Dodaj do ulubionych

S-7 stoi jak drut, od Łomnej do Wóycickiego

14.05.17, 19:11
Stoi, raczej jak papirusowy tasiemiec w przełyku.Od Łomnej aż do Wóycickiego/niedowiarkom proponuję pojechać na rowerku autostradą rowerową których to mamy ponad przeciętną europejską/ i się poprzyglądać-to zaledwie zwiastun tego co będzie w sezonie.
Najgorsze że powstają stadiony a tu nikt nawet palcem nie kiwnie by porozumieć się z W-wą nawet w sprawie BUS-pasa.
Przyjdą następne wybory i każdy Sekretar/kandydat na Burmistrza/z będzie obiecywał śliwki na gruszce.

Kochajmy Syrenki, kochajmy też stadiony są znacznie piękniejsze od tasiemcowych korków do Stolicy.
Niebawem powracającym będą od temperatury i czasu oczekiwania na dojazd słoiki pękały w bagażnikach.
A to już panie kochany będzie trąciło i mięskiem i bigosem.
Edytor zaawansowany
  • 15.05.17, 12:20
    Dodam, że w zasadzie Łomianki są odcięte od świata. W piątek wjechać z Wawy to cud, a w niedzielę od południa to wycieczka do granicy miasta jak do Płońska.

    Miasto cudów. Komunikacyjnych.
    Ale czepiam się - codziennie w końcu śmigam tą s-8 do węzła Powązkowska. To już ze 30 lat będzie?
  • 15.05.17, 17:06
    Miasto cudów? Wcale to nie takie głupie określenie. No bo Obwodnica to taki cud który zaczyna się nie wiadomo gdzie i kończy nie wiadomo jak.
    Chociaż w maglu towarzyskim huczy że ma kończyć się w Łomnej gdzie będzie wielki ,, biorca,, .
    Tylko dla czego mają ponosić koszty tej transgranicznej drogi podatnicy Łomianek?
    Czemu nie Powiat który takie przelotówki ma na stanie i którego stać na budowę o ile jest to konieczne dla Powiatu?

    --
    stop dla prywaty
  • 20.05.17, 00:29
    W sumie na wysokości ulicy Pancerz (czy kawałeczek dalej) kończy się szerokość 3 pasów ruchu, na wysokości Heroldów się znów zaczyna.
    Dlaczego nie można uzgodnić, żeby zrezygnować z części trawnika i te 2,5 km pociągnąć ten 3 pas, który kończy się w trawniku.
    2,5 km się darmo nie zrobi, ale z pewnością pomoże..
  • 22.05.17, 09:43
    Tylko bus-pas, bo budowanie następnego pasa dla samochodow to akurat chyba nie ma sensu.
    Pewnie to zależy mocno od Warszawy i GDDKiA, ale nie wiem czy Łomianki próbują lobbować w tym temacie. Trzeba protestować jak w MArkach, to jedyna metoda z naszym chorym kraju.
  • 01.06.17, 12:09
    Dla trasy S7 m.in. omijającej Łomianki jest od kilku lat opracowywany dokument o uwarunkowaniach środowiskowych (DŚU). Miał być opublikowany 31.maja 2017, ale termin dla etapu Bemowo-Kiełpin został przesunięty do 31.października 2017 (link: bip.warszawa.rdos.gov.pl/files/obwieszczenia/78875/Obwieszczenie_RDOS_Warszawa_WOO%C5%9A-II.4200.8.2016.MW.11.pdf). Podobnie jak wcześniej etap Kiełpin-Czosnów (tzn. też do 31.października 2017).

    Mając ten dokument, zakładając wolę polityczną i finansowanie trzeba doliczyć 7-9 lat na oddanie do ruchu.

    Też jest za protestami polegającymi na blokowaniu trasy gdańskiej.
  • 01.06.17, 12:39
    Sami widzicie że Mała obwodnica zda się wszystkim jak psu, na budę.
    Koncepcja tak samo pomocna jak trasa po wale.
    Oraz potrzebna jak umarłemu kadzidło
    Ale dla chcących uwłaszczyć się na cudzej ziemi każdy powód jest dobry, a to jedyne tereny wolne i mogące przynieść w przyszłości niezły dochód.
  • 01.06.17, 14:02
    Obie trasy mają zupełnie inne cele. To tak jakbyś mówił że nie potrzebujesz prądu bo nie masz kanalizacji. :)

    S7 - połączenie tranzytu z obwodnicą wa-wy oraz dojazd do Wawy dla niektórych ludzi łomianek. Jest potrzebna jak najszybciej, ale Łomianki nie mają wpływu na tą decyzję oprócz lobbingu. No chyba, że znowu swoi (Beger lub podobni) ją oprotestują

    mała obwodnica - jest potrzebna dla gmin łomianki-czosnów oraz planowanych domów/osiedli w różnych częsciach łomianek. Nie jest krytyczna teraz, ale patrząc na rozwój obu gmin oraz łomianek jako miasta, rolnicza, wiślana, warszawska nie wystarczy na długo.

    Pamiętajcie też, że jak bombardujecie co chce robić burmistrz to tracicie wiarygodność, nawet wtedy kiedy macie rację.
  • 01.06.17, 17:19
    Po pierwsze nie pisz do mnie towarzyszu w liczbie mnogiej. Po drugie bombarduje nierozważne działanie które być może skończy się postępowaniem prokuratorskim, ponieważ inwestycja ta w porównaniu do planowanej trasy przez Dąbrowę nigdy nie miała przebiegać przez wieś radykalnie obniżając poziom życia Mieszkańców przy okazji naruszając ich prawo własności i decydowania o swoich dobrach w imię nie do końca zrozumiałej inwestycji ,drogi która nikomu w niczym nie pomoże, nie rozładuje korka/bo korek oraz przepustowość dróg załatwia jedyne S-7/ .
    Tu mamy na przestrzeni obszaru od Rolniczej do S-7 oraz planowanej bez rozjazdów Obwodnicy Łomianek trzy ciągi komunikacyjne zupełnie ze sobą nie współpracujące , dzielące oraz blokujące gospodarstwa oraz pola na nie przejezdne oraz niemożliwe do prowadzenia działalności i rolniczej i przemysłowej ze względu brak dostępu oraz 3 klasę ziemi.
    Jednym słowem, trzy drogi pomiędzy nimi działki i pola leżące i niewykorzystane- no chyba że na lotniska dla dronów.

    Dlatego decyzja zapewne trafi do prokuratorii. Pamiętajcie towarzyszu markus.j wystarczy byście wrócili do uchwały poprzedniej Rady w której chciano podjąć działania wspólnie z W-wą by powstał BUS-pas. Powinniście zainteresować się tym co macie w swoim władaniu, nie zaś odbierać ludzom ziemie wypłacając groszowe odszkodowania 30zł za metr
    A Wy co robicie bijecie pianę, nić nie udrażniacie tylko staracie się o szybkie wywłaszczenie, czyli
    doprowadzacie Wlaścicieli do niekorzystnego zarządzania własnością/gruntem. Nie było badań nad wpływem powstającej drogi na rozładowanie ruchu tranzytowego przez Łomianki? Konsultacje przyniosły protesty Mieszkańcow, co zatem jest podstawą do planowania powstania czegoś co może nie być trafioną inwestycją i zamiast zysków przyniesie szkody. Kto je naprawi? Czy będzie odpowiedzialność urzędnicza, gdy prawnicy dowiodą że inwestycja powstała z naruszeniem praw własnościowych i łączy się z wymiernymi stratami właścicieli rozdrobnionych i pociętych drogami dzialek. Kto? o ile takie działki dostaną zgodę od Ministra na wyjęcie z 3 klasy gruntów, kto wybuduje dom pomiędzy ruchliwymi arteriami nie mając do niego bezpośredniego dojazdu?
    To może mieć epilog podobny do reprywatyzacji Warszawskich działek

    --
    stop dla prywaty
  • 02.06.17, 11:51
    Łomianki (gmina) to dzisiaj 30 tys. ludzi. W ciągu 20 lat pewnie będzie prawie 2 razy więcej. Takie duże miasto potrzebuje rozsądnej sieci dróg wewnętrznych. Rolnicza i Warszawska nie wystarczą. Zrozum to wreszcie, że potrzebujemy i jednego i drugiego. Pokaż mi 50 tys. miasto które ma jedną wązką drogę (rolniczą i warszawską) i w okolicy S7.

    Co do bus-pusu, nie musisz mnie przekonywać - zgadzam się. Trzeba lobbować w Wawie i GDDKiA i też oczekuję od rządzących działań w tym temacie i jestem rozczarowany, że takich działań nie widzę :(.
    Natomiast zaniechanie innych działań nie przyspieszy tamtych, bo to inni dycydenci i inne budżety. A poprzednia propozycja wiaduktu przy woycickiego raczej byla nierealna.

    W Łomiankach nie będzie miejsca na rolnictwo, więc tereny odrolnią ale wg mnie nie powinno się ich teraz odrolniać, bo łomianki nie mają układu drogowego, który obsłuży nast. 10 tys. mieszkańców :(.
    Jak są domy przy rolniczej to tym bardziej będą w okolicy nowej trasy, która może być dalej odsunięta od domów, mieć w okolicy ścieżkę rowerową oraz czasami ekrany w jakiejkolwiek formie.
    Domy przy rolniczej zaczynają się czasami dokładnie 4m od ulicy, co przy zwiększonym ruchu na tej drodze, będzie niedługo nie do zniesienia.
    Pamiętaj też, żę S7 skończy się za kiełpinie. Jak ludzie z osiedli koło chopina i wiślanej dojadą do S7 - przez wiślaną i warszawską, które się już dzisiaj korkują.

    Reasumując - potrzeba i S7 i nowej drogi a także połączeń do trasy S7, ale głowny ruch w gminie łomianki odbywa się równolegle do S7 i rolniczej.
  • 09.06.17, 12:24
    Jak na razie postoi do rozdania świadectw w stronę W-wy. Zwiększy się za to natężenie ruchu w stronę północną ale tylko w okresie piątek sobota i zmiana turnusów.

    I tak będzie trwała ta zabawa w kotka i myszkę aż do przebudowy S-7.
    No chyba choć wątpię Łomianki wrócą do koncepcji z zeszłej kadencji- budowy BUS pasa lub za przyczyną znanego ze swojej erudycji roberta.c zaczną naciskać na poszerzenie wlotu za mostem Północnym z jednego do dwóch pasów/zawsze to troszkę płynniej/
  • 14.06.17, 13:51
    Narazie wąskie gardło jest na woycickiego. Ale fakt że ten most północny to skandal trochę - droga krajowa ma 1 pas a dojazd z tarchomina 2 pasy :(
  • 14.06.17, 14:03
    Tych wąskich gardeł jest więcej - rondo na Brukowej, światła z Kolejową, potem z Wójcickiego, Dzierżoniowską itd.
    A zwężenie z dwóch pasów do jednego wjazdu na Wisłostradę jest po prostu jednym wielkim SKANDALEM, który zawdzięczamy pewnemu radnemu z Białołęki. W ten sposób cała północna Polska (i wszystkie ościenne miejscowości z Łomiankami na czele) musi się kisić na jednym pasie, podczas gdy Białołęka z jednego ze swoich dwóch mostów ma luksusowy wjazd na Wisłostradę. Niestety, to także efekt tego, że Łomianki są poza Warszawą, a więc możliwości wpływania na stołeczną infrastrukturę drogowa są mniejsze. Poza tym łatwiej o zorganizowanie presji ze strony jednej warszawskiej dzielnicy niż wielu miejscowości podwarszawskich i bardziej od Warszawy oddalonych.
  • 14.06.17, 14:16
    Konkretnie to efekt działania tego pana:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most140918objazdy.pdf
    Może jednak władze Łomianek przynajmniej w tej kwestii się zaktywizują? Wszak remont Mostu Grota, który był powodem niekorzystnej dla nas zmiany już dawno minął.
  • 14.06.17, 14:28
    Chyba podlinkowałem nie to pismo:
    www.radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tmp/tmp-wisl150815zjazd.pdf
  • 08.07.17, 18:35
    Wczoraj oraz dzisiaj była tzw kicha z wyjazdem z W-wy przez Łomianki w stronę przeciwbieżną do porannych korków, czyli nad morze.
    Miejsce to samo co zwykle, czyli okolice kielbasianego wzgórza pomiędzy Lotosem a Łomiankami.

    Niebawem zacznie się gmeranie przy Warszawskiej, oj będzie się działo i będzie się mówiło kwiecistą polszczyzną o dokonaniach naszych ,,Władców Pierścienia,, oj będzie.

    Zamiast Warszawskiej winni się brać za udrażnianie Kolejowej.

    --
    stop dla prywaty
  • 14.07.17, 18:27
    Pewnie łomianki mogą zacząć przebudowę drogi krajowej.
    Nawet jak czasami masz rację to potem walniesz taką głupotę, że się totalnie ośmieszasz.
    Niech nic nie robią w ciągu 6 lat zanim powstanie kolejowa. To jest na pewno dobry pomysł.
  • 15.07.17, 12:23
    Debilna metoda to ośmieszanie stanowiska przeciwnika.
    Wcale się nie ośmieszam. Wolałbym by to nasza władza się ośmieszała lepsza śmieszność od podejrzenia o przynajmniej niegospodarność. Bo kto rozsądny planuje drogę mającą początek gdzieś w Pieńkowskim polu a kończącą się na węźle Buraków gdzie i tak arteria połączy się z DK-7??

    Gdzie i tak spłynie cały ruch lokalny.

    Najpierw , przynajmniej powinno być porozumienie oraz integracja planów z GDDiK, jeżeli nie będziemy mieli kolejny drogi bubel na miarę obiektu sportowego)))))

    Piszesz o 6 latach- a czy ktokolwiek z orszaku wladców Ł starał się pomóc w przyspieszeniu terminu? czy ktokolwiek zapoznał się z planami oraz terminami GDDiK?.

    Obawiam się że to co napisałeś jest śmieszne. Byłoby gdyby nie było straszne.
    A straszne jest działanie na szkodę mieszkańców, rozwalenie starego ekosystemu oraz chęć niszczenia ludzi poprzez wywłaszczenia i wyburzenia.

    Swietnym pomysłem też była wycinka lasów w Bangladesz swego czasu potem doszło do tragedii -lawin błotnych osuwisk i katastrof. Takie zwykłe drzewa? A to kiedyś był doskonały pomysł tylko drzewa tak szybko na zboczach gór nie odrastają to samo w architekturze Łomianek- po budowie drogi nic już nie będzie takie samo

    świetny pomysł lecz nie dla mieszkańców Łomianek lecz budującego się maxi osiedla w Lomnej które nie może powstać bez odpowiednich dróg dojazdowych.
    Świetny pomysł gdy patrzy się jedynie na koniec ręki.

    NATOMIAST JESZCZE GORSZYM JEST FAKT ŻE MIESZKAŃCÓW KTÓRZY brali udział w konsultacjach pisali wnioski przeciw a było tego ponad dobra setka zupełnie ,,olano,, nie licząc się z ich sprzeciwem.
    To zaciąży nad Burmistrzem brak reakcji na ludzki sprzeciw. Uznano jedynie głos niecałych dwudziestu mieszkańców o przekroju pomiędzy 18 - 60 lat, czyli trzech rodzin których to zupełnie los i przyszłość wsi nie interesuje. Z resztą będzie to niebawem widać i werbalnie czuć.
    Gdzie zatem jest prawda i sprawiedliwość w sprawie małej obwodnicy? być może w lesie.

    --
    stop dla prywaty
  • 16.07.17, 20:28
    Teraz krytykowałeś remont warszawskiej. Lepiej remontować ją we wakacje, niż w roku szkolnym nawet jak w tym samym czasie remontują kolejową.
    Nie można zatrzymać wszystkich prac na 6 lat bo nie ma kolejowej.

    Inna sprawa to że mogliby się postarać, żeby remont trwał 6 dni w tygodniu po jakieś 16 godzin to by skończyli w 1 miesiąc. Jak tam jechałem w piątek i sobotę to nic się nie działo :(.
    Ale to niestety problem polski - nikt nie myśli o uciążliwości dla ludzi. Liczy się tylko cena :(
  • 01.08.17, 17:42
    byl protest, można obejrzeć jak włodarze gminy odnieśli się do sprawy udrożnienia tego fragmentu Pułkowej: wiceburmistrz i radna próbowali ośmieszyć przedstawicieli mieszkańców, pan Rusiecki ustawił się obok przedstawiciela Młocin przeciwko mieszkańcom Łomianek www.youtube.com/watch?v=fgC3VyEuGaE&t=25s
  • 01.08.17, 17:37
    markus77 nie wiem dlaczego propozycja wiaduktu na Wóycickiego miałaby być nierealna? Była zaplanowana jako część Wariantu1 trasy S7.
  • 02.08.17, 08:12
    To nie jest rozwiązanie problemu łomianek - korki się tworzą w każdą stronę i w różnych miejscach: kiełpin, wiślana i woycickiego, ale też nast. 2 światła w młocinach. Jak masz 6 wąskich gardeł na drodze i udrożnisz jedno, to zwiększych przepustowość może o 10% i tyle.
    Wariant był i po wale. Nie wiem czy jest niemożliwe, ale na pewno ciężkie do przewalczenie. Ingerowałoby w super Park w Wawie, wymagało znowu iluś lat - analiza środowiskowa, potem decyzja itp. To nie stanie się szybciej niż S7.
    Trzeba naciskać na przyspieszenie S7 i nie blokować jej następny raz.
  • 02.08.17, 10:50
    No markus chciałeś przecież wrzucić mieszkańcom Dziekanowa zgniłego zbuka. czyżby ci już przeszło? a może widzisz że to mało realne i groźne dla mieszkańców którzy zorganizowali się w oporze i nie popuszczą.

    Oczywista oczywistość to powstanie nowej 7 rozbudowa jej i modernizacja. Tylko do tego trzeba dorosnąć i wydorośleć nie zaś sugerować głupie rozwiązania.
  • 04.08.17, 13:08
    Nie przeszło.
    Nadal uważam, że potrzebna jest nowa droga, która zastąpi rolniczą i będzie mieć ścieżkę rowerową oraz ochronę przed hałasem. Rolnicza już nie daje rady.
    Natomiast zgadzam się, że ta droga, to ma być droga lokalna Łomianek i Czosnowa a nie alternatywa dla S7. Prędkość nadal powinna być ok. 50-60 km/h, w miarę częste wjazdy, itd. Typowa droga lokalna ale z chodnikami oraz ścieżkami i bez okien domów w odległości 5m.
    Taka droga pomoże Dziekanowom (poza małym kawałkiem). Dzisiaj już jest tragedia - hałas i niebezpiecznie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.