Dodaj do ulubionych

APARAT METALOWY

23.06.05, 23:17
hmm nie znam się za bardzo na aparatach bo narazie nie mam. 30 mi zalozą :P
tylko że to będzie aparat METALOWY...ciagle psizecie "ja bym nie
zalozyl" "jest beznaddziejny" itp... :( az mi sie niedobrze robi...nie chce
miec aparatu i jeszcze mnie tak dołujecie...co w nim takiego złego? jest
gorszy czy co? prosze was...napiszcie !!! z góry dziękuje
Edytor zaawansowany
  • songor 23.06.05, 23:55
    hm no głównie to ze jest widoczny?
    wejdz sobie np na watek gdzie sie pokazujemy (aparatki pokazcie sie ?chyba) i
    porownaj chociazby moje zdjecie w aparacie metalowym i w kosmetycznym -
    roznica jest..
  • czarnykwiat 24.06.05, 08:03
    Ja założyłąm metalowy na razie na górę , mam taki układ warg że zębów nie widać
    jak mówię dopiero jak się uśmiecham, a kosmetycznego bym nie wzieła bo pije
    baaardzo dużo kawy, i lubie czerwone wino a tego pierdolnika musze nosić jakieś
    dwa lata. No i nie chce zeby się ludziska zastanoaiwały i mówiły mi za plecami
    ze mam żółte zęby. A tak jak zobaczą metalowy to od razu widać co jest grane.
    Zresztą mój ma naprawdę srebrny kolor. No i ta różnica w cenie - 600 zł to
    całkiem sporo. Nic sie nie bój będzie dobrze tylko na drugi dzień po założeniu
    staraj się mówićjak najmniej bo ja gadałam z klientami przez cały dzień i
    jestem troszke poobcierana
  • malusia19 24.06.05, 10:40
    Ja mam metalowy i wcale nie jest tak źle ;)
    moim znajomym strasznie sie podobają rózno kolorowe gumeczki, ostanio mi kumpel powiedział, ze wygladma uroczo, bo mam niebieskie gumeczki i kupiłam sobie sztruksowy niebieski żakiecik :) i wogóle kupuję ciuchy pod kolory gumeczek, albo zakładam gumeczki pod kolor ciuchów :) i jest kolorowo i wesoło :)
  • aishunka 24.06.05, 11:29
    zgadzam sie z dziewczynami wyzej. Metalowy nie jest zly. Dla mnie roznica
    cenowa byla jednak zbyt wielka wiec zalozylam metalowy. Mam na razie gumki