nas zwodzi, to zima i tak tuz,tuz.
  • ile 12.10.06, 01:31
    <dyspergowanie za przewód wezmę>
    ) jeśli można ?

    natłoku niezwyczajni spadających myśli
    ufający' ..mo zmęczonych swawoli

    fajowsko trafia żywy potok woli
    ufam, da się weselszego coś' w jesieni' wymyś..ć
    jeszcze )
    jak zawsze..
    niezawodnie )
    a te szystkie kolorowoliściowane marzenia..
    wiecie przecie' że są do spełnienia'
    prawda ? ))
  • sto100 12.10.06, 09:09
    do pracy rodacy.
    dzień dobry:)
  • anaiss 12.10.06, 09:21
    Dzień Dobry :)
    Udanego dnia zaglądającym.
  • naata 12.10.06, 12:47
    Witam serdecznie Wszystkich, wyjątkowo miło Ile, któy jak zawsze zniknie za
    chwilę :-)

    "a te szystkie kolorowoliściowane marzenia..
    wiecie przecie' że są do spełnienia'"

    bardzo ładnie i kolorowo nsycone :-))

    --
    naata
  • chetor 12.10.06, 13:26
    Witam, pozdrawiam - zabiegany, zarobiony, niedoceniony !!!
    :)))
  • otumaniona 12.10.06, 19:57
    Pozdrawiam w ciaglym szoku pogodowym.
  • naata 13.10.06, 09:50
    październik jest dla nas niezwykle łaskawy, gdyby nie poranne chłody i mgły,
    można by rzec, że lato w pełni :-))

    Pozdrawiam!
    --
    naata
  • chetor 13.10.06, 10:30
    Jam też "w pełni" ;-)
    Pozdrawiam nieustająco :)))
  • toja50 13.10.06, 12:52
    Piekna jesien, ale chwycila mnie za gardlo:-( kurcze, a moze dobrze, bo mniej
    mowie:-) Pozdrawiam
  • naata 14.10.06, 01:15
    Dopbranoc wszystkim, szczególnie TYM w pełni! :P


    ludziska od dawien dawna klecą, że w czasie pełni księżyca wzmagaja sie wszelkie
    przypadłości ludzkie, w tym też pobudzebie piwolubnych, co potwierdzam
    łosobiście! :-)))


    --
    naata
  • naata 15.10.06, 01:47
    Nie było mnie na dzień dory, ale melduje sie na dobranoc!

    A tuuu pustki i cisza... :(
    --
    naata
  • parkowy 15.10.06, 13:12
    Jeszcze parę dni temu słońce dawało do wiwatu.Od wczoraj zimno!Powiesiłem na kołku letnie ciuchy.Otulony w polar idę jak zwykle poskubać na działce.:)pzdr
    --
    ...ten od parkowania :)...
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=773&w=45584694
  • sto100 16.10.06, 09:14
    dzień dobry w poniedziałek. Minus 2.
    Milczę, kwiaty napewno opadną i nie ma już ratunku.
    Będzie zima.
  • toja50 16.10.06, 17:19
    Pozdrawiam cichutko, szkoda gardla:-)
  • sto100 16.10.06, 18:05
    trzymaj się ciepło, nie wychylaj z szalika.
    Pamiętaj o kocie, rozgrzewa.
  • naata 17.10.06, 00:41
    pozdrawiam późno poniedziałkowo, bez kota :-)))
    --
    naata
  • naata 17.10.06, 11:17
    Co jest? Taka cisza, ze aż w uszach dzwoni. to nic że znowu "nowa" kołalicyja,
    najważniejsze, że słońce świeci niepolitycznie :-)

    Pozdrówki
    --
    naata
  • chetor 17.10.06, 14:17
    Witam nieczasowy (chyba do konca listopada). Nie mogę dojść do ładu w tym całym
    rozgardiaszu.
    Pozdrawiam
  • sto100 17.10.06, 15:11
    kwiaty mi wymroziło, i to ma być niepolitycznie?
    To ja dziękuję, więcej nie.
    Na szczęście koguty pieją nieustannie, jak tylko wyjrzę z domu.
  • toja50 17.10.06, 16:58
    Cieniutko witam i pozdrawiam, juz sie czuje zime brrr
  • naata 18.10.06, 12:16
    mróz już i u nas, ale słońce świeci i jest, jak na te porę roku, ślicznie :-)

    Pozdrówki!
    --
    naata
  • toja50 18.10.06, 15:17
    Czas wziac sie za robote, bo wszystko przymarznie, buuuuuu, wole wiosne:-(
    Pozdrawiam
  • sto100 18.10.06, 16:17
    wszystko przemarza, piękne dalie, słoneczniki, i ten delikatny wiosennie jaśmin.
    Nawet kot skulony w kłębuszek. Okryłam go pledem. pozdrawiam
  • parkowy 18.10.06, 19:39
    Rano,pierwszy raz po lecie skrobałem szron z szyb.;)Jeszcze dwie nocki i odpoczywam :)pzdr
    --
    ...ten od parkowania :)...
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=773&w=45584694
  • chetor 19.10.06, 10:03
    Witam po wczorajszym skrobaniu szyb, dzisiaj już nie. Rano zimniutko, ale potem
    fajne dzionki i piękna jesień. Nie kapryście więc za bardzo i czekajmy na
    ciekawą zimę :)
    Pozdrawiam
  • toja50 19.10.06, 23:40
    No, zdazylam Was pozdrowic w ten jesienny, czwartkowy dzien i niech juz dadza
    spokoj z tasmami, mamy doosscccc, i patrzec do przodu, bo tyl panow K. juz malo
    kogo obchodzi. Dobranoc narodzie.
  • kirke18 20.10.06, 08:58
    Dzień dobry w piątkowy, chłodny poranek, pozdrawiam ze śpiewającą kotką (qrcze
    ma rujkę po 20 dniach, sterylka nadciąga!!!). A jutro sobota i pojutrze
    niedziela :-))))
    --
    <www.katia2.pupile.com>
  • toja50 20.10.06, 12:37
    Chlod wszedzie i nieodwolalnie:-( Wszystkie Ulki i Irenki imieninowo
    pozdrawiam, pozostalym ciepla zycze i spokoju.
  • sto100 20.10.06, 17:53
    piękne imię, ulubiona Irenka to "Panna z mokrą głową".
    Pozdrawiam Irenki i ja.
  • paperella 20.10.06, 18:23
    Dobry wieczór. Właśnie skończyłam na Skypie rozmowę telefoniczną i ... Jak nie
    korzystacie z połączeń Skype-tel. stacjonarny to ...tracicie kasę. Robię to już
    od 2 miesięcy i oszczedzam . Minuta - miejscowe, zamiejscowe, zagraniczne- to
    ok. 8 groszy. Polecam. I lecę dzownić dalej:-)
  • parkowy 20.10.06, 19:35
    Już dawno zrezygnowałem z usług tpsa.Obecnie korzystam z nie ze skypa,lecz z nowej usługi swego dostawcy netu.Też jestem zadowolony.:) pzdr
    --
    ...ten od parkowania :)...
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=773&w=45584694
  • naata 20.10.06, 21:28
    dzięki za reklame,
    a poza komunikowaniem się wszystko w porządku?

    mimo jesiennego przesilenia pozdrawiam BARDZO SERDECZNIE!

    i nie ukrywam, że mi jakoś q-a smutno!



    --
    naata
  • coooler1 21.10.06, 01:33
    pozdrowienia grudziądzanie!!! :)
    Jesienny czas... a zaraz po nim ten zimowy, tak bardzo nielubiany przeze mnie
  • toja50 21.10.06, 15:40
    Witam milosnikow ciepelka wszelakiego, bo jesien na mnie wyjatkowo depresyjnie
    dziala i jeszcze ten plakat wyborczy z kandydatem Malinowskim bez glowy, no dol
    zupelny, ale jeszcze bedzie normalnie, pozdrawiam sobotnio.
  • paperella 21.10.06, 20:02
    Naata- to nie żadna reklama, to chęc podzieleniA się moim dobrym doświadczeniem.
    Toja- podzielam Twoje zdanie, ze plakat jest beznadziejny. Niestety.
    Pozdrawiam .
  • naata 23.10.06, 09:22
    może jednak pzesadziłam, przepraszam i dziękuje :-)
    --
    naata
  • paperella 21.10.06, 20:05
    Do opiekunów: Co się dzieje z forum zdjęcia, czy wiecie? Od 2 dni dostaję
    wiadomosc, ze nie mozna znalezc strony.
  • toja50 22.10.06, 13:13
    Ann! jestes niezastapiona:-) pozdrawiam mgliscie,a pod nogami liscie:-)
  • chetor 22.10.06, 18:20
    Witam. "Forumy" zdjęciowe przechodziły, przechodzą jakieś zmiany, o których do
    końca nie wiem. Raz jest po nowemu, jak w linku, innym razem po staremu.
    Pzdr
  • paperella 22.10.06, 18:41
    DZieki za odpowiedzi. Jakos nie za bardzo te zmiany kojarze:-). Zobaczymy jak to
    bedzie dzialac. Milej niedzieli jeszcze.
  • sto100 23.10.06, 09:17
    dzień dobry, dzisiaj będzie ładny dzień.
  • naata 23.10.06, 09:23
    dzień dobry, i u mnie zapowiada się na ładny dzionek.
    --
    naata
  • chetor 23.10.06, 09:50
    Witam w wyglądającym coraz mocniej słoneczku.
    Forum zdjęciowe ma dwa życia, raz tak raz owak mi się otwiera. Raz mogę
    moderować, a raz nie. Czekam spokojnie na zakończenie "remontów" w GW.
    Pozdrawiam
  • toja50 23.10.06, 11:22
    Wszedzie remonty:-( pozdrawiam
  • paperella 23.10.06, 19:08
    Witam. Pewnie masz racje chcąc przeczekac remont forum, bo ja wczoraj cos
    wyslalam i nic. A Czarmarc dal soebie rade! Pozdrawiam.I sprobuje jeszcze raz.
  • naata 24.10.06, 01:23
    wysłałam 3 fotki na test, bez oddźwięku..Ale poczekamy, my cirpliwe som :-)
    --
    naata
  • paperella 24.10.06, 08:52
    Wyslalam 2 - doszla tylko jedna. Jest wiec coraz lepiej:-) Pozdrawiam.
  • chetor 24.10.06, 09:55
    Cierpliwe - ha, ha. Skoro ktoś remontuje to raczej nikt mu się w gości nie
    pakuje (czyt.wysyła fotki) ;-)
    Pozdrawiam

    PS. Nadal w "zdjęciach" zamieszki
  • paperella 24.10.06, 13:24
    Coz zatem zrobic nalezy, jeskli komus na jesieni pokazaniu zalezy?
    Czekac na remontu zakonczenie i zimy rozpocznienie?
    Probowac wiec bede cierpliwie, bo do jesieni sentyment zywie:-)
    Pozdr.
  • toja50 24.10.06, 18:06
    Witam w deszczowy wtorek, niby cieplo ale...to juz nie to:-( Pozdrawiam
  • naata 24.10.06, 22:19
    Jesień! Bardzo łaskawa dla nas.Choś tęsknota za wiosna i latem u mnie wiecznie
    żywa, to cóż, myślę że przeżyję i tę porę.. A może i następne? :-))
    Pozdrówki
    --
    naata
  • paperella 25.10.06, 09:55
    Po wczorajczej probie wyslania zdjec (totalny chaos, starcilam kontrole nad
    wysylaniem zdjec0 poddaje sie. Pozdr,
  • kirke18 25.10.06, 10:49
    Środa. Środa. Środa.... daleko jeszcze?
    Mokro, nie zimno...grzyby choć są?
    Ostatnio zjadłam z octu nowy gatunek, jadłam wczoraj, dziś żyję, chyba był
    jadalny, tak przynajmniej stało w atlasie grzybów.To nazywany krowią gębą
    sarniak, a smaczny był, nie powiem!
    pozdrawiam ;-)))))
    --
    <www.katia2.pupile.com>
  • toja50 25.10.06, 12:43
    Pozdrawiam.
  • chetor 25.10.06, 13:32
    Pozdrawiam nieczasowo. "W temacie" zdjęć głosu nie zabieram, bajzlu ciąg dalszy.
  • parkowy 26.10.06, 12:40
    Bardzo dobra pogoda,jak na tę część roku,spowodowała nagły wysyp "stonki
    grzybiarskiej".Teraz przejezdzajac obok paru drzewek należy zachować baczną
    uwagę,na przemykających z koszykiem w jednej ręce,a nożem w
    drugiej,grzybiarzy.Obiekt taki,ślepy jak niemowlę we mgle,przemyka przez drogę
    ,nie do końca zdając sobie z tego sprawę.Może powinny się pojawić w sezonie
    odpowiednie znaki drogowe przy lesie?:)pzdr
    --
    ...ten od parkowania :)...
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=773&w=45584694
  • sto100 26.10.06, 12:41
    pozdrawiam, słonecznie.
  • chetor 26.10.06, 12:55
    Witam także słonecznie. Ile tych rozkopów w G-dzu, robią teraz tę część
    Chełmińskiej, która rozpływała się podczas upałów.
    Pozdrawiam
  • naata 26.10.06, 13:55
    Witam w słoneczny i niemożliwie ciepły dzionek jesienny. Faktycznie, jesień nas
    rozpieszcza. :-)
    Pozdrówki
    --
    naata
  • toja50 26.10.06, 15:41
    A te rozkopy to moze w zwiazku z wizyta podprezydenta w naszym miescie. Wokol
    Belwederu tez rozkop na rozkopie, ponoc tak bezpieczniej:-)
    Ciekawe tez po co przyjezdza, tylko odslonic? Pytam wtajemniczonych:-)
    Parkos! specjalne pozdrowienia i zrob cos z tym:-)
  • sto100 27.10.06, 07:45
    skoro świt na nóżkach, pozdrawiam.
    Nadzieja nie tylko głupich- w niedzielę śpimy dłużej. Ha!
  • chetor 27.10.06, 10:50
    Witam, na nóżkach byłem już przed świtem :|
    Od niedzieli, przez parę dni będę odczuwał tę godzinkę, ale potem wróci wszystko
    do normy ;-)
    Pozdrawiam
  • toja50 27.10.06, 13:05
    Nienaturalnie cieplo o tej porze roku, pozdrawiam.
  • naata 28.10.06, 13:53
    Witam sobotnio, i już bardzo jesiennie.
    Pozdrawiam miło i spadam, mam dziś w domku małą impezkę :)Życzę miłego łyk-endu;-)

    --
    naata
  • naata 30.10.06, 11:46
    Byłam, a tu cisza.. Nasi wyjechali? :-)

    Pozdrówki.
    --
    naata
  • sto100 30.10.06, 11:47
    nie, pracują, jak ja. pozdrawiam.
  • toja50 30.10.06, 12:58
    Inni na salonach:-) moze sie podziela fotkami? Pozdrawiam
  • toja50 31.10.06, 11:51
    Pozdrawiam deszczowy, ostatni dzien pazdziernika, buuu, teraz juz bedzie tylko
    zimniej.
  • naata 31.10.06, 12:32
    witam jeszcze słonecznie, ale juz chłod nadciąga.. jeszcze tylko listopad,
    grudzień i maj! :-))
    Pozdrówki!
    --
    naata
  • chetor 31.10.06, 16:48
    Pozdrawiam przedlistopadowo :)
  • sto100 31.10.06, 17:08
    pozdrawiam i ja.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka