Dodaj do ulubionych

Dębiczanie za granica

12.10.06, 22:50
Czy są na forum jacys Dębiczanie piszący/pracujący/ mieszkajacy za granicą
Edytor zaawansowany
  • gloubiboulgomm 25.10.06, 21:39
    marble.arch napisała:

    > Czy są na forum jacys Dębiczanie piszący/pracujący/ mieszkajacy za granicą

    Dzien dobry. Jestem Debiczano-Wilniano-Litwinem. Pisze z Francji.
  • marble.arch 25.10.06, 22:34
    witam a ja pisze z Wielkiej Brytanii :-)
    Dębiczanie zza granicy łączmy się !!
  • marble.arch 30.10.06, 20:25
    Uwielbiam Włochy...:-) a skad dokladniej , ktory region?
  • jolitha 31.10.06, 16:07
    Ty pewnie Londyn? Czy cos bardziej oryginalnego? Ja sie wlasniej zastanawiam
    nad Gb w te wakacje, ale nie wiem czy czasowo dam rade, a chcialabym moj
    angielski jeszcze troche polepszyc. Nie slyszalas o jakichs tanich kursach moze?
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • marble.arch 01.11.06, 00:58
    Londyn...:-)
    Dla obywateli UE kursy sa za darmo -najczesciej 2 razy w tyg...z tym ze trzeba
    sie zazwyczaj miesiac, dwa wczesniej zapisac, przejsc rozmowe na podst ktorej
    zakwalifikuja Cie do odpowiedniej grupy...wiec jesli przyjezdrzasz na dluzej to
    watro...jesli na kilka tygodni lepiej pomysl o jakims platnym.
    jest ich bardzo duzo.Rozpietosc cen takze :-).konkretnie ciezko cos polecic ale
    wybierz cos blisko od miejsca gdzie bedziesz mieszkac
  • gloubiboulgomm 05.11.06, 20:24
    marble.arch napisała:

    > Uwielbiam Włochy...:-) a skad dokladniej , ktory region?


    Jesli pytanie dla mnie, to pisze z REIMS. Stolica Szampanii...i katedra z 12-
    ego wieku. 15o km od Paryza.
    We Francji od 1966r...juz.
  • femonka 04.11.06, 20:00
    Hej pisze z niemiec.Okolice norynbergi.
    Jak dawno opusciliscie ojczyzne?
  • marble.arch 05.11.06, 11:02
    Ja juz prawie 3 lata....
  • jolitha 06.11.06, 13:26
    ja dopiero 2 miesiace, ale nie sadze, ze wroce jeszcze do Polski na stale. A wy
    jestescie tymczasowo czy tez na stale wyjechaliscie?
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • marble.arch 06.11.06, 14:24
    Ja tez jeszcze troche tu posiedze :-) planuje powrot za jakies 2-3 lata:-)
    zobaczymy jak to bedzie w rzeczywistosci..., ale jestem optymistka.
  • marble.arch 06.11.06, 14:57
    ja pracuje w banku.
  • agxa1 06.11.06, 14:59
    Witam wszystkich,
    tez mieszkam i pracuje w Londynie :-)Pracuje w tutejszej "rzadowce"
  • jolitha 06.11.06, 15:13
    Ja studiuje i jestem na etapie szukania pracy.Wy konczylyscie studia w Anglii
    czy w Polsce?
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • marble.arch 06.11.06, 15:16
    Ja skonczylam studia w Polsce i wyjechalam do UK po roku pracy w Polsce (mialam
    dosc :-)
    studiowalam ochrone srodowiska a teraz robie cos zupelnie innego, ale takie
    zycie i nie narzekam :-)
    A ty co zamierzasz studiowac?
  • marble.arch 06.11.06, 15:17
    sorry co studiujesz? nie doczytalam :-)
  • jolitha 06.11.06, 15:25
    Pierwszy rok mgisterki : Jezyki i cultury Azji i Afryki :)
    Nie mialyscie problemow z uznaniem waszego wyksztalcenia? Czy w ogole na to nie
    patrzyli?
    P.s. Wreszcie sie forum rozkrecilo dzieki temu watkowi ;)
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • marble.arch 06.11.06, 15:48
    tak naprawde to nikt na to nie patrzyl...wpisalam do cv mgr inz. i tyle...nikt
    o nic nie pytal.
    Gdzies slyszalam ze nasz polski mgr to niby odpowiednik licencjata w Anglii
    (nie wiem jak w pozostalych krajach), ale z wlasnego doswiadczenia powiem ze
    malo kto o tym slyszal( chyba tylko Polacy :-))
    Najwazniejsza w moim przypadku ( w kazdym chyba zreszta) byla rozmowa
    kwalifikacyjna
  • marble.arch 06.11.06, 15:50
    twoj kierunek studiow-super! W styczniu bylam w Indiach...piekny kraj no i
    kultura.....
  • agxa1 06.11.06, 15:19
    Marketing i zarzadzanie skonczone w PL
  • jolitha 16.12.06, 10:52
    Forum znow wygaslo wiec podnosze pytaniem czy wracacie na swieta i na ile? A
    przy okazji sie pochwale, ze wlasnie zdalam swoj pierwszy egz. 28\30. Ustny..,
    ale sie omeczylam, zeby sie wyslowic...A jeszcze czesc tekstow byla po
    angielsku, wiec moj mix mysleniowy polsko-wlosko-angielski byl trudny do
    przelozenia na slowa...
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • agxa1 16.12.06, 17:17
    no niestety my zostajemy w uk na swieta...brak urlopu :-( jedziemy dopiero po
    nowym roku.
    Gratuluje zdania egzaminu!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.