Dodaj do ulubionych

Internet PROIP - kto zna, używa, poleca?

17.12.15, 11:18
www.proip.pl/#!ankieta/cta7
Jak to wygląda w praktyce? Czy ktoś to montował? Ile czasu czeka się na światłowód? W jakich lokalizacjach można mieć fiber w domu?
Edytor zaawansowany
  • trewal 17.12.15, 12:04
    To jest tylko ankieta, szukają miejsc, gdzie znajdą dużo zainteresowanych ofertą, żeby inwestycja im się zwróciła. To samo jakiś czas temu robiła firma IBS, wypełniłem ich ankietę, nakręciłem kilku sąsiadów aby też wypełnili i do dnia dzisiejszego od IBS nawet pies z kulawą nogą się nie pojawił, choć wożą się po Łomiankach całymi dniami. Mało, że nikt się nie pojawił to nawet nie raczył odpowiedzieć na pytania wysłane w kilku e-mailach. Szkoda czasu na wypełnianie takich ankiet, odnoszę wrażenie, że to tylko wyłudzanie prywatnych danych osobowych w celach marketingowych. Oczywiście piszę w kontekście IBS.
  • wlagolek 23.12.15, 01:16
    Trafiłem na wasze wpisy, bo poszukuję dostawcy internetu, najchętniej światłowodem. Wiem że są dwie lokalne firmy: IBS i ProIP. Podobno ta pierwsza jest powiązana z władzami. Druga to nowa firma, założona dopiero pod koniec ubiegłego roku, a wystawili wypasiony budynek na Staszica 47. Dostawca internetu ma dostęp do wszystkich danych klienta, do adresów stron na które się wchodzi, może śledzić adresy IP. Mam w związku z tym wątpliwości co do korzystania z firm z terenu Łomianek. Co wy na to, czy to jest bezpieczne? Nazwiska właścicieli firm można znaleźć w internecie, panowie Kieliszek, Siek, Ufel, Skowroński.
  • mo-7 23.12.15, 07:26
    Lokalnych firm jest więcej (są jeszcze chociażby Armasan czy Inwep) ale większość z nich nie ma infrastruktury kablowej. W Łomiankach internet w kablu ma jedynie TPSA a i do nich dostęp jest słaby - nie rozwijają sieci a dotychczas zbudowana pamięta czasy dawno minione. Jeżeli chodzi o internet poprzez światłowód to w Łomiankach możesz spokojnie o tym zapomnieć. Nie wiem z kim jest związany IBS i nie interesuje mnie to. Mam od nich internet (radiowy) i przeważnie działa poprawnie. Inna sprawa, że łącze 8/1 kosztuje 99 PLN ale to wyniki z braku rzeczywistej konkurencji. Kiedyś miałem internet z Armasan ale z ulgą rozstałem się z nimi po wielu miesiącach walki o usługę za którą płaciłem a której oni nie umieli poprawnie dostarczyć.
  • alexir 23.12.15, 15:18
    Ja mam LTE. Płacę 29,95 zł miesięcznie i bez stresu wyciągam szybkości transmisji na poziomie 20Mbps. Po co przepłacać?
  • markusj77 23.12.15, 16:21
    a w jakiej sieci?
    Bo pokrycie u nas nadajnikami jest dość słabe. Ja wyciągam ledwie słabe 3G w Orange i T-mobile.
  • alexir 24.12.15, 08:49
    www.speedtest.pl/test/120793144
  • anonymous6 28.12.15, 23:10
    I jeszcze powiedz, że wyciagasz taka prędkość pomiędzy 18 a 23? Też mam LTE i jak tylko skończy sie umowa to rezygnuje.
  • alexir 29.12.15, 17:08
    www.speedtest.net/my-result/4953410410
  • alexir 29.12.15, 17:10
    www.speedtest.pl/test/121147811
  • alexir 29.12.15, 20:53
    I dla porównania, test w godzinach " newralgicznych "
    www.speedtest.pl/test/121173121
  • alexir 29.12.15, 20:56
    Oraz drugi test dla porównania w "newralgicznych" godzinach:
    www.speedtest.net/my-result/4954007612
  • anonymous6 30.12.15, 09:16
    No to u mnie od Świąt download jest maks.............1Mb/s (słownie: jeden) :-(
    A wcześniej jak było 7-10 to i tak było święto.
  • alexir 30.12.15, 17:33
    No to faktycznie kiszka kaszana. Może powinieneś sprawdzić ustawienia routera czy inną konfigurację? Albo router w innym miejscu postawić? Tak tragiczny transfer nie jest rzeczą normalną. Proponuję zadzwonić do dostawcy netu, do pomocy technicznej i niech Ci pomogą. W końcu za coś pieniądze biorą.
    LTE mam od 1,5 roku i nigdy nie miałem mniej niż 10 Mbps. Zmierzonym rekordem było 65.
  • boziewicz 28.12.15, 23:23
    Ja mam podobnie parametry finansowo-transmisyjne, ze wskazaniem 12-20Mbps w zależności od zapuszczanego testu. W ciągu ostatnich ~2lat rekordem downloadu było 27 Mbps, wyskok jednorazowy. Te marketingowe sztuczki dostawcy "prędkość do 150Mbps" w zasadzie są prawdziwe - 150 Mbps to prędkość teoretyczna a w końcu 12 Mbps to wielkość, która się mieści w przedziale " do 150 Mbps".
    Z czyjego LTE korzystasz?
    Wiesz do którego BTSa się łączysz?

    --
    Będzie się działo.
    O tempora, o mores!
  • boziewicz 28.12.15, 23:25
    Uzupełniam - LTE mam z plusa

    --
    Będzie się działo.
    O tempora, o mores!
  • boziewicz 28.12.15, 23:02
    Tu macie wywiad z Anną Streżyńską, obecną ministrą cyfryzacji. Sprzed paru miesięcy, ale tłumaczy dlaczego u nas w gminie o światłowodach można zapomnieć (oprócz paru- na palcach jednej reki liczonych - lokalizacji).
    www.biznes.newseria.pl/news/swiatlowody_w_malych,p1944784314


    --
    Będzie się działo.
    O tempora, o mores!
  • mo-7 29.12.15, 12:47
    Kolejny raz w grudniu brak prądu w IBS powoduje, że nie ma internetu. Panowie najwyraźniej nie słyszeli o generatorach prądu, które włączają się automatycznie w razie przerw w dostawie prądu przez dostawcę. W takich przypadkach jestem zmuszony korzystać z LTE poprzez telefon. Jest to rozwiązanie krótkoterminowe z uwagi na limity. Jednak parametry czyli pingi i szybkość bije na głowę IBS i inne takie wynalazki: www.speedtest.net/my-result/4952782832
  • bonbon.ella 29.12.15, 17:17
    W naszym przypadku zarówno przedstawiciel IBS, jak i ProIP odezwał się bardzo szybko, ale skontaktowaliśmy się z nimi telefonicznie, nie poprzez ankietę. Otrzymaliśmy wyczerpujące informacje dotyczące sposobu podłączenia posesji i organizujemy grupę sąsiedzką zainteresowaną zmianą operatora. Myślę że insynuacje wlagolka są nieco histeryczne. A jeżeli chodzi o brak prądu, to czy ProIP ma generator? Nie odezwał się nikt korzystający z ich usług. Podobno instalowali sieć na Chopina.
  • muti123 21.12.16, 10:21
    NIE POLECAM!! Zero profesjonalizmu w zespole firmy PROIP!! Internet po kablu jakoś chodzi ale du..y nie urywa a WIFI masakra! lepiej chodzi ORANGE RADIOWY niż poprzez WIFI a router jest w pomieszczeniu obok.
  • hijinx 21.12.16, 11:48
    Problem z WiFi to raczej nie ich wina tylko twojego routera
  • Gość: Rozgoryczony klien IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.19, 13:00
    Jeśli chcecie płacić i nie mieć Internetu zapraszam do IBS-u.
  • drdrbnet 19.09.17, 14:38
    Totalny brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, zero kontaktu w przypadku awarii czy reklamacji. Notoryczny brak internetu (aktualnie od miesiąca nie działa wcale a z firmą nie ma kontaktu). Jedyny kontakt to faktury które przysyłają za nie działającą usługę. ZDECYDOWANIE ODRADZAM jakąkolwiek współpracę z tą firmą.
  • peeska 19.09.17, 22:13
    No niestety - internet jeśli działa, to działa bardzo szybko, ale bardzo często nie działa :-(

  • alexir 22.09.17, 00:13
    Widzę że stary temat wciąż aktualny.
    I wciąż dziwię się, że lokalny patriotyzm każe ludziom korzystać z usług lokalnych firm i płacić im relatywnie dużo za coś co nie działa prawidłowo.
    A wystarczy kupić sobie router LTE od któregoś z dostawców telefonii komórkowej, najlepiej tego samego z którym macie umowę na telefon i po problemie. Wtedy można liczyć na zniżki. Oczywiście że nie będą to przesyły w granicach 150 Mbps, zapewne 10-20, czasami więcej wieczorami lub gdy ludziska są w pracy. Ale za pieniądze rzędu 30 zł miesięcznie w zupełności to wystarcza nawet do oglądania filmów bez zacięć. Ja mam Plusa od kilku lat i ani razu nie miałem awarii. Kilka razy zawieszenia routera, ale wystarczy restart i znów śmiga.
    Router wi-fi wraz ze złączem USB do podłączenia dongla i wyjściami kablowymi oraz kartą SIM dostałem za 1 zł. Miesięcznie płacę 30 zł. Testy prędkości o różnych porach załączałem przedtem. Ludzie, po co Wy się męczycie?
  • Gość: Lodzio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.19, 12:59
    LUDZIE NIE WCHODŹCIE W TO BAGNO IBS – Internet Business System. Z roku na rok jest coraz gorzej. Tak się obchodzą z klientami, że dziwi mnie brak negatywnych opinii. Co telefon to słyszę: naprawimy, działamy, naprawimy… i co gu..wno. I ta sama gadka wyłącz pan i włącz kabel. Mamy XXI wiek i żeby tak Internet działał. Dziw, że oni się na rynku utrzymują. Do obcych musze chodzić na Internet a niby jestem podłączona do sieci.
  • Gość: kasia19780101 IP: *.teletechnika.pl 25.04.19, 01:06
    Aktualnie w okolicy to największa sieć światłowodowa, poprawili obsługę klienta i przyłączyli mnie w 4 dni !!! Działa stabilnie i bez problemów od 6 miesięcy. Wcześniej korzystałem z internetu IBS, niestety ilość awarii to był koszmar.
  • Gość: Janusz1989KK21 IP: *.25.153.23.static.3s.pl 13.05.19, 19:55
    Polecam, jakość rewelacja, nareszcie filmy na netflix nie mają stop klatek. Poprzedni dostawca KampinosTelko nie dawał rady.
    Mieszkamy na Dąbrowie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.