DOBRY GINEKOLOG Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • witam, proszę Was o opinie na temat ginów w Lubinie. Chciałabym zmienić
    doktorka, lecz nie wiem na jakiego, moze Wasze opinie mi pomogą...
    pozdrawiam
  • ...witamy na forum Lubin....
    mogę ci polecić panią doktor ginekolog Zielińską, która przyjmuje w przychodni
    prywatnej (chwilowo nie pamietam nazwy ale jak tylko sobie przypomnę to ci
    napiszę) na ulicy bodaj że Krupińskiego tuż za szkołą podstawową nr 3 na
    ustroniu.....
    ...chodzi do niej zarówno moja matka, jak i każda z moich dziewczyn, a
    skończywszy na obecnej mojej żonce....:)))))
    ...prywatnie bierze ok 50 zł, ale opłaca się, oj opłaca....:))))))
    pozdrawiam....
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • bardzo dobrą opinię ma pani Dajnowska. Chyba przyjmuje w kilku miejscach. AMEZ,
    Lubmed, ale to trzeba sprawdzić.
  • Zgadza się. Pani Dajnowska jest świetną ginekolog. Mówi wszystko i językiem na
    tyle zrozumiałym, że się wszystko wie. I pożartować z nią można. I na badania
    wszystkie wyśle. I podejrzenia ma dobre. Szczerze polecam!
    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • Dziwnie to zabrzmi ale równierz popieram pani Dajnowska wspaniała jak trzeba
    to zbada w ciemno przy pierwszej wizycie pigułek nie wypisuje bez wstępnego
    badania jak niektórzy ginekolodzy w lubinie. Bo znam przypadki gdzie młode
    dziewczyny chodzą do ginekologa po każdą recepte do innego i każdemu wciskają
    kit że jej lekarz nie mógł jej przyjąć i ona tylko recepte chce a nigdy nie
    była badana bo sie boi lub sie wtydzi. A ja sam do pani Dajnowskiej po recepty
    chodziłem ale zato pinować musze wszystkich badań mojej dziewczyny. A
    zapomnieł bym faceci chyba wolą by ich kobiety chodziły do kobiet ginekologów.
    A szanowny Szkodniku pani dajnowska jest najładniejszą panią ginekolog jaką w
    życiu widziałem. Polecam paniom które kiedyś mażyły o .... z inną kobietą:)

    POZDRAWIAM

    HEKTOREK
  • hektorek napisał:

    > Dziwnie to zabrzmi

    I rzeczywiście - na cztery posty polecające ginekologa (lekarza bądź co bądź
    typowo kobiecego) dwa to posty FACETÓW (sic!) - v200coś tam nie liczę, bo nie
    wiem, jakiej płci.

    Ale roksana - idź do Dajnowskiej - jak widzisz oprócz tego, że miła, to jeszcze
    ładna. Choć dla Ciebie to pewnie nie ma znaczenia :-)

    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • DZIĘKI ZA OPINIE... SZCZERZE MÓWIĄC OBAWIAŁAM SIĘ, ŻE POELCICIE MI LEKARZY Z
    FEMINY, ALE NA SZCZĘSCIE JEST INACZEJ, SKORZYSTAM Z POMOCY PANI DAJNOWSKIEJ.
    POZDRAWIAM
  • ....dlaczego obawiasz się lekarzy z feminy, mów prędziutko, coś z nimi nie
    tak....????
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • Jakiej feminy bo nie w temacie jestem?

    POZDRAWIAM

    HEKTOREK
  • hektorek napisał:

    > Jakiej feminy bo nie w temacie jestem?
    >

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=216&w=2540423&v=2&s=0

    www.femina.lubin.pl/


    --
    *strawberry truskawkowe na bezbarwne dni* nosowska
    •••
  • co do Feminy, to oki jest chwalona, ale jak są jakieś większe problemy, to
    odsyłają wówczas na Bema... dlatego mimo miłej atmosfery w feminie, wolę
    szpital :-) pozdrówka
  • roksana78 napisała:

    > co do Feminy, to oki jest chwalona, ale jak są jakieś większe problemy, to
    > odsyłają wówczas na Bema... dlatego mimo miłej atmosfery w feminie, wolę
    > szpital :-) pozdrówka

    Dobry wybór ;)

    --
    *strawberry truskawkowe na bezbarwne dni* nosowska
    •••
  • .....dzięki za pomoc dziewczyny, niedługo będę musiał gdzieś żonę usadowić, a
    zupełnie nie wiem gdzie.....:))))))
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • Kogo wreszcie wybrałaś? Zadowolona jesteś?
    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • Magda, no i wybrałam P. Dajnowską i wcale się nie zawiodłam, Pani dr faktycznie
    mówi bardzo zrozumiale i jasno, że wszystko da się zrozumieć, umie też
    pocieszyć człowieka, a tego najbardziej potrzebowałam, dała mi mnóstwo
    nadzieji :-))) pozdrówka
  • ...nadziei na co ????......
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • na lepsza przyszłą ciązę :-)
  • ....czy to znaczy, że jedną masz już za sobą....????
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • Ale Ty jesteś ciekawski Szkodnik!
    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • no własnie ciekwawski jesteś szkodniku :-))))
    no a ciązę pierwszą poroniłam w 12 tygodniu :-(((
  • roksana78 napisała:

    > no własnie ciekwawski jesteś szkodniku :-))))

    ....jestem ciekawski, jestem ale mam swój powód.....:))))

    > no a ciązę pierwszą poroniłam w 12 tygodniu :-(((

    ....bardzo mi przykro, mam nadzieje że tym razem lepiej będzie...:))))
    poroniłaś jak widzę pod koniec okresu niebezpiecznego....
    a czy zdradzisz mi tą tajemnicę jak to się stało że poroniłaś ???? wybacz moją
    ciekawość, ale żona moja jest w 9 tygodniu i chciałbym wiedzieć jak najwięcej,
    coby ustrzec ją przed jakimiś ewentualnymi niedopatrzeniami......:)))))
    pozdrawiam....


    PS
    jesli nie tutaj, to poproszę o maila na podany wyżej adres, thx :)
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • SZKODNIK NIE WIEM CZY JA SLEPA JESTEM CZY CO, ALE TWOJEGO @ NIE WIDZĘ, PODAJ @
  • ...jak to nie widzisz??? szkodnik1@gazeta.pl
    przepraszam, że nie podałem od razu.....:))))))))))))
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • Powodzenia Szkodniku
    --
    POZDRAWIAM

    HEKTOREK
  • szkodnik1 napisał:

    > roksana78 napisała:
    >
    > > no własnie ciekwawski jesteś szkodniku :-))))
    >
    > ....jestem ciekawski, jestem ale mam swój powód.....:))))
    >

    Mów głośno. Nie ma się co wstydzić. Przecież na forum to my wszyscy jedna
    wielka rodzina.
    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • Nie wiem dlaczego tak negatywnie jesteście nastawieni do "Feminy"? Rodziłam tam
    prawie 7 miesięcy temu i jestem bardzo zadowolona. Podczas ciąży też chodziłam
    do "Feminy". Może są osoby którym coś się nie podobało, ale nie chciałabym
    rodzić na Bema. Mój starszy syn leżał tam na pediatrii to mi wystarczy. Poza
    tym po porodzie korzystałam z porad w Feminie i to zupełnie bezpłatnie. Wiadomo
    podczas ciąży płaciłam i po porodzie też, ale tylko dlatego że leżałam na sali
    jednoosobowej. Myślę,że nie można tak uogólniać.
  • ...dobrze ciociu madziu, będę tatusiem....:)
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    *** FEN ***
  • szkodnik1 napisał:

    > ...dobrze ciociu madziu, będę tatusiem....:)

    Domyślna jestem; puchnę z dumy.
    --
    Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić.
  • Czy mozecie mi powiedziec gdzie na 100 % przyjmuje Pani Dajnowska obecnie? I
    czy prywatnie czy na kase? dziekuje.
  • ....na 100% Pani Dajnowska przyjmuje w Lubmedzie....
    rejestracja od 8.00 do 14.30....
    Pani doktor przyjmuje od 12.00 do 14.00....
    nr telefonu - 846 37 70

    ....czy taka odpowiedź jest wystarczająco wyczerpująca....??? :))))
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***forumus weteranus***
    ***Forum Erotica Nova***
  • Alez oczywiscie, ze wystarczajaca-nawet bardzo:) Dziekuje serdecznie:)
  • a czy ktoś poleciłby Iżycką?
  • ja polecam :) Bardzo fajna babka, miła i wydaje mi sie ZNA SIĘ NA RZECZY :))
    teraz przenisła swój gabinet z Odrodzenia na Jana Pawła (nowy blok obok pętli
    na ustroniu). Chodzę do niej już z 10 lat i nie zawiodłam się .
  • Słuchajcie, a czy któryś z tych polecanych ginekologów ma doświadczenie w
    prowadzeniu ciąż szczególnej troski, takich które są w jakiś sposób zagrożone.
    Poszukuję naprawdę dobrego gina z doświadczeniem i wieloletnim stażem. Nie
    koniecznie musi być z Lubina, może np. z Legnicy?
  • Cześć! jestem po raz pierwszy na tej stronie i właśnie czytam opinię na temat
    lubińskich ginekologów, Przystanęłam trochę na Twojej opinii, bo szczerze
    mówiąc mam dobre zdanie o lubinskiej Feminie i tamtejszym personelu lekarskim,
    jakbys była tak uprzejma napisz mi czego ewentualnie moge sie obawiać z ich
    strony, i jakie masz wobec nich zarzuty, z góry dzięki :-)
  • JA POLECAM IŻYCKA JEST DOBRYM GINEKOLOGIEM WIZYTA Z POBRANIEM CYTOLOGII
    KOSZTUJE 100ZL.
  • Co o nim sądzicie? Wiem że założył Feminę, ale jakim jest lekarzem ,czy dużo
    bierze za wizytę, gdzie teraz przyjmuje? Nikt na jego temat nic nie pisze.......
    Wiecie, ja jeszcze mieszkam we Wrocławiu, ale przeprowadzam się spowrotem do
    Lubina, 7 lat temu kiedy byłam w ciąży to do niego trafiłam z prawie poronioną
    ciążą, jemu zawdzięczam że mój synek został uratowany...ale tak naprawdę to nie
    wiem jakim jest lekarzem.
    I tak na marginesie proszę napisać mi gdzie jest ten Lubmed, gdzie przyjmuje
    P.Dajnowska? bo po prostu nie wiem.....
  • Lubmed ma 3 przychodnie. Na Gwarków, na Armii Krajowej i na Wyszyńskiego.
    Telefon do jednej z nich to: 8470731. Można chyba zapytać o doktor Dajnowską.
  • Dla mnie jest najlepszy Wydra. Jest to lekarz z powołania. Bardzo interesuje
    się pacjenkami. Można z nim o wszystkim porozmawiać a przee wszystkim bardzo
    dobrze leczy. Zna się na rzeczy, jest bardzo delikatny i potrafi dobrać leki
    dla każdej kobiety z osobna. Przyjmuje prywatnie na leśnej (50zł) i w Amezie a
    także w szpitalu na Bema
  • Bylam u pana Rojka, ktory jest nota bene z Legnicy, a u nas przyjmuje w o
    Lubmedzie na ul. A.Krajowej. Bardzo mily i sympatyczny!!
  • Polecam wspomnianą na początku p. doktor L. Ziębę-Zielińska. bardzo cierpliwa i
    nie bierze dużo 30 zł prywatna wizyta. Rano przyjmuje takze na kase wiec jezeli
    kogos nie stac to nie przeszkadza mozna zapisac sie na kase. Przyjmuje na ul.
    Krupińskiego 39 tel. 8470647
  • jesli jestes w ciazy zastanow sie gdzi chcesz rodzic jesli na Bema to polecam
    Dr.Obare jest droga ale dba o swoje pacjetki- prywatne i jesli ciaza jest
    wysokiego ryzyka napewno zajmie sie niom bardzo dobrze, ale jesli wybierzesz
    Femine szukaj lekarza ktory pracuje wlasnie tam pamietaj ze zawsze trzeba
    szukac lekarza ktory pracuje tam gdzie zamierzasz rodzic -jesl oczywiscie
    chcesz miec ty i twoje dziecko dobra opieke wiem cos otym bo sama mam dzieci
  • osobiście odradzam dr Iżycką, która wyszukuje pacjentkom choroby tylko po to, żeby kasę ciągnąć i dr Mikłaszewicza za olewający stosunek do pacjentek, także zaprzeczanie samemu sobie
  • oj niemiło wspominam tę Panią dr :-(
    niesympatyczna dla nieswoich pacjentek, oj bardzo niesympatyczna!!
    ale ponoć bardzo dobra
  • lekarz z powolania...interesuje sie paccjentkami...hm...nei wiem co
    myslec..synowie tez powiini na ginekologow moze pojsc...
  • Potwierdzam że dr Mikłaszewicz ma bardzo olewający stosunek do pacjentek, niby
    jest miły udaje że coś tam tłumaczy ale w sumie to same pierdoły; z jakimkolwiek
    problemem przyszłoby się do niego to jego odpowiedź jest zwykle w stylu:
    studentki tak mają albo w życiu kobiety jest taki czas kiedy... ble ble ble a
    już nie wspomnę że żadnych badań dodatkowych nie robi, za to bardzo chetnie
    wypisuje tabletki
  • Popieram! Nie można uogólniać, a poza tym też uważam że Femina nie jest zła...
    Jako jedyny lekarz w Lubinie przyjął mnie dr. Kazi. Zresztą póki co nie mam
    zamiaru zrezygnować z usług Feminy. Wiele słyszałam dobrego i złego, a Mi dali
    się poznać z tej dobrej strony...
    --
    Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne lub powoduje tycie...:-)
  • Zgadzam się z Tobą Roksanko, fatalna kobieta.
    --
    Magda i malutka Natalka 04.10.2004r.
    gg:1051290
  • Witajcie!
    A co myślicie o dr Kozubiku? Gdzie przyjmuje? Dzieki :)
  • Moja opinia na temat dr Obary. Uważam, że nie ma lepszego ginekologa w Lubinie
    i nie tylko. Profesjonalistka najwyższej klasy. Może i droga, ale skuteczna.
    Chcesz być obiektywnie zdiagnozowana i wyleczona ... idź do dr Obary.
  • Niemiła i niesymoatyczna i niedelikatna.Jesli ktos chce byc potraktowany
    przedmiotowo to niech idzie do niej
  • oj oj! Pisze się i mówi tą pani, a nie tę panią, gdyż rzeczownik pani jest
    rodzaju żeńskiego!!
    --
    sama sama !!!
  • boowoman napisała:

    > oj oj! Pisze się i mówi tą pani, a nie tę panią, gdyż rzeczownik pani jest
    > rodzaju żeńskiego!!


    Poradnia językowa PWN:


    pyt. - Moje pytanie dotyczy poprawności używania "tą" i "tę". W słowniku można
    znaleźć: B. "tę", N. "tą". Wielu ludzi mówi np. tą książkę, tą piłkę, choć
    zgodnie z deklinacją tego zaimka powinino zostać użyte "tę". Czy obie te formy
    są dopuszczalne dla biernika?

    odp. - W bierniku "tą" jest dopuszczalne tylko potocznie. Językoznawcy różnie tę
    opinię uściślają. Jedni mówią, że biernikowe "tą" można tolerować tylko w
    swobodnym języku mówionym, inni – że także w nieoficjalnych tekstach pisanych,
    np. w prywatnej korespondencji. Ci, którzy bardzo dbają o poprawność wypowiedzi,
    starają się nie używać biernikowego "tą" w ogóle.
    — Mirosław Bańko, PWN
    slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?szukaj=t%EA%20t%B1&od=20
    ***********************************

    A poza tym takie publiczne zwracanie uwagi na ewentualne błędy jest chyba nie na
    miejscu. forum.gazeta.pl/forum/1904849,62605,1617503.html



    --
    miastomania.. maniakalna, horrendalna, absurdalna, łatwopalna..
  • Obara jest super zabiegowcem, chirurgiem a nie psyhiatrą .. jeśli chcesz się
    wyspowiadać a nie wyleczyć to idź do księdza lub dr Iżyckiej lub dr Dajnowskiej
  • Nie znam w/w dr, ale mogę serdecznie polecić dr Pańszczyka. przyjmuje w
    Lubmedzie zamiast Dajnowskiej (o której nic złego nie powiem, ale też nic super
    dobrego - lekarz jak lekarz). Pierwszy raz u lekarza poczułam sie jak ktos
    naprawdę ważny, wypytał mnie o historię chorobową rodzny, bez żadego problemu
    zrobił mi USG na miejscu, itp. duzo pisać. jeśli ktos z was jest nie
    zadowolony z dotychczasowego leczenia, to warto sprobować. przyjmuje na kase
    chorych i bez problemu można się do niego zapisać i nie czeka się w długich
    kolejkach. Polecam
  • proszę mi powiedzieć w jakich godzinach przyjmuje w jakie dni i gdyby pani
    mogła to nr. do rejestracji .diękuję.
  • Mam pytanie: czy dr Obara pracuje w szpitalu na Bema i gdzie przyjmuje
    prywatnie!
    Z góry dziękuję za odpowiedzi
  • Witam! Dr Obara pracuje na Bema - tam jest ordynatorem. A swój prywatny gabinet
    ma na Ustroniu IV, przy drodze, naprzeciwko stacji paliw BP.
  • Czy jest jakis w Lubinie? Mam problemy z okresem po odstawieniu tabletek..
    --
    biegajznami.pl/
    www.antstore.net/index.php?c=14
  • aha i jeszcze jedno, gdzie mozna zrobic usg wewnetrzne (chodzi o zdiagnozowanie
    endometrium)??
    --
    biegajznami.pl/
    www.antstore.net/index.php?c=14
  • Chyba masz za dużo wolnego czasu i nudzisz się, że chce Ci się po słownikach
    zapewne internetowych;) cha cha grzebać.
  • Dziękuje za odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie: czy dr Obara prowadzi gabinet ginekologiczno - położniczy czy ginekologiczny?
  • ginekologiczno-połozniczy . Pozdrawiam
  • W zeszłym roku byłam kilka razy prywatnie u dr. Obary,zakładała mi spiralkę za
    która zapłaciłam 300 zł+wizyta+usg.Spiralka miała być na 3 lata.Po pół roku
    pojechałam do niej na kontrolna wizytę i pani dr stwierdziła że spiralka się
    obsunęła i mogę być w ciąży!Za usunięcie spiralki i usg skasowała mnie 100
    zł.Koleżanka miała podwiązywanie jajniki po cesarce "prywatnie"przez ww.panią
    dr,za zabieg zapłaciła na bema 1000 zł po czym po 2 latach zaszła w
    ciążę.Owszem,może i p.Obara jest miła ale to chyba nie o to chodzi.
  • moje dwie ciąże prowadził drMikłaszewicz.Przyjmuje w Lubmedzie na Gwarków,w MCZ
    i jeszcze prywatnie w Lubmedzie na Armii Krajowej(50zł).Jest bardzo
    delikatny,miły i do nikogo innego nie chodzę.Podobnie jak moje
    koleżanki.Jesteśmy zadowolone.Naprawde polecam.
  • Witam, ja także odradzam dr.Iżycką jest nie delikatna po jej badaniu usg
    wewn.ledwo doszłam do samochodu i winęłam się z bólu jeszcze z godzinę a musze
    dodać że badanie miałam od tej pory robione kilkakrotnie oczywiście przez
    innego lekarza i bezboleśnie.
  • Czy ktoś wie czy dr. Dajnowska przyjmuje jeszcze w Lubmedzie na Wyszyńskiego?
    Bo coś mi się "obiło o uszy" że nie. A jeżeli to prawda to gdzie teraz
    przyjmuje i czy tylko prywatnie czy można też na kasę
  • a z tego co ja wiem to w Lubmedzie nie przyjmuje ale jest podobno w Medicusie na
    przylesiu.oto nr tel:076 746 62 20
  • dzięki Ido, spróbuję w najbliższym czasie tam zadzwonić
  • m.electricity napisała:

    > osobiście odradzam dr Iżycką, która wyszukuje pacjentkom choroby tylko po to,
    ż
    > eby kasę ciągnąć i dr Mikłaszewicza za olewający stosunek do pacjentek, także
    z
    > aprzeczanie samemu sobie



    Dr Izycka niewyszukuje chorob i problrmow by sciagnac kase od pacjentek, jest
    po prostu dokladna i niechce niczego przeoczyc, a pozatym nie za kazda wizyte
    bierze kase, bo kiedy kaze przychodzic na czestsze wizyty do kontroli to za
    darmo.Ja ją polecam gorąco.Wlasnie prowadzi moja ciąże i dzieki jej dokladnosci
    jestem nadal w ciąży bo przez innego lekarza omal nieporoniłam.
  • czy moglby mi kto polecic
    dobrego ginekologa
    na pierwsza wizyte
    najlepiej
    kobiete i na kase chorych/
    z gory dzieki
  • Ja wiele przeszłam jeżeli chodzi o te sprawy kobiece-endometrium, torbiele,
    bolesne miesiączki itp. Odwiedziłam w zwiazku z tym mase lekarzy, jakiz czas
    leczyłam się we Wrocławiu. Z całą pewnością mogę polecić Dajnowską przyjmuje w
    Medicusie na Leśnej - również na kase chorych.
    Jest delikatna, zagaduje, odpowie na każde pytanie, widać że bardzo fachowo
    czyta usg itp.
  • polecam doktora JAROSŁAWA Gaworczyka, przyjmuje w przychodni kolo szpitala
    nakase chorych bodajze w poniedzialki, mozna sie z nim tez umówić telefonicznie,
    naprawde bardzo miły lekarz, wszystko wytłumaczy, zero stresu, Nie lubie
    natomiast pana Rożka, jakiś taki niesympatczny mi sie wydał.
  • wybacz, ale to, co mi zrobila wykracza daleko poza "dokladnosc", z przyjemnoscia
    pozwalabym ja do sadu, szkoda tylko, ze nie mam dowodow....
  • witam mam pytanie co sodzicie o doktorze Drążku musze wybrac doktora a
    niewiem jakiego. prosze o odpowiedz.
  • Sama chciałabym znalezć takiego. Chodzę do Dajnowskiej w Medicusie na Leśnej.
    Jest OK. Przyjmuje na ubezpieczenie.
  • Dr Iżycka też prowadziła obie moje ciąże. Byłam zadowolona ale tylko do czasu
    gdy omal nie straciłam przez jej głupotę i pośpiech drugiego dziecka. Byłam dwa
    tygodnie po terminie gdy trafiłam do szpitala. chciała mi dać kroplówkę bym
    szybciej urodziła. cały czas się przed tym broniłam. Dzięki Bogu. Zrobiono mi
    cesarkę i jak się okazało dziecko było dwukrotnie owinięte wokół szyi pępowiną.
    Lekarz wykonujący cesarkę twierdził że niepowinnam tak długo nosić ciąży, Ze
    były przeciwskazania do kroplówki a przy wywoływaniu porodu dziecko
    niewątpliwie udusiłoby się.
  • Oj. Wydry akuratnie NIE polecam... Nieumiejętnie bada dziewczyny, które jeszcze
    nie współżyły. I olewa pacjentki. No niestety. Nawet kiedys wyszłam z gabinetu
    bo jak wyszedł "na chwilkę" to po 15 minutach czekania mi sie znudziło :-)
  • Zgadzam się dzisiaj byłam u Niego pierwszy raz , również zrobił mi na miejscu
    USG oraz cytologię i w ogóle widać było że się interesuje swoimi pacjentkami ,
    naprawdę polecam
  • Witam! Zpisałam się do Feminy do dr. Sobolewskiego.Czy ktoś leczy się u niego?
    Prosze o opinie..Dziękuje
  • Witam! czy ktoś chodził do doktora Drążka? Wiem tylko że pracuje w szpitalu na
    Bema i od stycznia ma przyjmowac w przychodni koło szpitala..jakim jest
    lekarzem?
  • co do Iżyckiej.........) Ja jestem bardzo zadowolona, prowadzila mi calą ciąże
    i urodzilam wspaniałego , duzego synka.....) Ja osobiście ją polecam.
    Jedyny mankament, to jej pielęgniarka.........fatalna kobieta.
    Pozdrawiam Panią doktor Iżycką.

  • Jestem przed planowanym zabiegiem laparoskopii w feminie, czy któraś
    z was miała wykonywany taki zabieg, proszę o waszą opinie
  • roksana78 napisała:

    > witam, proszę Was o opinie na temat ginów w Lubinie. Chciałabym
    zmienić
    > doktorka, lecz nie wiem na jakiego, moze Wasze opinie mi pomogą...
    > pozdrawiam
  • witam:) czy któraś z was była u dr Joanny Zawadzkiej-Wojtaszczyk?
    gdzie przyjmuje, i ile bierze za wizytę prywatną
    dziękuje i pozdrawiam:)
  • oj kosztuje już prywatna wizyta 60zł. Ale na kasę dalej przyjmuje.
  • Zielińska w Medyku
  • Ja byłam jest ok - polecam. Przyjmuje w Medikusie i na Leśnej i na
    Armii Krajowej a wizyta chyba około 70 zł.
  • a co o nim sądzicie?
  • Chodzę do niego już od 5 lat i nie narzekam poza jedynym
    mankamentem: ostatnio przesadza z podnoszeniem ceny za wizytę.
  • prosze o porade w wybraniu ginekologa ktory pracuje w sziptalu i przyjuje na
    prywatnie lub na kase chorych
  • prosze o porade w wybraniu ginekologa ktory pracuje w sziptalu i przyjuje na
    prywatnie lub na kase chorych
  • prowadziłam u niego całą ciąże i jestem bardzo zadowolona.
    --
    purchawka
  • dr Izycka jest swietnym ginekologiem. bylam przed laty u innej, nie
    pamietam nazwiska, z bolami podbrzusza i uslyszalam, ze taka uroda.
    okazalo sie, po roku, ze mam torbiel 8cm i wyladowalam wlasnie
    dzieki dr Izyckiej w Poznaniu w klinice i jestem jej wdzieczna.
  • sol-2lo napisała:

    > dr Izycka jest swietnym ginekologiem. bylam przed laty u innej,
    nie
    > pamietam nazwiska, z bolami podbrzusza i uslyszalam, ze taka
    uroda.
    juz wiem, to byla dr Zielinska, do niej nigdy wiecej
  • a co sądzicie o dr Sikora taki młody fajny doktorek. Bardzo ładnie
    szyje.
  • a myślisz, że tak nie jest??
    Poza tym nie radzę korzystać z prywatnych wizyt u dr W., chyba,że chcecie by jego synowie organizujący imprezki oglądali wasze karty chorób (z połową gó..arzerii z Lubina)
    Moja znajoma chodziła do dr W. przed porodem, wszystko było ok, a gdy doszło do bóli porodowych, to nawet nie zjawił się... mimo że obiecał, ze względu na dość gruby "załącznik" do ich prywatnej umowy.

    Poza tym- była afera z dr W i dr O. w szpitalu na Bema, ponoć oboje mieli problem z "utrzymaniem równowagi" na dyżurze...
  • Moja mama do niego chodzi i bardzo sobie chwali. Jest bardzo miłym, dobrym
    lekarzem. Moja mama ma troche problemów ginekologicznych i własnie ten doktor ja
    prowadzi. Przyjmuje również w Meducisie na Leśnej.
przejdź do: 1-100 101-104
(101-104)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.