Dodaj do ulubionych

Wrzesniowa lista obecnosci

IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 01.09.03, 22:21
No wiec czekam na Was moi mili :-)))
Edytor zaawansowany
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 01.09.03, 23:02
    A dzisiaj juz sie zegnam zyczac dobrej nocy.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.03, 23:14
    No to ja też, życzę dobrej nocy!
  • Gość: parkowy IP: 80.48.150.* 02.09.03, 10:24
    Nie mogę zdecydować ,gdzie się wpisać.:)Może każde z nas założy własną listę,
    na którą inni będą się wpisywać.Obroty wzrosną niemożebnie.:))
  • chetor 02.09.03, 10:26
    Taaak, Krysiaroz zamieszała :) Nie dostrzegła, że jużtaka lista została
    założona ciutek wcześniej :))
    pzdr
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.03, 11:27
    Proponuję jedną obrać na przywitanie drugą na pożegnanie, na dobranoc! :)))
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 02.09.03, 12:57
    Naata jak zwykle staje na wysokosci zadania i czesc jej za to. Nie widzialam
    ale moze to na dobre sie obroci hehe.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.03, 15:38
    A dziękuję, dziękuję za dobre słowo, Dobrodziejko :))
    Tylko które ma być które? Zostawiam to Gospodyni. Forum oczywista :))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.03, 00:29
    Padło na ten, Ano DOBRANOC...
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 03.09.03, 14:36
    A ja jak juz zalozylam to chociaz sie przywitam i do wieczora znikam.
  • chetor 03.09.03, 15:48
    Żegnam się wrześniowo-środowo :))
  • Gość: parkowy IP: 80.51.242.* 03.09.03, 23:06
    O kurcze,a miało być pożegnanie.:))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.03, 00:27
    dobranoc...
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 04.09.03, 22:19
    Jak juz zalozyla to sie wpisuje, a co :-)))
  • chetor 05.09.03, 12:14
    Żegnam się do poniedziałku.
    Otrzymałem propozycję nie do odrzucenia - kierunek, północny wschód. Pogodę
    zapowiadają niezłą.
    Pozdrawiam :))
  • krysiaroz 05.09.03, 14:13
    No to pa! jak nie do odrzucenia, czyzby to miasto na K i po polsku i w innych
    jezykach lub okolice? A pogoda rzeczywiscie super, nic tylko w droge.
    Przyjemnosci zycze.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.09.03, 14:26
    Ciekawe no nie? Jeżeli patrzeć na mapę od strony gór?
    To misto na K może być blisko :-)
    Obojętnie gdzie , miłego wypoczynku,
    reszcie B4 również :-)
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 06.09.03, 14:47
    U siebie tez wypada mi sie wpisac i pozdrowic wszystkich co w domu i na
    wyjezdzie.:-)*
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.03, 15:32
    No to ja też dokładam życzenia i cmok(a) :))
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 07.09.03, 18:12
    U siebie zegnam niedziele, byla fajna, oby tak do grudnia :-)))
  • Gość: luzak IP: *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl 07.09.03, 22:30
    come back
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 08.09.03, 19:35
    No fajnie,ze wrociles, ale jakos nie calkiem Cie widac.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 21:11
    Coś faktycznie dzisiaj pustawo, Parkowego nie widać?
    Zachorował czy co?
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 08.09.03, 22:29
    Ktos zatytuowal wrzesniowa lista pozegnan i moze sie przestraszyl, a przeciez
    tu nikt sie z nikim nie zegna, tu sie chca witac :-))
  • Gość: luzak IP: *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl 08.09.03, 22:58
    bo wole pomagac na moim forum
    ale tam malo sie dzieje teraz
    a wiecie co to znaczy 3 tygodnie zdala od cywilizacji?????????????
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 23:06
    To gdzie Ty?
    Chyba nie na pustyni???
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 23:07
    A może już się pożegnał?
    Po angielsku :))
  • Gość: luzak IP: *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl 08.09.03, 23:17
    gdzie tam pustynia polskie morze i mazur
    tak sie umowilismy ze nie bedziem miec komor tv kompow i tak dalej
    bylo extra i tak zabawa na calego
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.03, 23:50
    no to faktycznie dobry pomysł, oddech od cywilizacji
    tylko pozazdrościć:)
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 09.09.03, 12:26
    Wiemy,wiemy, rozumiemy i tez bysmy tak chcieli. Pozdrawiamy!!!
  • chetor 09.09.03, 16:47
    Żegnam się i wracam do siebie.
    Wpadłem tylko na chwilkę na forum, rzuciłem okiem, i się łobaliłem przez
    Naatkę, a raczej przez to, co gdzieś napisała z TAAAKIM błędem.
    pzdr
  • Gość: o n a IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.03, 17:23
    nooo... moze sie w kuncu nałucy? ;-)D
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 09.09.03, 18:56
    Ten to ma radoche z byle czego, nawet z glupiego bledu, ale niech tam co Naata?
    Jak mu to sprawia przyjemnosc to nas tez raduje hehe.:-)))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.03, 21:13
    Już napisałam, gdybym wiedziała na samym początku, że wpadłam do mo(ż)a... :-))
  • Gość: luzak IP: *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl 09.09.03, 22:39
    jestem jakis nieobecny
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.03, 11:37
    no bo jak sie żegnasz a nie witasz? to nie dziwota:)
    Ja mówie do wieczora raczej późniejszego :)
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 11.09.03, 15:23
    Jestem jestem a co mam nie byc i witam i sie usmiecham.!!!
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.03, 10:26
    Ja mówię do wieczora, Chetorku, jak wybywasz na łikend to do poniedziałku :)
  • chetor 12.09.03, 11:49
    Ja wybede do poniedziałku ale dzis jeszcze pedze do G... :)
    pzdr
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 12.09.03, 20:20
    Oj szkoda, ze nie wiedzialam, bym ci pomachala. Ale od wczoraj wieczora u mnie
    awaria i dopiero teraz moge sie z Wami spotkac. A z tym NA PEWNO nic nie moge
    obiecac. Widocznie przyzwyczajenie to druga natura czlowieka, a ze mam tego
    wiecej na prezydentowa sie nie nadaje.:-))) No, szkoda mialabym fajna
    rzecznikowa.:-)))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.03, 22:01
    Witam ponownie, czy jest tu jeszcze ktoś?
    Ja na rzecznikowa też się nie nadaję, ja się wcale nie nadaję :))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.03, 09:48
    Ja, już byłam, ale skończyłam przegląd "prasy" i uciekam do roboty,
    pozdrawiam prezydentową i resztę :)))
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 13.09.03, 13:57
    He,he dzieki za pozdrowienia. Widze, same kobitki pracuja, a chopy na
    wywczasach? Ci maja dobrze, co nie? Pewnie do poniedzialku.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.03, 15:27
    Zrobiłam sobie przerwę, ale dalej bo i faktury czekają...
    Też myslę, że dzisiaj, nikogo oprócz mnie nie będzie :) Dobrze,że pogoda
    dopisuje :)
  • krysiaroz 14.09.03, 18:36
    Pozdrawiam w polowie wrzesnia, w niedzielny wieczor.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.03, 15:24
    Jak widać byłam i uciekam, do wieczora i to póxnego :)
  • luzak83 15.09.03, 19:45
    juz wstalem
    wiec jestem
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.03, 17:59
    A dzisiaj?
    Ja jestem ale tu nikogo nie ma...
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 16.09.03, 22:47
    Tak, wyjatkowo pusto tu dzisiaj, moze juz tak zostanie? Chetor ma cos lepszego
    do roboty, ale nie chce podzielic sie z nami, wiec nam pozostaje tu
    zagladanie.A Parkowy no coz, tez nie ma czasu. Ale moze na tym kabaretowym
    forum nie warto pisac? Ale zycie to tez kabaret. Pozdrawiam i pisze dalej.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.03, 23:11
    Myślę sobieeeee, piszemy? Piszemy!
    Jak zmienicie zdanie dajcie znać...
    Póki co pozdrawiam.

    PS.. nie wiem dlaczego kabaretowe? Mogłabym tu linki podesłać/zapodać/ bardziej
    kabaretowe, a są jeszcze gorsze, no chyba, że poziom za niski???? ... no ale
    wiadomo, jak nie to nie, to tyle...
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 16.09.03, 23:28
    Przeciez to nie moje okreslenie, tylko Pana P. z Polic, i nie ukrywam, ze mnie
    troche ubodlo. :-)))
  • Gość: parkowy IP: 80.48.150.* 17.09.03, 00:02
    Kochana Krysiuroz,nie było moim zamiarem obrazić Ciebie!Kabaretem nazwałem jedynie ciągłe obiecanki pewnej pani N z Tych.No powiedz sama,czy to nie kabaret?:)
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.03, 00:24
    No nieee... dobra, to ja czuję sie odpowiedzialna za kabaret...wiedziałam, ale
    zawsze mnie do satyry ciągnęło :D
    ale i tak mnie ubodło..
    Ale pozdrowię, jak zawsze :)
    raz jeszcze dobranoc
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 17.09.03, 10:18
    Pozdrawiam, pozdrawiam i niech nie bodzie.:-)
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.03, 10:30
    No właśnie niech nie bodzie ;-)
    pozdrawiam
  • chetor 17.09.03, 15:27
    Bez bodzenia, bez podejrzeń, żegnam się cokolwiek smętnie, do jutra.
    I załóż Naata wąteczek :))
    pzdr
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.03, 18:07
    Nie tylko Ty, Chetorze smętny jesteś, mnie też dzisiaj Ktoś, no może nie
    obraził, ale uraził... A poskarżyć nie ma gdzie :(( Takie życie, smutne...
    Może jeszcze ktoś tu zabłądzi?
    pozdrawiam
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 17.09.03, 21:30
    Ale smecicie az i mnie sie smetno zrobilo, ale niech Was, jutro bedzie lepiej
    i nie obrazac mi sie tutaj.No :-)))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.09.03, 21:52
    No dobrze, posłucham Cię, może będzie lepiej?
    No to do jutra :)
  • luzak83 17.09.03, 22:59
    a czy jutro nie zaczyna sie dzis
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.03, 11:19
    Właśnie trwa ale Luzaki jeszcze śpią i marzą o następnym urlopie :)))
    Ja włśnie uciekam w rzeczywistość,może do wieczora? Może ktoś odwiedzi forum???
    Pozdrawiam
  • chetor 18.09.03, 12:03
    Żegnam się na dzisiaj, ruszam w drogę, zajrzę jutro :)))
    pzdr
  • Gość: o n a IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.03, 13:34
    Wpadłam i się przeraziłam, o co chodzi????? jak tak dalej będzie.... ???
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 18.09.03, 15:24
    Chyba tak bedzie, beda wpadac i wypadac i ruszac w droge, hehe to maja zycie a
    my ???????/
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.03, 20:58
    A my??? No właśnie! Nie wiem, jak Tobie Krysiu? Mnie nie bardzo odpowiada
    bierność i siedzenie w domu, ale to już niedługo!
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 18.09.03, 21:07
    Oj ja nie siedze w domu, a jak siedze to tak jakbym nie siedziala, kurcze,
    stale cos ale to juz nie takie unormowane od do. Tylko przypadek goni
    przypadek, a tych przypadkow jest o duzo za duzo, ale coz, cos trzeba robic. I
    wychodzi na to ze niby nic a ja jestem zmeczona i musze odpoczac przy komp.
    Pozdrawiam
  • naata 18.09.03, 21:58
    Ależ, ja wierzę Krysiu! Kiedy pracowałam, byłam zmęczoną, ale czasu miałam
    więcej niż teraz! Nie cierpię takiego rozlazłego stanu bezczynności, myślę o
    konkretnym zajęciu...
  • chetor 19.09.03, 13:00
    Odmeldowuję się na łikend.
    Naata czekam na jakieś wieści mailowe :))
    pzdr
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.09.03, 13:06
    Życzę miłego łikendu! Pogoda jeszcze ładna! Do poniedziałku.
    Jak trzeba będzie, napiszę :)pozdrawiam
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 19.09.03, 22:26
    Co to znaczy: "jak trzeba bedzie", zawsze trzeba, a na Naate licz, licz to
    bedziesz musial.
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.03, 10:04
    Otzymywanie listów każdemu sprawia radość, nacie też, a co!
    Musiał nie musiał ale by napisał :-)
  • luzak83 19.09.03, 22:27
    juz wstalem wiec jestem
  • Gość: AS IP: *.interserv.net.pl / *.interserv.net.pl 20.09.03, 10:07
    jestem-więc wstałem
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 20.09.03, 15:56
    Szkoda, a myslalam, ze napiszesz: jestem - wiec bede. Trudno, ze tylko wstales,
    ale dobrze, ze sie odezwales. Pozdrawiam
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.03, 17:30
    Zdziwiona lekko z przymróżeniem oka, powiadam, nie ten co jest a ten co
    wstanął :))
    Czy mnie się tylko wydaje? Czy AS tu był i nie jest?
    Krysiuroz nie dla nas takie późne wstawanie, my stara szkoła reagowania na
    budzik, bacznością :-))
  • Gość: parkowy IP: 80.51.242.* 20.09.03, 18:49
    Chetor ,popraw Naatę ,bo mnie nie wypada.:))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.03, 18:59
    no dobra nie wiem skąd sie to mruganie wzięło :(((
  • Gość: parkowy IP: 80.48.150.* 20.09.03, 19:14
    Popraw resztę skoro nasz miłościwie panujący nie widzi...:))
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.03, 19:36
    Nie wiem, płakać chyba będę, może przestanę pisać nawet? Nie wiem? Czy jest na
    to naukowe wytlumaczenie? A tak się starałam :((
    Dobra, dobra, wiem co powie Parkowy :)
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.03, 22:09
    No dobra, ale ja nie piszę po ŚlonZku, a "napewno" to mam do końca życia
    zakodowane, no i tyle, bendzie...
  • Gość: parkowy IP: 80.51.242.* 21.09.03, 11:28
    No,nie załamuj się.:)Przecie każdy wie,że robisz kontrolowane errory,aby
    dać szansę Chetorowi.:))
    pzdr
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.03, 11:59
    No i tu nie wytrzymałam i jednak napiszę ;-)
    pozdrawiam wszystkich forumowiczów z Parkosiem na czele :)
  • luzak83 21.09.03, 22:34
    juz jestem po weekandzie
  • Gość: o n a IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.03, 22:47
    Na weekandę biorę i roztrząsam, niech się roztrząśnie ...a co!
    i pozdrawiam ,za karę ! ;-)))
  • luzak83 21.09.03, 22:48
    witam ona
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 21.09.03, 23:01
    No to na koniec dnia zdazylam sie zameldowac. Witam wszystkich po upalnyn,
    pierwszym dniu jesieni i oby tak dalej/ z tym upalem /.Pozdrawiam
  • luzak83 21.09.03, 22:59
    czy w nocy wszyscy spia czy tak imprezy weekandowe wyczerpuja??
  • Gość: naata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.03, 08:48
    Impezy, gościny, mecze ... za dużo, jak na jeden łikend :)
  • krysiaroz 22.09.03, 15:30
    Fajnie, przynajmniej sie cos dzieje, tylko Chetor troche smutny, bo nie moge Mu
    pogratulowac, a bylam pewna na 100%, no trudno, chociaz jak wczoraj ogladalam
    mecz to tez kibicowalam za Apatorem, to tak po znajomosci Chetorku, ale szkoda,
    zawiedli mnie, myslalam, ze z takim skladem to nie ma wyjscia tylko byc
    mistrzem ,ale vice tez jest dobrze. No i mecz od polowy ciekawy. Pozdrawiam
  • chetor 22.09.03, 15:38
    krysiaroz napisała:

    > Fajnie, przynajmniej sie cos dzieje, tylko Chetor troche smutny, bo nie moge
    Mu
    >
    > pogratulowac, a bylam pewna na 100%, no trudno, chociaz jak wczoraj ogladalam
    > mecz to tez kibicowalam za Apatorem, to tak po znajomosci Chetorku, ale
    szkoda,
    >
    > zawiedli mnie, myslalam, ze z takim skladem to nie ma wyjscia tylko byc
    > mistrzem ,ale vice tez jest dobrze. No i mecz od polowy ciekawy. Pozdrawiam

    Mnie też zawiedli ale ja nie byłem pewny na 100%. Wręcz chyba odwrotnie,
    chociaż całym sercem za swoimi. Skład jak skład - w Częstochowie jednak było 3
    obcokrajowców. Szkoda mi Ząbika - taki zasłużony dla żużla ale taktyk z
    niego "pożal się Boże", powinien odejść.
    Na tym świat się nie kończy - jeszcze parę miesięcy i znowu będzie liga, a po
    drodze zmiany regulaminu, transfery itd :))
    pzdr
  • Gość: warionucha IP: *.spray.net.pl 22.09.03, 23:51
    Jam Ci tez kibic regionu i za Apatorem byłem - póki co bijmy 7000 wpisów,
    Apator tez sobie poradzi ;-))

    W


    chetor napisał:

    > krysiaroz napisała:
    >
    > > Fajnie, przynajmniej sie cos dzieje, tylko Chetor troche smutny, bo nie mo
    > ge
    > Mu
    > >
    > > pogratulowac, a bylam pewna na 100%, no trudno, chociaz jak wczoraj oglada
    > lam
    > > mecz to tez kibicowalam za Apatorem, to tak po znajomosci Chetorku, ale
    > szkoda,
    > >
    > > zawiedli mnie, myslalam, ze z takim skladem to nie ma wyjscia tylko byc
    > > mistrzem ,ale vice tez jest dobrze. No i mecz od polowy ciekawy. Pozdrawia
    > m
    >
    > Mnie też zawiedli ale ja nie byłem pewny na 100%. Wręcz chyba odwrotnie,
    > chociaż całym sercem za swoimi. Skład jak skład - w Częstochowie jednak było
    3
    > obcokrajowców. Szkoda mi Ząbika - taki zasłużony dla żużla ale taktyk z
    > niego "pożal się Boże", powinien odejść.
    > Na tym świat się nie kończy - jeszcze parę miesięcy i znowu będzie liga, a
    po
    > drodze zmiany regulaminu, transfery itd :))
    > pzdr
  • naata 23.09.03, 10:20
    Zbliżamy sie do 7000 a temat żużlowy dobrze nam w tym słuzy, też. :-))
  • krysiaroz 23.09.03, 10:23
    Naata zawsze z trafnym spostrzezeniem. No i witamy Wario, fajnie ze wpadles,
    szkoda ,ze tak rzadko. Pozdrawiam
  • chetor 23.09.03, 10:39
    krysiaroz napisała:

    > Naata zawsze z trafnym spostrzezeniem.

    Żeby jednak trafiła tam gdzie powinna ;-)
  • krysiaroz 23.09.03, 10:54
    Na razie Was zostawiam hehe obowiazki szkolne wzywaja. Narazie Pa.
  • naata 23.09.03, 11:04
    Jak widzisz Chetorku trafiam, jakem do mo(ż)a wpadła :-)
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 23.09.03, 18:46
    Obecna, troche nerwowa dzisiaj, bo jak sie dowiedzialam, ze do naszego szpitala
    jedzenie woza z Torunia to mna zatrzeslo. To w Grudziadzu nie ma komu gotowac,
    czy ktos na glowe upadl,jezeli mu wyszlo, ze to taniej, a ze zimne obiady i
    niesmaczne i byle jakie/ Chetor razem? osobno? maci mi sie z nerwow ratuj /Czy
    szpital to schronisko dla zwierzat, ZOO jakies, no nie. Ide sie uspokoic.
  • Gość: krysiaroz IP: *.grudziadz.sdi.tpnet.pl 23.09.03, 23:03
    No i nikt nie ma nic na ten temat do powiedzenia, to ja jaks szurnieta jestem?
    zgroza.
  • chetor 24.09.03, 09:50
    Gość portalu: krysiaroz napisał(a):

    > Obecna, troche nerwowa dzisiaj, bo jak sie dowiedzialam, ze do naszego
    szpitala
    >
    > jedzenie woza z Torunia to mna zatrzeslo. To w Grudziadzu nie ma komu
    gotowac,
    > czy ktos na glowe upadl,jezeli mu wyszlo, ze to taniej, a ze zimne obiady i
    > niesmaczne i byle jakie/ Chetor razem? osobno? maci mi sie z nerwow
    ratuj /Czy
    > szpital to schronisko dla zwierzat, ZOO jakies, no nie. Ide sie uspokoic.

    Ten temat poruszyłem jużw innym wątku, tak jak Ty.
    A "niesmaczne" - jest okay :)
    pzdr
  • krysiaroz 24.09.03, 10:23
    Niesmaczne wiem, to przymiotnik lub przydawka jak kto woli, chodzilo mi o byle
    jaki, ale jak cisza tzn dobrze hehehehehehe czyli osobno.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka